Hát gondolom ennek hosszu története van.
Szerintem a marketing miatt van az egész.
Régen adva volt a fix hw és arra kellett elkészíteni az adott sw-t.
Ez szépen a pc -k beáramlásának köszönhetően megváltozott a negatív irányban.
Pl régen spektrumon vagy tvc n vagy +4 -en c16-on vic20-on c64-en stb... sporolni kellett minden eroforrassal es rendkivul jol be tudtak osztani.
Sajnos ez már Amiga n is változott hiszen az elso generacios gepek alapbol kb 256-512kb memcsit tartalmaztak. Szinte elengedhetetlen volt hogy egy Amiga 500-t ne +512mb fastmem bovitovel vegyel meg.
Hiszen a stuffok nagy resze nem akart elindulni. 1Mb mar kiralysag volt minden ment.
A jatekok irasanal mar nem a meret szamit hanem az eladhatosag.
Ha meg tudjak fogni a nepet akarmilyen bugyuta fps -el es hajlandoak is fizetni erte. Sőt, ha szarul beforditott programot adnak ki meg gyorsabb hw vásárlására is ösztökélik a népet.
(nem egy játéknál látni sponsored by logot )
Visszaterve a Demoscene -re itt nem a marketing a lenyeg hanem a verseny es a szorakozas.
Ez nem a jatekrol szol hanem a tudás maximális kihasználásáról.
Egyben verseny is melyet a partykon compoknak neveztek el.
Ki tud jobbat , szebbet gyorsabbat sot akar kisebbet irni mint a masik.
Ráadásul még díjazása is van eredményhírdetéskor.
Ezeknek az embereknek nagyrésze még assemby ben kezdte a mókát nem c++ és társaival.
Ízelítő:
Magyar dudék! 64 intro !
Project Genesis by Conspiracy 2003
The Prophecy - Project Nemesis by Conspiracy 2004
Chaos Theory by Conspiracy 2006
[ Szerkesztve ]