[RIOS ERROR] [Re:] Játékok régen és most, avagy a játékipar "fejlődése" - LOGOUT.hu Hozzászólások [RIOS ERROR]

üzenetek

[RIOS ERROR] [RIOS ERROR]

hozzászólások

[RIOS ERROR]

varesz11
(tag)
Blog
[RIOS ERROR]

+1

Pont ezek jutottak nekem is eszembe.
A "lineáris játékmenet" általánosítás szerintem is egy hatalmas öngól volt a cikkben.
Manapság, mikor az indie piac (ahol igazi sikert csak egyedi ötelttel vagy megvalósítással lehet elérni) a fénykorát éli és mikor tucatjával jönnek a sandbox és openworld játékok, teljesen rossz érvelés a COD és BF szintű FPS-ekre általánosítani.
Jelen vannak és nyilván van is rájuk igény, de ez nem kizárólagos.

Egyébként ha tovább viszem ezt az indie vonalat, szerintem az látszik manapság, hogy az a néhány AAA-s cég általában hozza a látványt, brutál külsőt, hatalmas rendszerigényt, az indie piac pedig ott van az ötletekre és az egyedi megvalósításokra. (Nyilván vannak kivételek.)
Ez így van felosztva, ez lett a standard.
A COD-ot sokkal jobban fikáznák ha kijönne xbox360as grafikával, de érdekesebb játékmenettel, mint így a "csőfutó" stílussal és brutál látvánnyal.
Ott az az elvárás, hogy az Activision csináljon valamit, amit ultra grafikán a NASA gépei se visznek el és lehessen 40-en egymást lőni ész nélkül a neten, nem az hogy napokig gondolkozz egy feladványon. Arra ott van több száz másik cím Steam-en.

[ Szerkesztve ]

üzenetek

[RIOS ERROR] [RIOS ERROR] [RIOS ERROR] [RIOS ERROR] [RIOS ERROR]