üzenetek

hozzászólások


Uzi74
(senior tag)

Németeknél is van egy kontingens, ahol 7000 EUR-t engednek az i-pace árból (teslatól függetlenül), amire a leasinget számolják.. Mondjuk azt jól látják hogy a Model 3 a direkt ellenfele, be is mentek alá leasingkondíciókkal. Valószínűleg a modellév-váltás miatt ki akarják szórni a maradékot, ahol valószínűleg jön a több fázisú töltő...
Én is e két autó között vacilálok-
-a model 3 technikailag jobb, hosszabb utakra jobban megoldott a töltés, a szervízhattér viszont ha problémad van általában gyalázatos
-i-pace nem néz ki geek autónak, könnyebb a nőket rábeszélni:), zajszint alacsonyabb belül, de bénább a szórakoztató-önvezető elektronika, az 1 fázisú AC töltés a legfájobb pontja, ha DC töltő nem lenne a közelben (abból is a Ionity szinte ami nem szokott problémát okozni)....

üzenetek