üzenetek

hozzászólások


gbors
(nagyúr)
Blog

#28 radi8tor1: nem nagyon, a nagy adattömeg mozgatásához a sávszélesség így is elegendő, sőt, az XDR2 a random elérések miatt akár gyengébb is lehet helyenként.

#29 waithEard: mindegyik megjelenítésnek megvan a maga hátulütője, szerintem ez a legjobb kompromisszum. Te mit javasolsz?

#30 Med1on: :R

#31, #34: a memória méretét meghatározza a memóriabusz, 384-bithez 1.5GB, 3GB és 6GB az opció, sztem nem kérdés, hogy a 3GB a helyes döntés. a 64 ROP felesleges lett volna, és igen, növeli a fogyasztást és a chip méretét, ezáltal a költségét is.


tzsolesz
(nagyúr)
Blog

Minden esetre kíváncsi vagyok a középkategóriára. Ott lesz majd a harc. :K

Na meg ott a lóvé.

[ Szerkesztve ]


taaz
(aktív tag)

JO cucc.
Ennek is ki kell forrnia , mint anno az R600-nak "hd2900 ami anno 512 bit volt" .
De lehet ide megint kevés a CPU. Vagy rosszul gondolom?


Cyberpunk
(félisten)
Blog

CPU limit biztosan nincs, esetleg több kártyás rendszereknél lehet. Meg persze pár játék mint GTA4 és társai.:D


taaz
(aktív tag)

Értem. :R


datatomm
(tag)

Az 5850-et én is soká cserélem. Van erő a kártyában, de mi képes ezt kihasználni.
Nagyobb előrelépést vártam a 7-es sorozattól, illetva magától a DX11.1-től.


Psychopeti
(senior tag)

Gratulálok a cikkhez, ütős lett épp mint a kártya ;]


byZsolt
(tag)

Érdekes, és nagyon tanulságos cikk.
köszi


PC-rev-RM
(tag)
Blog

DigitXT, Yutani: A csudába, tényleg! :DDD A pofámról a bőr leég... Nem figyeltem, elnézést kérek! :B
Hát akkor ezennel legyen üdvözölve a vgaspeed a logout-on!
Kedves gbors: Imádtam azt az oldalt, a magamfajta laikus érdeklődő hihetetlen mélységeiben láthatta a videókártyák világát! Nincsenek már messze az új konzolok, remélem, mihamarabb újra "felvehetitek a kesztyűt"!


KAMELOT
(titán)

Új alaplapok legtöbbjében van minimum 2 PCI-E csatlakozó. Az már nem gond! Úgyhogy tovább lehet szórakozni! :) Ha meg nincs olyan lapod akkor lehet találni aprón akármennyit.

(#40) wednesday: Ez mindig így volt amiből több van jobban lehet értékesíteni...azaz tartják árukat vagy csak keveset vesztenek. Ezért jó megoldás 1 éves high-end drága kártyát olcsón megvenni. :)

[ Szerkesztve ]


radi8tor
(MODERÁTOR)

Én meg most hallok az oldalról miután megszűnt. :W :W

R.I.P.

[ Szerkesztve ]


PC-rev-RM
(tag)
Blog

Hát én is csak tavaly ősszel akadtam rá, hogy őszinte legyek, de ne aggódj, a weboldal összes cikke megtekinthető, csupán a szerkesztők a vga-piac egyhangúsága miatt szüneteltetik a munkát. (Most is azt olvasom!)

[ Szerkesztve ]


dezz
(nagyúr)
Blog

Hát, elnézést, de a felvezetés után én mélyebb elemzést, több oldalú méricskélést vártam, de legfőképpen nem csak játék szempontból. Persze aki csak az utóbbi szempontot nézi, annak nyilván hasznos.

A grafikonokkal kapcsolatban: izé, azt hittem, ilyen 80%-ról induló grafikonokkal csak marketinganyagokban fogok találkozni (apró változások kihangsúlyozása). Jó, persze, ha 0%-ról indul, kevésbé látszanak az eltérések, no de nem mindegy, hogy pl. +5% vagy +6%? (De egyébként lehetnének jóval hosszabbak a csíkok.)

(#8) Prof: De az még GDDR3/4-es volt, ami a GDDR5-höz képest fele sávszél ugyanakkora bit-szélességben.


TTomax
(nagyúr)

Köszönjük az elemzést... :R Azért szépen körvonalazódik mennyibe is fáj az integráció.Sajnos nV oldalon is ennyibe fog...azért remélem a kepler valóban 512bittel jön ki,mert szerintem kelleni fog...


gbors
(nagyúr)
Blog

hát ja, ezek jogos kommentek (a grafikonoson kívül :D). egy kis háttér:

ezt a cikket grafikonokkal, szöveggel, tokkal, vonóval kb. 3 óráig tartott megcsinálni. eredetileg terveztem bele az 1. szakaszban említette RV770-Cypress-Tahiti elemzést is, de az alsó hangon 2-3-szor ennyi idő, és egyszerűen nincs most energiám rá. ez van :(
a "nem csak játékokkal tesztelünk" kérdés pedig nagyon gyorsan elvezet a Beyond3D csapdához. persze, jó volna mérni, hogy mit bírnak a chip egyes részegységei, de mivel? én azt tiszta hülyeségnek tartom, amit egyes tesztoldalak csinálnak, hogy a D3D9 érában készült eszközökkel méregetnek TEX meg ROP kapacitást, miközben a GPU-k már rég máshogy működnek, tele vannak cache-el, stb. szerintem az egyetlen normális módszer erre az, hogy az ember saját benchmark toolokat készít, és azokat az új VGA-generációkkal mindig update-eli. no ez meg aztán pláne nem 2 perc. ezért inkább maradok a játékoknál - ez kerek téma, és gyakorlatba is jól lefordul. sokszor érdemes kevesebbet markolni :)

a grafikonokról meg annyit, hogy:
- így festenének 0-tól kezdve, kb. teljes lapszélességben, amit a logout enged. szvsz borzalmas.
- de ha valakinek van jobb ötlete, szívesen meghallgatom!

[ Szerkesztve ]


Petya1981
(tag)

Ezek alapján kíváncsian várom a kisebb 7xxx kártyák teljesítményét.
Jó cikk köszönet érte :C


HaRdCoRe^mp4
(tag)

Remélem hamar lemegy, én is rápályázok! :D


tzsolesz
(nagyúr)
Blog

Szerintem pedig itt most a játékok voltak a fontosak. Hiszen 90%-ban arra használjuk ezeket a hardvereket. :K


Prof
(addikt)

Hát jelenleg azt írja alpha, ilyen sneak peek event helyetti (ami ugye elmaradt hétvégén) test volt. Bővebbet a tera.variance.hu-n találsz.
A closed beta 17-én kezdődik EU-n.


Prof
(addikt)

Hehe kis dicsekvős :DDD Azóta volt 6950, 5870 és most 5770.
Annyit azért nyertem kb. a cseréken hogy lett dx11 és halkabb lett a gép, kisebb fogyasztással.

üzenetek