üzenetek

hozzászólások


ddekany
(veterán)

Ez, hogy nem élő a világ, meg nagyon egyszerű az NPC-k viselkedése... Egyfelől tudjuk, hogy lehetetlen megoldani igazán jól, mert ahhoz emberi értelem kellene. Másfelől azt is tudjuk, hogy azért lehet jobban takargatni a világ ürességét és egyszerűségét. Amennyire láttam, itt ezt a témát szinte teljesen elengedték. Persze azt is lehet mondain, hogy minden ilyen próbálkozás csak gimmick (mint pl. Elder Scrollsban nem csöpörheted csak úgy be más cuccait az orra előtt... kivéve, ha vödröt raksz a fejére, hát igen... :) ). De mégis, azt gondolnám ebben a stílusban ez pont számít a játékosoknak, elvégre valahogy bele akarják magukat élni ebbe az izébe.

A másik, hogy érdemben nem ágaztatják el a forgatókönyvet, csak a vége felé. Nyilván messze úgy az olcsóbb, enélkül sokszor ennyi jelenetet kell elkészíteni, meg küldetést összedobni/tesztelni. Csak tűnődök, hogy a bejáratott munkafolyamat ellenére (mikor már 100. beszélgetős vagy akció jelenet készül) ennyire drága ezeknek a legyártása, vagy csak ennyire nem érdekli a játékosokat, hogy alig van valós választásuk, hogy nem éri meg ennél többet erre befektetni?

üzenetek