üzenetek

hozzászólások


mjani1172
(addikt)

Nagyon hülye ötlet volt.
Sajnálom, nem kívánom senki halálát, természetesen az övékét sem, de szerencse, hogy a kaland így végződött, és nem egy iskola vagy bölcsőde előtt történt mindez.

[ Szerkesztve ]


pilóta
(nagyúr)

Jaja. Darwin díjas idióta.

Amúgy csak ezen a napon további kb. 3400-an haltak meg autóbalesetben, és egyik sem Tesla volt, csakszólok...


mjani1172
(addikt)

Ez az önvezető dolog érdekes lesz. Már sok fórumon, sok vita folyt erről, de még a hivatalos állásfoglalást nem láttam.
Ha bekövetkezik a baleset (nem itt, és nem most, hiszen még úgy tudom nem használható,(akkor miért is van ?)) hanem amikor ezeket már valóban engedélyezik és mégis lesz baleset, ki lesz a hibás?
Nekem az autómban nincs önvezető, de sávtartó és távolságtartó van, és egyik sem 100% as.
Pl: ki viseli a felelősséget, ha minden ok nélkül ! ráfékez a távolságtartó, (igen ez előfordul) és hátulról belém jönnek?

[ Szerkesztve ]


Namelesske
(addikt)

Az egész marketing félrevezető, ezek csak vezetést segítő rendszerek, hülyeség önvezetésnek hívni. Ilyenek lesznek...

[ Szerkesztve ]


Tschubi
(tag)

"Amúgy csak ezen a napon további kb. 3400-an haltak meg autóbalesetben, és egyik sem Tesla volt, csakszólok..."
A Tesla autók aránya az összes autóhoz kb. 1: 1.000.000. csakszólok...


pilóta
(nagyúr)

És hány naponta van ilyen baleset? csakszólok...


Dare2Live
(nagyúr)
Blog

az auto usse el az ele lelepo ovodasokat vagy hajtson bele a dunaba???

viszont vhola lenyeg hogy megfeleloen alkalma ld cikketmi nem az brutal mod csokkenni fognak a balesetek.


Tschubi
(tag)

:R Érvelésed kikezdhetetlen


hemaka
(nagyúr)

Két hülyével kevesebb, legalább nem vittek magukkal senkit.


pusszycat
(nagyúr)
Blog

Hogy tudják az emberek nyugodt szível elengedni a kormányt, majd egy software-re bízni az életüket. Még jó, h nem windows fut a Teslan. Elég ha egy téglafalra alagutat festenek vicces kedvű véglények...


MaCS_70
(félisten)

A Teslák autopilot mellett elszenvedett baleset/út aránya a humán vezetőkhöz képest 3× kedvezőbb. Csakszólok...

MaCS


Degeczi
(nagyúr)

Eleve onnan indul a téma, hogyan ülhetett át az anyósülésbe, anélkül, h ettől leállt volna az önvezetés (és így maga az autó is)?
Ha úgy, h átverte az ülés és a kormány érzékelőjét is, akkor nincs miről beszélni, öngyilkosság.
Ha csak nemrég mászott át és már jött is a kanyar, persze akkor is, de ott fölmerülhet, miért nem azonnal áll le az autó, ha a vezető elhagyja az ülést (kormányfogásnál még OK, h van türelmi idő)


MaCS_70
(félisten)

Ez az "az auto usse el az ele lelepo ovodasokat vagy hajtson bele a dunaba???" kérdés a kritikusok részéről elég demagóg.

Hitelesnek számító adataim ugyan legutóbb egy éve voltak a témában, de már akkor látszott, hogy már a Tesla aktív autopilot rendszere is sokkal jobb, mint az emberi vezetők 99%-a.

Rendszerint hozzák fel ezt a "kit üssek el: a gyereket, a nénit vagy a rákgyógyszert holnap feltaláló tudóst" kérdést, meg hogy a Tesla is nézte már égnek a világos vontatmányt, és nekieresztette az autót.

A gond az, hogy az autopilot nagyon-nagyon sokszor dönt rosszul -- és fog is. Csakhogy az ember meg konkrétan sehogyan sem dönt. Kb. egy másodpercig (a 0,7-et felejtsétek el, az baromság!) az ember nem is tud arról, hogy döntenie kell. Utána meg a döntés jó esetben is a komótos fékezés, esetleg satufék, de csak elenyészően kevés esetbe kormányzás. Tehát még 10 métereket autózom beavatkozás nélkül, amikor a segítő rendszer már álla féken, még ha az irányváltásra éppen rossz döntést is hoz -- mégpedig az általam ismertnél százszor több adatból kiindulva, az autó fizikáját ezerszer jobban ismerve.

MaCS


MaCS_70
(félisten)

Nem kizárt azért, hogy a vezetőülésben kezdte. Sok száz baleset anyagát olvastam végig, láttam ennél furcsább dolgokat is. Találtak már elütött biciklistát az anyósülésben -- és erre csak az érdemi vizsgálat derített fényt!

MaCS


xeon forever
(addikt)

Normal helyzetben nem engednem bekapcsolni az auto pilot mode-ot.
Ai tanulja a vezetok reflexeit, kameras felvetelek tobbe millio orait, az adott tipusban. En perpill tiltasra tennem, es amikor eljut a 10000000 levezetett orahoz tanulas szinten akkor tennem beta uzemmodba.
Ez a szam tobb ezer autonal egesz hamar, par ev alatt osszejon.


pusszycat
(nagyúr)
Blog

Az A.I. szerint az az óra pontosabb amelyik naponta 2x a pontos időt mutatja (ez az álló analóg óra) mintsem amelyik késik 2 másodpercet.


dabadab
(titán)
Blog

Azért remélem, az ilyen hülyeségeket te sem hiszed el magadnak.


Tigerclaw
(nagyúr)
Blog

Nekem itt valami nagyon nem stimmel. Nem lehet hogy buncselekmeny tortent? Nem tunik ugy hogy megpordult volna az auto, vagyis hogy nem volt senki a sofor ulesben az eleg erdekes. Persze nem nez ki az auto tul jol, de fura mod ossze sincs nagyon nyomodva es a tetot lehet hogy a tuzoltok vagtak le, illetve fa sincs nagyon megserulve. Milyen sebesseggel tortenhetett az utkozes?

A Teslanak nincs valamilyen online black box rendszere?


kikikirly
(senior tag)
Blog

Gondolom azon sofőrökkel összevetve akik nem használnak semmilyen vezetés segítő rendszert, lévén ez nem Tesla privilégium, más márkák autóiba is van(pláne abban az árkategóriában).
Jó lenne látni statisztikát mit duda Tesla Autópilot VS többi gyártó vezetés segítő rendszere felmutatni.


pusszycat
(nagyúr)
Blog

Ezt olvastam. Ha esetleg nem lenne igaz, arról én nem tehetek.

üzenetek