üzenetek

hozzászólások


ddekany
(veterán)

Ennyi. Persze ez minden játéknál jobbára így van. Abból indulnak ki, hogy az legelső végigjátszás élménye a fontos, tehát elég egyetlen fő sztori vonal. Ha akarsz egy másikat, majd veszel egy teljesen másik játékot. Legtöbben amúgy is inkább akarják már az új játékszert, mint a gyerek is jobban akar minden újat, mint amennyire kell neki.

Csak, ha azt nézed, hogy egységnyi fejlesztési költségre mennyi játékidő esik (egy történet orientált játékban, az újrajátszhatszások ideje miatt), akkor biztos, hogy sokkal de sokkal hatékonyabb egy ilyen játékba több valódi elágazást tenni, ezzel megsokszorozva a "leforgatandó" jelentek számát, mint újabb és újabb független játékokat kiadni, aminek megint lényegébe egyetlen történet szálva van. Csak gondolom a bevétel szemszögéből a matek nem így működik. Mondjuk CP 2077-be (vagy akármibe) betennének 3x annyi fő szori tartalmat az elágazások miatt (tehát a többségét nem is láthatnád egyetlen végigjátszással - ettől lehet elve sokaknál fellépne a FOMO). Dobna az összes fejlesztési költségben, ami amúgy pár 10 milliárd Ft lehet (igen, 10 nulla a végén), mondjuk, +25%-ot? Csak vakon hasalok itt, de pár milliárd már csak elég plusz néhányszor 10 óra jelentet, meg pár tucat shooterre, a már bejáratott eszközökkel és stábbal. (kb. 50 óra a játékidő, igen, de ennek jórésze boklászás/szöszölés, akció jeleneke újrapróbálása, stb). Vagy valami nagy gáz van, ha ez többe fájna. Csak valószínű nem tudnak tőled +25%-et elkérni ezért. Vagy nem hiszik, hogy igen (ki tudja, az ebből adódó hype mennyi új játékost húzna be).

[ Szerkesztve ]

üzenetek