üzenetek

hozzászólások


savior
(őstag)
Blog

A mobiltelefonok idejeben kinek fog kelleni egy ilyen batak nagy monstrum?


Pikkolo^^
(addikt)

Aki normális játékkal nem akar mobilon bohóckodni :DD


Yany
(addikt)
Blog

Sajnos a mobilom még elég rosszul reagál, ha BF-et intítok rajta. :DDD


Jacek
(veterán)

Még én sem tudtam a sim rigem se rákötni ás a VR-sem megy rajta :D


tibaimp
(nagyúr)

Én például totál nem játszok mobilon, csak PC-n.


Segal
(veterán)

Pedig kapható usb-s átalakító a telefonhoz :DDD ;] :P


GreatL
(őstag)

Alulról nyaldossa a legerősebb Radeon az RTX 3080-at?


arn
(félisten)

Általánosan igaz a programra, hogy megfelelően erős processzor mellett az NVIDIA hardverei a DirectX 12 aktiválásától teljesítményt vesztenek, míg az AMD grafikus vezérlői pont, hogy sebességet nyernek.

vagy forditva... szar a dx11 implementacio :)


syIex
(veterán)

Bár nyaldosná... :U
“It is also important to note that AMD tested RX 6000 with Ryzen 9 5950X CPU, yet an unreleased processor which no GPU reviewer has used for their GPU benchmarks. “

Az a cpu elvileg 26%-al erősebb a 3950X-nél, mint amivel tesztelt eredmények vannak 3080-al. :)


Mumee
(őstag)

4K-ban, ahol közel irreleváns.


Duree
(veterán)

Jó lenne oda csapni az Nvidiának, remélem ebből lesznek készletek és jut mindenkinek.


Abu85
(HÁZIGAZDA)
Blog

A dolog ennél bonyolultabb. Valójában a problémát a DirectX 12 jeleneti az alkalmazáson belül. A Borderlands 3 a Microsoft ajánlásait követi a DirectX 12-re, ami azt jelenti, hogy az erőforrásokat a leíróhalmazba rakják. Ez az AMD-nek és az Intelnek jó, de az NVIDIA hardvereinek, köztük még az Ampere-nek is nem ideális. A GeForce-okhoz az az ajánlott, hogy az erőforrások a root signature-be kerüljenek.
Ezt az ajánlást némelyik program teljesíti, némelyik nem. A helyzet nem olyan egyszerű, mert a root signature-t nem buffer viewekre találták ki. Ha ide helyeznek erőforrást, akkor számos formátum nem is támogatott. Ilyenkor a leíróhalmazok alkalmazása elkerülhetetlen, és ezzel az NVIDIA hardverei teljesítményt veszítenek. Ezért van az, hogy az AMD minden DirectX 11-ről DirectX 12-re váltásnál előnyt kap, míg az NVIDIA esetében vagy előnyös ez a váltás, vagy hátrányos. Attól függ a pozitív vagy negatív irány, hogy a buffer viewek a root signature-ben vagy leíróhalmazokban vannak.
Ha lehet a fejlesztők beleerőszakolják ezeket a root signature-be, mert az AMD és az Intel hardverei ilyen működés mellett is jól érzik magukat, a GeForce-ok pedig csak így működnek optimálisan, de mivel ez egy nem ajánlott működési mód, a Microsoft nem készítette fel minden formátum támogatására, így sokszor nincs választásuk a fejlesztőknek, és muszáj leíróhalmazt használni, azt pedig a GeForce-ok annyira nem szeretik.

[ Szerkesztve ]


Feri7619
(tag)

Hiába lesz itt Október 28. A független tesztek csak a megjelenéskor.. vagyis November 15-20 tájékán tudunk meg tényleges konkrét független eredményeket. Azt meg borítékolni lehet, mivel Itt is nagy a hype, jó ha valaki karácsonyra hozzájut egyhez.
-
Hagyjuk már a mobiltelefonos bohóckodást mini képernyővel.

[ Szerkesztve ]


werinter
(csendes tag)

Igazából az AMD elég ha hozza az RTX3080 szintjének akár csak a 80%-át és képes lesz teríteni a piacon normális áron, már nyert ügye van. Egy megfizethető jó teljesítményű kártya kell, amiből bőven tudnak gyártani és kész.


Bennyboy
(őstag)

Nagyon drukkolok az Atinak mert amit az nvidia megengedhet magának az vicc.


Zsohi
(őstag)

Ezt nem látom én olyan bonyolultnak, marketing anyag, ahol úgy általában a legjobb lehetőséget veszik alapul és még így is messzinek tűnik ez a 3080-tól. Persze meglehet, hogy szívatják a jó népet és ez nem a big navi csúcsát képzi, de minek is tennék ezt. :U


Hegyirabló
(veterán)

Jó lenne, ha a szoftver+melegedési gondokat is megoldanák. Szívesen visszajönnék AMD-re, mert nVidia oldalon sem fenékig tejfel az élet, az áráról nem is beszélve.


martonx
(veterán)

Jaja, én is valami ilyesmire számítok. Ha csak a 3080 80%-át hozza, viszont csak 70%-os áron, máris örülni fogok. Pláne, ha még idén kapható is lesz.
Fasza a 3080, csak szerintem ez már az a kategória, amire igaziból semmi szükség nincs a játékokhoz, hacsak nem a 4K-s, 144Hz-es monitort akarja valaki ultrában kihajtani (nem hiszem, hogy tömegek lennének).


Abu85
(HÁZIGAZDA)
Blog

A bonyolultat arra írtam, hogy az AMD-nél miért lesz mindig pozitív hatása a DirectX 12-re való váltásnak, míg az NV-nél miért lesz néha negatív. Egyszerűen az AMD DirectX 12 implementációja és hardveres sok mindent megeszik, míg az NV DirectX 12 implementációja és hardvere kicsit finnyás.

[ Szerkesztve ]


Dr. Akula
(nagyúr)

"hozzávetőleg ott lehet teljesítményben a tesztelt Radeon, ahol a GeForce RTX 3080"

Ez jó hír, már csak az árazás a kérdés. Ha annyiért adja mint az Nvidia, akkor soakt nem ér, akár azt is vehetjük helyette. Ahogy elszálltak az Nvidia árai, most egy normális (a mostani Nvidia árakhoz képest max féláras) árazással kaszálhatna.

"A fentiek alapján csak annyit lehet leszűrni, hogy az egyik új Radeon RX 6000-es VGA nagyjából ott van a GeForce RTX 3080 körül."

Nyilván a legjobb modell, de már az is eredmény ha az AMD egyáltalán tartani tudja a lépést.

üzenetek