Ez nem a reklámanyaga, hanem a termékei ilyenek. Hogy kéne másképp írnom? Ez így van. Csinálj vércukor tesztet, meglátod.
Szerintem egyértelmű, hogy mit a hagyományos termékekhez képest. Nézd meg a hagyományos tészta/liszt ch-ját és utána az Update-ét. Lesz egy "csepp" különbség. De ez minden terméknél így van.
Könyörgöm...kit ver át??? Én sehol nem láttam fogyasztó péksütemény reklámot, vagy ha a rádiós batyura gondolsz, ott sem azt mondja, hogy a batyutól fogsz fogyni. A jelenlegi reklám a lowcarb kifejezés és a szénhidrátszegény. Ebben hol az átvágás?
A coca cola egy példa volt a sok közül, mondhattam volna bármit.
Trendek mindig vannak és lesznek is, csak sok elég hamar bebukik. A diéták, fogyókúrák ideig óráig persze szuperek, aztán 2x annyi jön vissza.
Norbi most is azt mondja, hogy a termékei segítségek és lehetőségek. Egy fogyni vágyó ember is reggelire megehet egy kakaóscsigát és nem csurgatja a nyálát a pékség előtt. Vagy ehet csokit, kenyeret vagy bármit. Ez egy lehetőség. Persze h lehet a Gl figyelembe vételével és ch számolással fogyni és a kódok betartásával, csak elég kevés termék lenne amit ehetnénk és előbb utóbb megunja az ember. Így hogy vannak ezek a termékek lehet variálni, nassolni stb.
Mindenki eldönti miben hisz, én ebben és működik.
[ Szerkesztve ]