üzenetek

hozzászólások


Uzi74
(senior tag)

@pilóta
Egyeztettek az EU-ban, hivatalosan a Type 2 es annak bővítése a CCS a hivatalos töltőcsatlakozók. (az autón ez 1 aljzat, csak AC esetén nem az összes tű van használva.
Kicsit későn született a döntés, ezért van a Tesla supercharges szabvány, Chademo meg Ázsia..
Azért már van 2x4 Ionity töltőállomás 150 KW-al Magyarországon is. Az i-pace ezeken az oszlopokon az ígért 100 Kwh-t nem hozza, csak 84-et max a tesztek szerint (lehet majd jön valami update)

A 2020-es modellévtől az AC töltés több fázisos lesz állítólag (a januári gyártástól).

@noPublicFG: Az I-pace nagyon is megvehető, 3-5 hónapon belül a tied ha rendelsz... Leasingelve jelenleg olcsóbb mint a Tesla 3-nál is (a német ajánlatokat nézve).....

[ Szerkesztve ]

üzenetek