üzenetek

hozzászólások


Kansas
(addikt)

Nézd, őszintén szólva én speciel az utolsók között leszek, akik az ilyen felskálázó technológiákat használni fogják, én az éles képet szeretem, ha rajtam múlik, kikapcsolom az összes olyan effektet ami az élességet rontja, bloom, motion blur, depth of field, sőt, ha tehetem még az összesfajta AA-t is - a 28" 4K kijelző előnye, hogy akkora a ppi, ami ezt lehetővé teszi, mert az aliasing nem igazán komoly probléma így...

Szóval engem kevéssé érdekel úgy a DLSS/NIS mint az FSR/RSR, aligha lesz bármelyik bekapcsolva, max nagyon szükség esetén, ha végképp nem lesz elég a kártyám a 4K/60fps-hez...
Csak az urban legendek bosszantanak... ez nem mesedélután meg népszerűségi verseny, nézz körül a komolyabb tesztelők közt, többségük kimérte, nagyítóval csekkolta, és arra jutott, hogy a felskálázás leggyakoribb felhasználási módozata(4K-képessé tétel) esetén az FSR nemn csinál szemmel észlelhetően rosszabb képet a DLSS2-nél, ráadásul kevesebb és kevésbé látványos artifactok mellett. És igen, minél alacsonyabb a render felbontás, annál jobb a DLSS az FSR-hez képest, de annál kisebb a szükség is a felskálázásra, a leggyengébb DLSS-képes VGA(RTX2060) is simán kinyomja magából a 1080P-t, maximum RT használata mellett lesz kevés az erő, az meg még mindig elég kevés játékban tényező.

OK, aláírom, a 1440p az határeset, ahhoz legalább egy 2070 szintű VGA kell az újabb AAA játékokban, ami manapság nem túl olcsó(igaz, új korában se volt az), cserébe a népszerűbb film-formátumokat(FHD, UHD) csak interpolálva tudja, ami nem az igazi, ha valaki nem TV-n akar filmet fogyasztani(pl. mert nincs neki, vagy más is használná épp)

[ Szerkesztve ]

üzenetek