Nem azt írtam ezt ki nem lehet védeni. Ki lehet. Ahogy ld a ráfutásos balesetet is ki lehet. 360fokban folyamatosan figyelsz, észleled ha nem mész előre 3métert ebből csúnya kocc lesz. Gázt adsz mint a Tesla. Aztán azonnal fék. Egy pro/képzett 101%ban 360ban odafigyelő sofőr sztem simán meg tudja csinálni.
De a gumisat is ki lehet védeni. Észreveszed gumit, autóversenyző reflexel ellenörzöd nincs e tőled jobb oldalt vmi, majd pont megfelelő mértékben jobbra rántod a kormányt.
Csak az átlag 99.9%nak nincs autóversenyző reflexe. Meg nem figyel konstans 360ban. ÉS nem figyel folyamat 101%ban oda. Mert gyerek. Mert telefonál. Mert beszél. Mert elgondolkodik. Mert ...
"es eleve olyan helyzetbe naviagalja bele magat a vezeto hogy ott eselye sincsen..."
A vezetőnek nincs. Kivéve persze ha olyan mint te hogy autóversenyző reflexei vannak, 360fokban lát és mindig 101%ban odafigyel.
"de ugye megvan az az eset, amikor egy fekvo teherautoba rongyolt bele a teszlacska?"
ld cikket. nincs is kérdés, hogy főleg a régi Ses nem helyetted vezet. Tesla szerint új sem, ezt nem tudják sokan értelmezni.
nem mostani eset. a rendszer elképesztően fejlődik.
Ha egyszer vmikor kész lesz a level 5 és évek óta fejlődik, akkor is lesz baleset. Csak nem fele annyi mint most amikor autopilottal mennek hanem tized söt század annyi. És simán lehet lesz olyan amikor a "gép" dönt rosszúl. 1000*jól döntött egyszer meg hibásan. És a hibás esetben "belerongyol a kamionba".
[ Szerkesztve ]