üzenetek

hozzászólások


daneeeeee
(aktív tag)
Blog

Először is hadd gratuláljak!

Igényes cikk lett, látszik, hogy sok munkád van benne. Lenne itt viszont néhány dolog amivel nem értek egyet.
Először is tudtommal az Nvidia SLI rendszerek esetén ígért 60-70% gyorsulást [link], ráadásul egy olyan játékban (Rome II) ami köztudottan nagyon CPU intenzív illetve rendkívül rosszul bánik a több GPU-s rendszerekkel. Szóval ez akár még hihető is lehet, de mivel a cikkben ez nem lett kipróbálva szerintem nem helyes beleírni azt, hogy ez biztos nem igaz.
Az Nvidia különben csinált egy belsős tesztet [link] a 337.50 driver teljesítményéről. Na most ebből szín tisztán látszik, hogy a legnagyobb ugrások 2 GPU esetén vannak de 1 GPU esetén sem elhanyagolhatóak.
Habár az ő tesztjük a "trendi" játékok bevonásával történt, jó hallani és ez a Te tesztedből ki is derül, hogy az Nvidia a régebbi játékokról sem feledkezett el. Kisebb- nagyobb növekedésről itt is be lehet számolni.

A fentiek tükrében pedig a konklúzióval sem tudok maradéktalanul egyet érteni.

Ez a driver több DX 11-es játék esetén gyorsulást hoz. Újabb játékoknál többet, régebbieknél kevesebbet de gyorsulnak és ez örömteli. Az SLI rendszert használók pedig ha lehet ilyet mondani még jobban örülhetnek hiszen ott esetenként még nagyobb a gyorsulás.

A Mantle egyenlőre összesen 2 játékra korlátozódik.
Amikor legutóbb próbáltam (7970 GHZ cf-el) BF4-ben, nálam nem működött sem CF, sem Eyefinity alatt. Persze az API-n még bőven van mit fejleszteni, de ha ezeket a problémákat meg is oldják akkor még mindig ott lesz a bődületes Vram igénye (amiről persze az AMD marketing gépezete valahogy el felejtett szólni :((( )
Ez utóbb komoly korlát is lehet.

Összeségében nagyon jó cikk lett! Köszönjük szépen! :R

üzenetek