üzenetek

hozzászólások


BiP
(nagyúr)

Pedig de. Régen minden szebb volt, pont. :)

Egyszerűen megöregedtünk, a világ meg közben megváltozott, ami nekünk már szokatlan, és nem tudjuk tartani a lépést az új generációk igényeivel.
Kevesebb időnk van játszani, ezért szeretnénk megválogatni, hogy mivel (régen mindegy volt, hiszen tiniként annyi időnk volt, mint a tenger), szóval finnyásabbak is lettünk, és már annyi kedvünk sincs játszani, ezért inkább fanyalgunk, hogy régen minden szebb volt. (hiszen akkor szerettünk, és tudtunk játszani). Ma meg pénzünk van rá, időnk nincs :) Abszurd.

Lényeg a lényeg, valóban változtak az épp aktuális mainstream játékok, de ez a játékostársadalom kibővülésével, és ezáltal az igények változásával karöltve módosult.
A jó az egészben, hogy aki a régi stílusú játékoknál szeretne maradni, most is megtalálhatja a magának tetszőt (sok példa volt is említve a fórumban), csak épp nem az agyonhype-olt, agyonmarketingelt AAA címek között kell keresgélnie.

(#145) szupermacs: Mobilról voltam, nem tudtam kifejteni:
Igen, ez vele a gond. De ettől még érdemes lett volna megemlíteni a cikkben. 1 azért, mert +1 dolog, ami miatt lehet panaszkodni, hiszen előre fizetsz, úgy, hogy még kész sincs a játék.
2 azért, mert mégiscsak egy új jelenség, a közösségi finanszírozás megtestesülése a játékiparban.
3 azért, mert érdekes a modell. Hogy a DLC-khez hasonlóan milyen extrákat kapsz, ha többel támogatsz.
4 azért, mert ahogy ennek is, két oldala van, az elméleti hátrányok mellett előnye is van, hiszen hamarabb betekintést kaphatsz a játékba, az előrendelők támogatók kielégíthetik kíváncsiságukat, kiváltságosnak érezhetik magukat, extrákhoz juthatnak hozzá, részt vehetnek a fejlesztésben/tesztelésben. stb.

üzenetek