üzenetek

hozzászólások


Abu85
(HÁZIGAZDA)
Blog

Konkrétan benne van a cikkben, hogy a RotTR esetében mi a legújabb programverzióval mértünk. Ennek van az a különlegessége, hogy ehhez az AMD készített assembly optimalizálást, amit a CD be is épített a játékba, csak nem portolták vissza Intelre. Emiatt a régi programverzióban lassú a Ryzen, míg az újban nagyon gyors.

Azt általánosan tudni kell, hogy amióta a Ryzen létezik azóta az AMD-nek van egy CPU-s csapata a fejlesztők támogatására. Ők gyakorlatilag különféle Ryzen optimalizálásokat építenek be az egyes címekre, amelyeket nyilván az Intel nem kap meg, mert ők erre nem fordítanak erőforrást. Volt nekik is ilyen csapatuk pár éve, csak Krzanich megszüntette a játékfejlesztőket támogató részleget, így most alapvetően az Intelre a fejlesztők dolgoznak, míg az AMD procikhoz az AMD a saját embereit küldi oda. Az egy elég természetes dolog, hogy azért házon belül jobban ismerik a processzor képességeit, tehát hatékonyabb optimalizálást is tudnak rá írni. Ez látszott a múlt évben elérhetővé vált Ryzen patcheken, az új játékok pedig eleve így érkeznek. Az AMD szerint ez megéri, mert így tudják a hardverükből kihozni a legtöbbet. Az Intel egyelőre úgy áll a kérdéshez, hogy a hasznosságát nem vonják kétségbe, csak anyagilag nem érzik kifizetődőnek.

(#93) Male: És abban mi a teszt? Itt az a lényeg, hogy a konfigurációkat mérjük végig. Előre mi sem látjuk, hogy a Hyper-Threading például hol nem muzsikál, stb.

(#84) Prosector: A tört verzió nem realitás. Nem tudjuk beépíteni a játékhoz adott javításokat. Nem mellesleg itt igazából egyedül az EA-vel van probléma. Ők akarják fejni a médiát, míg a többi cég egyszerűen elfogadja, hogy mi csak tesztelünk, és nemhogy akadályoznák a munkát, hanem még segítik is limit nélküli verziókkal, vagy éppen a Steam profilunk jogosultságának emelésével. Ezt nem nehéz ám megoldani. A fejlesztők is tesztelnek, és napi 5-nél több hardvert cserélnek, tehát eleve van beépítve egy külön jogosultság ennek a kezelésére. Csak hát ugye az EA egy borzalmasan pénzéhes cég, és ők azt üzletnek tekintik, ha ötször-tízszer meg kell venni a játékukat. Nem ítéljük el őket ezért, valószínűleg én is ezt tenném a helyükben, az a fura inkább, hogy más nem ezt csinálja. :D

[ Szerkesztve ]

üzenetek