[Re:] [erer1000:] Korrekt osztályozás - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Martin97
(aktív tag)

Az én történeteim:

Anomália I:
Digitális technikából 1! vizsga volt kiírva az egész vizsgaidőszakra. Ahol is nem mentem át. Természetesen kiderült, hogy voltak még ezen kívül is vizsgák, de arról nem kaptunk megfelelő tájékoztatást. A vendégoktató próbált mindent a TO-ra hárítani, hogy ők nem írták ki megfelelően. Majd vizsgaidőszak után tartott egy soron kívüli vizsgát, ahol ugyan átmentem de mire kijavította a tanár a vizsgákat már lezárt a tanulmányi rendszer és azokat nem tudta beírni, csak hetekkel később lett javítva. A TVSZ. úgy határoz, hogy adott tárgyból legalább 3 vizsgát kell kiírni. Ami nincs a tanulmányi rendszerben az nincs kiírva. Elég egyértelmű, mégsem lett vízhangja, mert a csoporttársaim lenyelnek mindent.

Anomália II:
Elektronikából a félévközi zh-k közül az egyik egyes, a másik hármas lett. Aláírást megkaptam, utólag derült ki, hogy azért hogy fel tudjam venni a vizsgákat, de elméletből még javítanom kell. Ezt persze az oktató akkor közölte, mikor érdeklődtem, hogy a teljesített vizsgám miért nem írja be vizsgaidőszak vége után. Az oktató egy vendégtanár, aki előadás tartására alkalmatlan mert alig lehet érteni amit mondd az eső sorban sem.

Vizsgakurzus:
Meglehetősen nehéz a tananyagunk, tele kapcsolási rajzokkal, és nem egyszerű számolásokkal, amiket az oktató csak úgy fogad el, ha úgy oldjuk meg őket ahogyan azt Ő tanította. Én korábbi tanulmányaimra alapozva egy másik metódussal, gyorsabban és helyesen megoldottam a feladatot, de nem fogadta el. Ezért buktam.

3/3:
Ahol az oktató nem biztosított javítási lehetőséget. Az elektronikát az irányítástechnika vizsgán javíthattuk volna, de mivel irányítástechnikából is kellett javítanom és vizsgáznom, így az elektronikára nem jutott már alkalmam. Felettébb korrekt. Jelenleg a szakadék szélén szinte önhibámon kívül dékáni kérelemmel járom újra a tárgyat, annak tudtában, hogy minden eddigi beleolt energiám lehet hogy felesleges volt. A csúszásból okozott egyéb hátrányokról meg ne is beszéljünk.

Anomália III:
Villamosságtan órát az oktatónk angol nyelvű előadásanyaggal tartja, annak ellenére, hogy magyar oktatásra jelentkeztem. És annyira összezsúfolta a tananyagot, hogy azt csak felületesen adja le, viszont részletesen kérdezi vissza. Mindezt azért mert a 3 féléves tantárgyból csináltak 2 féléves tantárgyat.

Anomália IV:
Több oktatóm is van akik nem adják le megfelelően az anyagot. Órán egészen másról beszélnek, mint amiről kéne, lemondják az órákat és nem tartják meg azokat. A ZH-kat a TVSZ szerinti 3 nap helyett pedig jóval később javítják. Volt olyan eset mikor úgy írtuk a 2. ZH-t hogy nem tudtuk az elsőnek az eredményét. Ez is igazán korrekt.

Anomália V:
Saját magam szerveztem tanulmányi utakat a csoportnak, mert az oktatók illetve a TO erre nem képes. Ezt abból a célból tettem, hogy ne csak az elméleti részt lássuk, hanem azt is, hogy az miként működik a gyakorlatban. Szerintem ez egy fontos pontja lenne az egyetemi képzéseknek.

Plusz ami némileg zavaró:
A töltelék (gazdasági, jogi és egyéb) tárgyakat olyan oktatók tanítják akik az egyetem másik vonatkozó karán oktatnak főként. Ezzel semmi probléma nem lenne. De azzal már annál inkább, hogy ugyan azt a tananyagot, ugyan olyan részletesen kérik vissza tőlünk, mint azoktól akiknek ez lesz a szakmájuk. Tehát nekem a közgazdasági alapozó tárgyakat amik a műszaki karon indulnak ugyan úgy kell tudnom mint egy közgazdász diáknak, ami szerintem meglehetősen igazságtalan.

A fent említett eseményeket nem tudom hova tenni. Elszomorító, hogy ilyenek megtörténhetnek a diákok kárára.
A TVSZ. erre vonatkozó részeit már listába szedtem, amelyet majd átnyújtok a mélyen tisztelt oktatóknak az esetben, ha vége a pályafutásomnak. És ebből a médiát sem fogom kihagyni.

[ Szerkesztve ]

üzenetek