üzenetek

hozzászólások


Fitzgerald
(veterán)

Demó dologgal egyetértek. Ezelőtt 10-12 évvel az volt a standard eljárás, hogy ha megjelent egy játék, első dolgom volt felmenni a Gamershellre pl., és leszedni a demót. A DLC fogalma akkoriban még nem létezett.
Kiegészítőknek hívták őket, és általában jóval több tartalmat adtak egy-egy játékhoz, mint a mai, DLC-nek nevezett akármik. Persze egy-egy ilyen kieg legtöbbször drágább is volt (bár nem számottevően), mint egy mai DLC.
Az is igaz, hogy erről inkább a játékosok tehetnek, mint a kiadók: nem kell megvenni a DLC-t, és akkor idővel nem fog ilyesmi készülni. Mi döntjük el miért fizetünk. Valamikor, valakik elég nagy számban kezdtek el bepucsítani a DLC-politikának ahhoz, hogy ez elősegítse a mai állapot kialakulását. A kínálat mindig a kereslet igénytelenségére reflektál.

üzenetek