[RIOS ERROR]
Elhoztuk tegnap az autót, mentünk is vele kb. 250km-t, eddig minden rendben van vele. ![:)](/dl/s/n1.gif)
A munkalapot később kapom meg, a kereskedő is még várja a szerelőtől.
Az ingadozó fordulatszám már sokkal jobb, mint volt. Nem tudom, hogy stabilan kellene-e tartania az autónak, vagy ~50 kilengés plusz/mínusz irányban normális-e, de már határozottan jobb.
A fura motorhang az alább megjelölt, kb. 3mm-es résből jött, ezt behegesztették, azóta remek a motor hangja, csak úgy muzsikál, imádom
Egyébként ilyen volt előtte
![](/dl/upc/2022-08/12/202673_rdowqdaeqyyzx5am_motor.png)
A kuplungnál valamit alkatrészt cseréltek egyben. Illetve a víztartályt kicserélték (ezzel a vízhőmérsékletjelző hiba is elvileg javítva), meg átmosták a rendszert, de ettől nem fog megoldódni a probléma. Ezt még kijavíttatom majd az autószerelőmmel.
Vissza már nem fogom vinni a kereskedőhöz javíttatni, mert a kilincsen lett egy apró húzódás (nem látványos, de azért nekem feltűnt), illetve a félig tele tank helyett 4-5L üzemanyaggal kaptuk vissza. km óra állás szerint ennyit biztosan nem mentek vele. A kocsi pedig teljesen poros/zsíros volt, mintha valami raktárban állt volna. Szerencsére az autómosó megoldotta ezt is.
Összességében elégedett vagyok az eredménnyel, ennél többre nem is számítottam. Még biztos lesznek rajta javítani való dolgok (pl. a fent említett víztartály story), de már határozottan jó úton haladunk.
És még két infó:
1., A "púrhabos" foltozást megnéztem csavarhúzóval, nem lehet belenyomni jobban, mint 1-2cm, tehát nem lyukas az alja. Illetve ugyanilyen anyag van a csomagtérben is, így ez simán lehet gyári dolog is, amire ráfújták az alvázvédőt.
2., Elküldtem a szervízkönyv fényképeit az osztrákoknak, hogy írják meg valódi-e. A válaszra még várok.
[ Szerkesztve ]