üzenetek

hozzászólások


NorbixD
(tag)

"Ezzel az állatkodós üzemmóddal 18-19 kW-ot fogyasztott 100 kilométerre vetítve a gép"

Akartátok írni: ...18-19 kWh-át fogyasztott...
vagy
18-19 kW volt az átlagos teljesítmény felvétele/leadása...

[ Szerkesztve ]


stvnppp
(senior tag)
Blog

Egyébként az autógyártók kezdeményezik ezeket a bemutatókat?

Oké, hogy manapság inkább az infotainment rendszer, a hangrendszer vonza be az autószalonokba a vásárlókat, de nekem még mindig furcsának tűnnek egy mobilos portáltól az autótesztek.


rdt89
(addikt)
Blog

Nagyon vadállat a gép. :Y Ezzel a küllemmel valamikor egy bitang GTI-t is kiadhatnának, mondjuk egy 2.0 szívó 200 le-s, turbo mentes bestiát /de ez álom marad/


CriticalHit
(őstag)

Az irány jó de ma még sajnos erősen túlárazott az elektromos meghajtás, pedig gyakorlatilag csak egy a belsőégésű motornál jóval egyszerűbb villanymotorból, a sebességváltónál szintén ezerszer egyszerűbb fordulatszám csökkentőből és egy rakat -ma még nehéz és bizonytalan élettartalmú akkumulátor csomagból áll.

Kíváncsim várom az WV ID3 tesztet is.


Lenry
(félisten)
Blog

Peugeoték nagyon érzik mostanában az autórajzolást. az 508-astól is elnedvesedek, de ezt a 208-as is odab*sz.
most is 208-ast hajtok (az előzőt), valahogy ki kellene bulizni ezt az újat a cégtől :DDD


Ribi
(nagyúr)

A nemsokára érvényre jutó CO2 korlátozások miatt jó ha nem döföd majd le magad annyira szar motorok lesznek.


atike
(nagyúr)

Nem tudom mikor fognak az e-árak normalizálódni már... Minden szép és jó (oké, ez túlzás azért, de mégis : :) ) de egy autó elektromos változatáért dupla annyit fizetni, mint a normál testvéréért azért durva.


forgonati
(őstag)

Én sem értem annyira... Fura itt autókat látni. Értem én hogy infotainment, de akkor is egy autó, mobilos oldalon fura. Egyszerűen átgörgetem őket, amúgyis egyre kevésbé tudom ezt az oldalt komolyan venni.


BiP
(nagyúr)

Megnézném ezt a vetítős műszerfalat. Esetleg egy pár mp-es videóval lehetne szemléltetni?
Mondjuk a gyakorlatban úgyis szemből nézi az ember, és ott pont a helyén passzol a 2 réteg.

(#8) forgonati: elfér. (aztán lehet, hogy csak azért gondolom, mert érdekelnek az elektromos autók), de nekem is furcsa volt itt látni, főleg, hogy akad benne autós zsargon is.
(egy lektorálást amúgy megérne a cikk, van pár kacifántosra sikerült hosszú mondat).
De hát nem ez az első e-autós cikk, mobilarena-n volt már pár teszt, ill. az európai kiállításokról e-autós beszámolók.

Elsőre nekem is furcsa volt a sok-sok fényképezős téma, ami aztán úgy kinőtte magát, hogy aloldal lett belőle.
Folyton nyomatták a drónokat, RC cuccokat, ugyanúgy nem érdekel, de gondolom a szerkesztőség oda van ezekért a kütyükért.
Most épp az elektromos roller, bicikli, ilyesmik a trendi, sokakat foglalkoztat, legalább tartják a lépést.

[ Szerkesztve ]


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Leírtuk már párszor, de:
1. Infotainment rendszerekkel rajtunk kívül nem foglalkozik senki
2. Az elektromos autók guruló okostelefonok
3. A kattintási statokban ezek az anyagok jól szerepelnek
4. Az e-autó szexi. Az okostelefon már nem
5. A PH lapcsalád egy technológiai portál. Az e-autókkal minimum illik foglalkozni, a Mobilarena tematikája áll ehhez a legközelebb
6. Az autó is mobil ;)


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Próbáltam, egyszerűen nem lehet sehogy rendesen megmutatni. Pedig nagyon akartam, mert tényleg fasza.


