[Re:] [bitpork:] Zőccség - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Címet olvasva gondoltam , na megint valami finom étel lesz terítéken . Hat ez nem az. :DDD
Tiszta szívből gratulálok hozzá. :)


8th
(addikt)
Blog

Akasztják a hóhért. ;]


bitpork
(veterán)
Blog

Lusta dög a hóhér és magát akasztja. Tegnap akartam csinálni de mosás után feszt eleredt az eső :W Ma még tart a durca.


#89309696
(őstag)

Gondolom nem véletlenül az első mondatod is az ami.
Nincs azzal semmi baj, ha nagyméretű dízel házzal közlekedtek. Legyen karbantartva, tudja a gyári kibocsátási értékeket aztán annyi. Ha az tetszik akkor az tetszik.
Sajnos szánalmas irányba halad a világ, hogy az embernek valamennyire szégyenérzete van, mert épp dízellel jár és az ma nem menő, meg fúj környezetszennyező, a cancel culture egyszerűen eltapossa a maradék józan észt is. Sok helyre már írni se írok ezek miatt, nem csak autó témában. Teljesen hiányzik a tolerancia, empátia az emberekből, lényegében bármi ami pozitív emberi tulajdonság lenne. Csak a negatívok. Elég egy rosszul megfogalmazott félmondat és az embert kicsinálják, akárhol tapasztalható. Sajnálatos, hogy a világ ebbe az irányba halad, de ebbe halad, hogy sok mindent nem lehet kimondani, már teljesen alapvető dolgokat sem.

Amúgy én is azért kattintottam rá, mert azt hittem zöldséges kaja lesz.


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

“” Amúgy én is azért kattintottam rá, mert azt hittem zöldséges kaja lesz. “” —-> Ugye ?! :DDD


#50192640
(kezdő)
Blog

Lehet ebből is ilyen fejtegeteseket kihozni, de az adócsaló hibrid sok literes dízelautók akkor is durván károsak a városlakók egészségére nézve, lásd pl a korom mikroreszecskei.


bitpork
(veterán)
Blog

Az új benzineseken szerinted miért van DPF? :F Még újonnan is rosszabb mint a régi dízel. Az új technológia mellett a részecskeméret még kisebb, még nehezebben szűrhető.


aero.
(veterán)
Blog

:C

Nem baj, meghagyják nekünk a levedlett, prémium szarokat. :D
Érne ide is az írás folytatása, valamikor ráveszem magam.

Új lépők már fent


icemad
(nagyúr)
Blog

Hollandiában élek, nagy b@szott zöld ország... Papíron... Ezzel szemben mindenki dízel céges autóval jár. Persze 1 ember egy autó. Napi legalább 200 kilométert vezetnek átlagban. Szóval papíron zöldek, a valóságban meg olyan szinten szarnak bele az egész rendszerbe, hogy hihetetlen.


bitpork
(veterán)
Blog

Nem olyan gáz az - ott azért az autók általános állapota vélhetően jobb mint itthon. Nem azzal van a baj ha dízelt használ vki hanem hogy úgy használja hogy közben nincs karbantartva. Ha csak annyi változni itthon h műszakin nem menne át az ami okádja a füstöt (és azért írom így mert nem egy olyan benzinest látni ami kipufogó gáz alapján több motorolajjal megy mint benzinnel) már szebb világ lenne.


bitpork
(veterán)
Blog

Nah megnéztem h hátha tudok lőni még képet. Le is foschták a madarak, de nem kicsit. :(((


8th
(addikt)
Blog

Nem a te napod. :DD


UnA
(Korrektor)
Blog

Ó mennyivel egyszerűbb a "cancel culture" emlegetése, mint annak a felismerése, hogy a környezetszennyezés és a pazarlás, főleg az autózás esetén mindenképpen rossz - ezért a kellemetlen érzés egy böhöm kocsi vásárlásakor helyénvaló.


bitpork
(veterán)
Blog

A naaaaagy átlag fogyasztása a Hansnak 7,5 liter. Ha erre azt mondod hogy sok akkor bele sem merek gondolni mi lenne a szerinted elfogadható. :B Ha valaki a felhasználási terveknek megfelelően használja a 6 liter sem lehetetlen, sőt (olvasd meg a tesztet amit linkeltem az írásban).
Azt gondolom érdemes helyén kezelni a dolgokat. Számomra az i3 REX a gyárilag kínált aggregátorral az ami megmosolyogtató nevetséges.


#50192640
(kezdő)
Blog

Mindig lehet találni valamit, amihez képest jobb az a dolog, amit meg akarunk magyarázni :)


icemad
(nagyúr)
Blog

Ezzel sem értek egyet. Le is írom miért. Itt elég sok náció él, nagy számban vannak a szegények. Az autók átírása 19 euró, és bármelyik postán vagy trafikban megcsinálják. Szóval sokkal olcsóbb cserélni az egész autót, mint javítani. Nem tagadom, nekem is volt egy olyan évem, amikor havonta másik kocsim volt, pont emiatt. Így érte meg. A műszakit is ugyanúgy meglehet oldani, mint otthon. Jókat szoktam mosolyogni, mikor magyar használtautós oldalakon árulják a holland/német/belga stb autókat, kevés kilométerrel, nyugdíjas házaspártól, garázsban tartott, stb. Azok nagy része széthajtott verda, török /lengyel/román /magyar tulajdonossal. Azért viszik külföldre, mert itt már nem tudnak vele mit kezdeni.


bitpork
(veterán)
Blog

Azt nem gondolom h nincs meg a maga becstelen rétege bármely országnak, de alapvetően más az értékrend. Te is magyarként élsz ott és nem csinálsz ilyet. Meg nem kérdés hogy ha meg kell javítani akkor megjavíttatod mert nem az az 500€ vág havaz ami itthon sajnos még mindig sokaknak egy teljes havi bér.


bitpork
(veterán)
Blog

Persze. De a villanyautózás sem olyan zöld mint amilyennek be van állítva. Fék, gumi és por. Egy jól beállított és karbantartott autó sem szennyez annyira mint amennyire rájuk fogják a sok bontószökevény miatt.


8th
(addikt)
Blog

2015 VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI. 240 @280+ nyiha, 1,8 tonna önsúly, összkerékhajtás, automata stb... Normálisan közlekedve 7! liter körül megáll vegyesben. Az egy tonna alatti súlyú 1.4 benzines munkásautóm többet fogyaszt és benzines létére jobban is szennyez (euro2) mint a dízel batár. Csak azért mert valami nagy és nehéz és dízel és csilli-villi még nem feltétlenül öli halomra vele az ember a bébifókákat. :N


#50192640
(kezdő)
Blog

Mindig mindenki ezzel jön. Én nem hoztam fel a villanyautozast, de kapjunk már a fejünkhöz! Hogy lehet a fékport a modern, extra kis befecskendezés adaggal dolgozó dízel által kibocsátott mikroreszecskekhez hasonlítani, meg a NOx meg a többihez...
Értem én, hogy a gyári értékeket lehet hozni jó karbantartassal, de attól meg a modern dízel _sose_ lesz tiszta, illetve ha trollkodhatok is, pont a VW csoport bizonyította nemrég, hogy lehet papíron akármilyen kibocsátási értékeket hozni :)

üzenetek