üzenetek

hozzászólások


b.
(félisten)
Blog

Ha megnézed azért a CPU tehermentesítés elég jól működik radeonoknál. Sokszor azonos CPU val 20 % erőforrás magtakarítás van az oldalukon Nv kártyával összevetve.
2015 ben úgy behozni egy Dx verziót , amihez semelyik oldalon nem volt 100% os hardver, eléggé érdekes lépés volt. Ebből is tisztán az jön le számomra, hogy ez a Dx verzió nem a felhasználók céljait szolgálja elsősorban, hanem a készítőkét, azon belül is Microsoftét. A készítők könnyebb- gyorsabb szoftver átportolást és nagyobb átjárhatóságot kaptak .( kevesebb munka és több pénz) ráadásul egy bizonyos Operációs rendszerhez kötött. Igazából nem is értem, hogy kajáltuk be, illetve hogyan nem lett más megoldás erre, mikor Mantle- Vulkan sokkal többet tudna nyújtani Dx 11 után és valóban előrelépést jelentene, de mivel ehhez nulláról megírt motorokra lenne szükség , meg jó sok pénzre, gondolom ez miatt várunk már 3 éve.
Én úgy gondolom, hogy jelenleg ott tartunk, hogy két szék között a földre ültünk Dx 12 és Vulkan sincs a beígér formában és nem valósított meg sok olyan dolgot, amit anno reméltünk ( real multi GPU, drivermentesség stb). jelenleg alig van grafikai motor ami nulláról lett megírva és megfelelhetne egyáltalán a GRAMPS követelményeinek és abból hasznot tudna hozni sebesség terén..Ennek a csoda dolognak majd az lesz a kapuja, hogy Dx 13.. :DDD

[ Szerkesztve ]

üzenetek