BiP
(nagyúr)

youtube-on találtam egy videót, amiben pár pillanatra szerepel, sajnos az sem adja vissza. Értem, és kb. el tudom képzelni a 3d részét, de az nyilván nem ugyanaz :)


forgonati
(őstag)

Az okostelefonok meg beszélő kamerák, mégsem tesztelik őket fotózásra kihegyezett oldalak... Hogy a te hasonlatoddal éljek.
Akkor esetleg megérné egy külön lapot, mint pl. a fototrend, ha ennyire jól teljesítenek kattintásban. Mert mobilok között kocsik, akkor is fura.

[ Szerkesztve ]


atike
(nagyúr)

...nem értem miért fáj neked, hogy van ilyen teszt is. Ha nem érdekel - nem olvasod el... :U Szerintem abszolút nem gond, hogy ilyesmi is színesíti a palettát.


DraXoN
(addikt)
Blog

Ez a peugeot (bár talán mondható, hogy általánosan a francia márkák)... időről-időre, olyan kinézetű autókat produkál, amik tényleg szépek ... Képesek "egyedit" alkotni a manapság beszürkült mezőben.. VW erősen példát vehetne róluk designban (golf2 óta nincs olyan VW termék ami tetszene kinézetre...)
de a mostani designirány a peugeotnál.. pedig nem akarok venni ÚJ autót az értékvesztés, és mert "nem igen megyek többet egy évben 5000km-nél" miatt (nem éri meg számomra), de ezeknek tényleg nehéz ellenállni :B... pár évesen lehet benevezek egyre közülük.. ha még akkor is jó a design..
van autó ami "borzalmasan rosszul öregedik" ez ügyben, megjelenéskor jól néz ki, de pár év alatt belenő a tömegbe és "eltűnik"... más autók pont ellenkezőleg, megjelenéskor "hányna" az ember, manapság meg ... ki nem kíván meg egy multiplát (az élet túl rövid az unalmas autókhoz)?

[ Szerkesztve ]


Plug Life
(senior tag)

De, pl. a dpreview az egyik legnagyobb kamera tesztoldal és már mobilokat is tesztelnek.


stvnppp
(senior tag)
Blog

Oké, hogy az infotainment rendszerekkel nem foglalkozik senki, de amennyit írtok róluk, annyit egy autós portál is. Éppen ezért kell kibővíteni a cikkeket a motorra, fogyasztásra vonatkozó részekkel. A cipész pedig maradjon a kaptafánál.

Sokkal többet is ki lehetne hozni az infotainment témából. Pl. Az Android Auto-ról és Carplay-ről nem lehet találni részletes tesztet.

(#14) atike:
Pont ezért fájó, mert aki ide kattint, azt pont érdekelné az infotainment, erre egy alkoholmentes autótesztet kap.


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Ez konkrétan nem igaz.

Plusz az e-autók kapcsán milyen kaptafánál kell maradni? Csak a futómű az, ami maradt abból a gépészeti vonalból, ami korábban meghatározott autókat. Minden más design, elektronika, UX, akku, chip és lakberendezés kérdése.

De csak egy apró példa: a PUG műszaki emberének én mutogattam végig a bugokat a fedélzeti rendszerben tegnap. És ennél a konkrét autónál a fedélzeti rendszerről azért nincs több, mert bitre ugyanaz, mint a DS3, amit volt módom két hete már megalázni.

[ Szerkesztve ]


Ijk
(nagyúr)

Üzemanyag költségen évi 15 ezer kilométerrel kb. 1,5 milliót lehet megfogni 5 év alatt. Ennél többet nem hiszem hogy megy átlagosan valaki egy városi kisautóval, de 20 ezer/év esetén 2 millió. Ugye ezt mondjuk be lehet dobni állampapírba, akkor 25%-kal nő a különbség.
Amit nem tudok azok az egyéb költségek, benzines éves átvizsgálás olajcsere kb 50-60 ezer szokott lenni egy olcsó kisautónál. Egyelőre még ott a parkolás amin lehet spórolni. Amortizációt ugyancsak nehéz számolni, viszont szerintem itt többet visz el az autó szerkezete mint maga a hajtáslánc. Nem gondolom hogy egy 15 éves benzineshez képest sokkal jobb állapotúnak tekinthető egy 15 éves elektromos. Ráadásul ennyi idő alatt nem hiszem hogy még túl jó állapotban lennének azok a lítium akksik.


rdt89
(addikt)
Blog

Ezért próbálom ameddig lehet a kis szívó 2.0-ás 206-omat ameddig lehet életben tartani. Turbo motor nem pálya, a következő lépés ha tényleg váltani kell elektromos lesz, de addig még pár nagy szívót ki akarok próbálni.

üzenetek