Tehát a te értelmezésedben, akinek az autójában nincs:
- ráfutás gátló
- távolság tartó tempomat
- eső érzékelős ablaktörlő
- táblafelismerő rendszer
- sávelhagyás érzékelő
- visszagurulás gátló, etc.
, akkor az lovaskocsival jár. Oké. Elég sznob duma. Mondjuk ha már kissé személyeskedünk ez a 20 éves Honda még mindig megbízhatóbb, mint egy bánat Opel.
Engem anno még megtanítottak vezetni, agyamat is tudom használni szóval kösz, de ezek a felesleges "vezetés segítő eszközök" nem kellenek. Sőt mondok jobbat. Ez a sok szar nagyon frankón kontraproduktív lett. Minek nézzem az utat majd az önvezetés megoldja addig like-olok pár insta fotót. Elrúgom a gecibe az Árpád-hídon, majd megfogja a kipörgésgátló meg a többi biztonsági elektronika. Na akkor kérdezzük meg a bringást, hogy megfogta-e.
Örök kedvencem a nappali menetfény az automata világítással. Szürkület, szakadó eső és 10-ből 4 küretmaradék megy nappali menetfénnyel elől, hátulról meg szar sem látszik belőle. Jah és ezen balfaszok 90%-a természetesen szamárszürke autóval jár. És miért, mert a paraszt megszokta, hogy majd az autó felkapcsolja a pilácsot, mert ugye kurva nehéz lenne eltekerni a világítás kapcsolót amikor elindul a kocsival.
Arról ne is beszéljek, hogy 360 fokos tolatókamera, tolató radar meg minden kurva anyám és nem tudnak az emberek beállni rendesen a két felfestett vonal közé. Tudom, majd beáll lassan helyettünk az autó aztán a gyöksziknek ezzel sem kell vesződnie.