üzenetek

hozzászólások


gbors
(nagyúr)
Blog

hát ja, ezek jogos kommentek (a grafikonoson kívül :D). egy kis háttér:

ezt a cikket grafikonokkal, szöveggel, tokkal, vonóval kb. 3 óráig tartott megcsinálni. eredetileg terveztem bele az 1. szakaszban említette RV770-Cypress-Tahiti elemzést is, de az alsó hangon 2-3-szor ennyi idő, és egyszerűen nincs most energiám rá. ez van :(
a "nem csak játékokkal tesztelünk" kérdés pedig nagyon gyorsan elvezet a Beyond3D csapdához. persze, jó volna mérni, hogy mit bírnak a chip egyes részegységei, de mivel? én azt tiszta hülyeségnek tartom, amit egyes tesztoldalak csinálnak, hogy a D3D9 érában készült eszközökkel méregetnek TEX meg ROP kapacitást, miközben a GPU-k már rég máshogy működnek, tele vannak cache-el, stb. szerintem az egyetlen normális módszer erre az, hogy az ember saját benchmark toolokat készít, és azokat az új VGA-generációkkal mindig update-eli. no ez meg aztán pláne nem 2 perc. ezért inkább maradok a játékoknál - ez kerek téma, és gyakorlatba is jól lefordul. sokszor érdemes kevesebbet markolni :)

a grafikonokról meg annyit, hogy:
- így festenének 0-tól kezdve, kb. teljes lapszélességben, amit a logout enged. szvsz borzalmas.
- de ha valakinek van jobb ötlete, szívesen meghallgatom!

[ Szerkesztve ]

üzenetek