[Re:] [Lauda:] Shell Füredi út, Összekeverték a föld alatti tartályokban az üzemanyagot - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Lauda
(félisten)
Blog

Nincs. Mol kúton dolgoztam.

A tartálykocsisnak nem kell tudni a kúton melyikben mi van, a kutasnak kell arra figyelni, hogy mit hova enged le.

Másrészt ahol melóztam ott a lefejtés előtt és után is kellett at mérést csinálni (üzemanyag sűrűség, hőfok, szint, mennyiség stb) , illetve a tartálykocsis lefejtés előtt is nyomtat és utána is. Ezeket be kellett vinni egy programba és az egyesítette a számokat. Ha a tűréshatáron belül volt átengedte, ha nem kipirosodott. Szóval megszűnt már a régi módszer is, amikor napoztatták a gázolajat a tartálykocsisok és így egy kanyarnál többszáz liter plusz keletkezett. Most ha melegebb az üzemanyag, többet is kell lefejtenie, a gép tökéletesen kiszámolja ezt a hőfokból és a sűrűségből hogy hány liternek kell lejönnie.

[ Szerkesztve ]

üzenetek