üzenetek

hozzászólások


#16820480
(titán)

Amúgy ha már jávorszarvas teszt. Egy dolog, hogy az autó fizikailag képes átmenni a teszten, de a sofőrök jó része meg inkább a jávorszarvason megy át fizikailag, mert nem veszi észre, lassan reagál, stb. Netán rossz irányba rántja a kormányt, mondjuk pont bele a forgalomba, vagy neki egy fának.

Már egy ideje nagyon olyan érzésem van, amellett, hogy igazából elég troll szagú amiket írsz, mint amikor a Sully c. filmben a bizottság simán kihozta, hogy a pilóta rosszul reagált, hiszen az általuk folytatott tesztben simán megfordultak és letették a gépet a reptéren. Csak azt elfelejtették, hogy a tesztelők pontosan tudták, hogy mi történt, és mi az elvárt magatartás, abban a pillanatban ahogy megszólalt a vészjelzés már fordították is a gépet. Kb ugyanez a közúti vészhelyzetekkel. Oké, hogy a human benchmarkon, ahol pár másodpercen belül felvillan egy fény te eléred a 200ms reakcióidőt, de kíváncsi lennék, hogy ez mennyire romlik, ha mondjuk a teszt indulása után 10-20 perccel jönne az első jelzés. Tudom, nyilván akkor is tökéletes és konzisztens 200ms lennél, hiszen úgy tudsz figyelni, mint egy gép. Jé, a hasonlatban is gép szerepel, pont ahogy ezekben az autókban :U

üzenetek