üzenetek

hozzászólások


norbert1998
(veterán)
Blog

Rönó Talicska. Ha nem tévedek,jóval kevesebb súlyra, de nem találok róla konkrét infót. Ugyanazt írja a benzinesre a net, mint erre, pedig tudtommal jóval nehezebb. Egyezzünk meg mondjuk 1,2-1,3 tonnában maximum, de szerintem ennél kisebb is jóval. Írtam is, hogy közel sem egy kategória a kettő, és hogy csak soknak tűnik az étvágya nekem. Többek közt egy igazolást/cáfolást váró sejtésnek szántam :R

Mérni úgy szoktuk, hogy belemegy x liter és megtettünk vele y km-t, majd azzal számolunk. A bc nem írkál fogyasztást. Általában úgy számolunk, hogy teletesszük és utána, de minden üresközeli teletankolás után, mikor kezd fogyni, még cirka egy tizesért megy bele, hogy kb mindig ugyanakkor tankoljunk a hónapban.

Tényleg jó gép, de szerintem az újabb dCi-k már nagyon túl vannak komplikálva. Kettőstömegű, olajkoszosságmérő, ilyenolyan extra turbó okosítás. Egyebek, de nyilván ez a bimmerhez képest nudli, de azok nem is nagyon arra lettek tervezve, hogy 2-300k km-eket beletegyenek nagyobb szerviz nélkül. Ez a dCi, ami a talicskában van, kettőstömegű nélküli, faék egyszerű turbó meg magasnyomású szivattyú. Ezek a drágább kopóalkatrészek, viszont a Reanult topikosok szerint 300k km simán benne van javítás nélkül, ha ésszel megy az ember és nem bőgeti hidegen.

Jó, azt hozzá kell tenni, anyámnál megy 4.6-ot, míg én vagy apám hajtottuk, 5 alá sose ment le a vegyes az elmúlt 1-2 évben, csak jött egy másik gép, így csak anyám hajtja a talicskát.

110 körül olyan 2100-2200-at fordul.

üzenetek