üzenetek

hozzászólások


cinemazealot
(addikt)
Blog

"Ez nálam nem szempont."
Nálad nem szempont az autód mérete, viszont a biciklisnek/robogósnak/motorosnak stb., aki elhaladna melletted, amíg Te a dugóban araszolsz, igen. Illetve miért van az, hogy én a keskeny kisautómmal vagyok kénytelen lehúzódni, csak mert a szembe jövő sávban a nálam nagyobb, drágább, korszerűbb, erősebb, szebb stb. SUV-os jobban félti a tyúkszaros futóművét az útszéli kátyúktól, lassítani nem hajlandó, ezért inkább ráfut a felező vonalra és viszi a tükrömet?

"Nem kell mélyre ülni."
Egy Suzuki Wagon R+-ban sem ülsz mélyen. Eddig mindegyik felmenőm imádta, hogy nem befeküdni kell az autómba, hanem csak betolatni. Én pedig még nem láttam olyan hasonló kategóriájú autót, amiben ugyanígy elfértem volna akár kalapban is (194 cm magas vagyok).

"Egyedül a légellenállás szól ellene, ez nekem autópályán kb 0,5-1 liter plussz."
Sok kicsi sokra megy, és a gyártók most nagyon elkezdték tolni ezt a guruló tégla design-t. És tudjuk jól, hogy a kényelem a józan észt is felülírja. Ami persze nem baj, csak legyen erőnk a saját gyerekeink és unokáink szemébe nézni, amikor mindezt majd számon kérik tőlünk. :(

(#14) k-adi
"a SUV mánia nem a biztonságérzet növelése miatt van?"
Nyilván ez egy nagyon jó érv. De akkor a hosszabb távú cél nem is a közúti forgalom szabályozott fenntartása, hanem inkább erő- és méretdemonstráció? A jóval áramvonalasabb kombik hova tűntek?

[ Szerkesztve ]

üzenetek