üzenetek

hozzászólások


jaja1981
(addikt)

Szerintem a tuningot motorral kezd. Ha először futómű lesz, és utána nagyobb motor, akkor kezdheted a futót újra, mert megváltozik a súly arány. Csak úgy szólok.
Ne a hátsó dobnak legyen hangja, hanem a motornak.
Ezért kap az enyém is télen egy 2,4-es motort, hogy szaladjon is.
A kisebb kerék meg előnyösebb mint a nagyobb, mert jobban gyorsul, és könnyebben lehet keresztbe tenni.
Ha télre leteszed, akkor vagy kerék le, és bakolás, vagy havonta indítsd be és tologasd előre hátra, de semmiképpen sem abba a pozícióba ahol volt.
Miért is?
- tologatni azért kell, mert ha egyhelyben áll vagy 2 hónapot, akkor ovális lehet a gumi. Ami vagy szálszakadáshoz vezet, vagy lehet vinni centírozni, de olyan nem lesz mint volt.
- beindítani azért kell, mert a tüzelőanyag ellátó rendszer (főleg karburátornál) kiszáradhat, és a szennyeződés lerakódik benne és eldugítja, vagy nem fog jól zárni a befecskendező szelep

Még egy jó tanács. Leállásra aksi ki. Ha van másik autód, akkor abba tedd be, és használjad mondjuk havonta felválltva a jelenleg benne lévővel, vagy csak vedd ki, és néha merítsd le az aksi töltővel és töltsd fel újra.
Én is így jártam, hogy benne hagytam egy 5-6 hónapra, aztán megdöglött. Aksis haver mondta, hogy nem szabad sokáig állni hagyni az aksikat. Ha mégis kell, akkor csurig töltve tedd.

Ennyi.

üzenetek