Igen igen. Ilyesmire gondoltam... Persze a tapadást meg a kockázatos előzés részt te tudod, te érzed.
Csak így kívülről úgy tűnik, hogy bőségesen kitudnád kerülni és akkor nem kéne kockáztatni a fölös fékezést meg hogy belemész a seggébe.
Amúgy akartam már kérdezni, hogy a jobb felsőbe az micsoda? Vannak betűk egymás alatt L,Q stb... Az utolsóra rájöttem az v.színűleg a G erőket jelzi... a többi meg kb meg se mozdul de mégis ott van. Az fps kiírás alattiakara gondolok.
Én szerettem a Forma 1-et. Pont az ilyen apróságok miatt, taktikázás, trükkök, váratlan helyzetek stb... De úgy 2009-2010 felé meguntam. Sok volt az idióta változtatás, szabályozás stb...
A pálya szerintem nem volt rossz, meg a verseny sem. Egyszerűen balszerencsésen fogtad ki a lekörözéseket. Azt a fura nevűt aki előtted ment simán megelőzted volna ha nem ő fogja ki jó időben a forgalmat, hanem mondjuk te. Több szakaszban is láttam, hogy ő egyenes szakaszon fogta ki a lekörözendőket te meg pont kanyarban... Amúgy simán gyorsabb voltál nála. A kanyarok felében biztosan.
De hát ahogy látom ez is velejárója az ilyen multi kategóriás versenynek.
Nehéz elhinni hogy ez csak egy hobbi. Azért ilyenek után már az ember csak csak figyelgeti a valós versenyeket is... meg azért az utcán vezetve is be-be ugrik egy-egy figura.
Na, né várom a következőt.
Talán az adja ennek az érdekességét, hogy tudom hogy te otthon ülsz egy multimonitor rendszer előtt a kokpitben, és kormánnyal, váltóval küdöd neki. És kvázi élőben közvetítve nézhetek egy a valósághoz igen közel álló meccset. Jóformán realtime.
Szerk.: most látom fent van a következő! Most agyalok, hogy az Amerika Kapitányt nézzem vagy a versenyt!
[ Szerkesztve ]