[RIOS ERROR] [Re:] Csaló autógyártók- Csak én érzem (részben) műbalhénak? - LOGOUT.hu Hozzászólások [RIOS ERROR]

[Re:] Csaló autógyártók- Csak én érzem (részben) műbalhénak? - BLOGOUT fórum

üzenetek

[RIOS ERROR] [RIOS ERROR]

hozzászólások

[RIOS ERROR]

bambano
(titán)
Blog
[RIOS ERROR]

"Azt lehetett 'tudni', hogy az összes gyártó csak és kizárólag a teszt által megszabott üzemállapotokban hozza az elvártakat" és "lehetett tudni, hogy *minden* gyártó motorja felismeri, amikor nedc teszt fut rajta és csinál valamit a befecskendezéssel": vegyük észre, hogy a két állítás nagyjából teljesen megegyezik.

"Efféléről semmi (érdemi) hír, fejtegetés nem volt soha.": jaja, ha nem tekintjük azt a pártucat cikket, amit pl. a totalcar megjelentetett...

"A VW pedig azért került a céltáblára, mert nem a bevett eszközökkel trükközött//túl magasról hugyozott a medencébe.": jelenleg nem tudunk mást megalapozottan feltételezni, csak azt, hogy a vw valami politikai/belpolitikai ok miatt került a céltáblára, mert valós műszaki indoka nincs.

"Trükközni meg úgy lehet a dologgal, hogy a gyár a mérés üzemállapotaira optimalizál és nem törődik semmi mással.": a témakörben mostanában elhangzottak szerint ez teljesen törvényes megoldás lett volna, úgy a törvény betűjét, a törvény szellemét, mint a jogalkotók szándékát tekintve. Ha a mérés üzemállapotaira optimalizáltak volna, akkor az autók megtartották volna a környezetvédelmi előírásokat. De mivel nyilvánvaló és mindenki tudja, hogy a napi használatban az autók nem így működnek (ezt nyilvánvalóan bizonyítja, hogy lényegesen többet fogyasztanak), ebből következik, hogy az autók csak a tesztpadon felelnek meg az elvárásoknak, és sehol máshol.

gondolom feltételezhetem, hogy olvastál olyan cikket a neten, amiben leírják, hogy a tesztelt autó a teszten sokkal többet fogyasztott, mint a katalógus adat.

üzenetek

[RIOS ERROR] [RIOS ERROR] [RIOS ERROR] [RIOS ERROR] [RIOS ERROR]