üzenetek

hozzászólások


Versus
(senior tag)

A Merci klubok és a face csoportok rendkívül szórakoztatóak tudnak lenni, pont az ilyen fals infók miatt.

A W168, w169-es kismercikben sosem volt más "csak" merci motor.

A W176-os A-osztályban a benzinesek, beleértve a szinte elpusztíthatatlan 1.6-os turbót ami a 160-as,180-as és 200-as verziót hajtja mind "echte" Mercedes motorok, egyedül az A180-as CDI-ben vendégszerepelt a rönó 1.5-ös dízel blokkja Continental elektronikával és ad-blue nélkül is euro6-os minősítéssel. Eleinte az A180CDI létezett a merci OM651-es motorjával is ami egy 1.8-as méretre csökkentett löketű verzió volt, ezek mind automata váltósak voltak. Sajnos ezt a gyártás költséges volta miatt két év után szintén a francia blokk váltotta.
Igazából sok rosszat nem igazán hallani az 1.5-ös kisdízelről sem, ha rendesen szervizelve van akkor problémamentes, pont mint egy dácsiában! :)

A W212-ben soha nem volt más mint merci motor. Soha. És nem ezért a valaha gyártott legjobb merci. Főleg a faceliftes verzió!

A W205-ös C-osztályban volt elérhető a C180CDI kb. szintén két évig(a faceliftig) a francia eredetű 1.6-os blokkal ez nem volt sikertörténet, pláne az ad-blue rendszer tud drága lenni benne. A facelift után ez is már csak a merci OM654-es "szuperdízelével" érhető el.

Ja a W177-ben levő 1.33-as benzineseket Németországban gyártják. Ennyire francia az a motor is. Csak ezt nem mondják a totálkáron.

üzenetek