Hát igen, a kényszer nagy úr, de a furgonozáshoz képest még a fanyűvőbb kamionozás (pl. Waberer's) is leányálom. Gratula az írásért, szép munka!
hozzászólások
Gabás
(addikt)
ez így borzasztó, remélem, közben keresel más munkát, sok szerencsét…
NielsX
(tag)
Nagyon tetszett az írásod, teljesen lekötött. Végigolvasva csak erősödött bennem egyfajta harag/sajnálat érzés, mert amit leírtál az nagyon nem hétköznapi számomra, és maximálisan kivívtad a tiszteletem hogy ennyi megpróbáltalás után is végigcsináltad az utakat - a leírt főnök típus és ahogyan 'segítette' a munkád, elég balkáni Én erre nem lennék képes, bár az igaz hogy az ember sosem tudhatja mit hoz a holnap. Remélem hogy jobbra fordulnak a dolgok, vagy legalábbis kevesebb hajtépést kívánok!
Nem is tudom mit írjak erre a történetre. Bennem is a harag jön ki először, aztán a sajnálat. Engem is hívtak nemzetközi furgonra, de szerencsémre ilyen történetet már hallottam korábban is. A párommal átrágva a dolgokat megbeszéltük, hogy ezt inkább kihagyjuk (további 2 hónapot voltam még munkanélküli). De végül nekem sikerült helyben (Én is veszprémi vagyok) találnom egy normális munkahelyet.
Sajnálom nagyon a helyzeted, de remélem, hogy keresel új állást és hamar találsz is! Kívánom, hogy legyen szerencséd a továbbiakban!
shaft72
(tag)
Nagyon kemény írás, én még azt hittem, a kamionozás durva... Gyakori „furgonozóként” átérzem a leírtakat, igaz, én csak személyeket szállítok, de egyszer egy 15 órás útba rendesen belebetegedtem, és az hol van egy 50 órás úthoz
A szerpentin-pacát legalább megtanultad felismerni, oda mindig 2x időszorzót kell számolni...
A balkáni főnök-hozzáállás valóban gyomorforgató, de ne feledjük el, hogy a másik oldal legalább olyan mocskos trükköket tud elkövetni (nem mindenki az IT-szektorból nyergel át a fuvarozásra), szerintem minden cég hamar tönkremenne, ha nem tartaná terrorban a sofőröket. (Sajnos a bona fides itt nem alkalmazható.)
Amúgy meg „szokásos” Viszlát minőség, olvasmányos, hosszú és élvezetes; köszi a cikket.
[ Szerkesztve ]
kellemes írás. jól forgatod a karaktereket!
sajnálatos, hogy ezt dobta az IT kocka
Ha már ott voltál Spanyolban, miért nem maradtál az MWC-n? Jah: mindenütt jó, de legjobb otthon?
[ Szerkesztve ]
Terrorban tartás érdekes kérdés, azért lássuk be, hogy sok fuvarozó cég és vállalkozó meg tudja oldani normálisabban. Oké, egy furgonra nem lehet 1000 literes tartályt szerelni, hogy oda-vissza kihúzza egy tankolással, de azért hogy a sofőrnél lévő kártyán ne legyen pénz, az irtó nagy marhaság. Ha elkölti a sofőr a kártyán lévő pénzt, akkor legfeljebb levonod a béréből, de ha azért kénytelen az autó állni, mert nincs pénz a sofőrnél, akkor az a te veszteséged, mert a kocsi nem tud menni, horrible dictu nem ér oda időben a célhoz, és még a végén esetleg buksz is rajta.
Szóval maradjunk annyiban, hogy a balkáni főnök nagyon hülyén áll a kérdéshez, és a saját pénzének az ellensége.
Ritkán olvasok el teljesen egy írást, de ez nagyon lekötött. Bár jobban örültem volna, ha ez csak kitaláció . Én, ismerve magamat, nem biztos hogy ugyanezt végig tudnám csinálni.
Sikerült visszakerülnöd a szakmába? Miért nem mész ki külföldre? Szurkolok neked!
zsolt19900
(őstag)
Lőjetek le de hol, s miként lehet egy ilyen helyre bekerülni? akár priviben is jöhet
ez ideáig a fejemben sem volt, hogy nem csak kamijónnaa lehet megnézni Európát hanem autóval is
Háát a túlsúly dolog az komoly, kár, hogy itthon előbb büntetik a sofőrt, mint a felrakót és a fuvaros céget. Pár zsíros bünti után normálisan pakolnának, nem lennének ennyire szétQRva az utak.
Grat az íráshoz!
vltr
(csendes tag)
Hali!
Le a kalappal előtted! A bátyám is ezt csinálja, csak Ő egy nyerges DAF-al nyomja. Voltam már vele nem egyszer és tényleg, sokszor nem egyszerű...
Óbaroknál kilopták a gázolajunkat... Ljubljanában feltépte a ponyvánkat egy másik nyerges pótkocsijának a hátfala, mire kiértünk a boltból... stb.
Csak annyit tudok mondani, vigyázz magadra...
Kerek írás. Engem is lekötött. :]