üzenetek

hozzászólások


wolfnet
(tag)
Blog

Hello!

Nem tudom elolvastad-e a cikket vagy csak kommenteltél, de ha elolvastad akkor láthatod hogy nem én szereltem, hanem egy szerelő, így a kérdéseidre nem tudok válaszolni értelem szerűen, mert nem értek hozzá ilyen szinten. Annyi bizonyos hogy a szerelőben 100%-osan megbízom, azóta amióta elkészült semmi nemű hibával nem találkoztam (1500km). Azt is tudom hogy több száz motort újított fel az elmúlt években, akiknek a gazdái szintén nem mondtak semmi rosszat róla, ezért bíztam rá többek között.

Próbálok válaszolni a kérdéseidre is. amelyikre tudok persze.
- A kompresszió mérés valóban nem minden. Szerintem itt azt az alapvető információt szolgáltatta csak, ami a nevében is van, hogy mekkora a motor kompressziója. Nem kell ebbe többet látni, a manual-ban sem írnak veszteségmérésről.
- A karburátor "nyomáspróbájánál" - én úgy tudom - azt szokta megvizsgálni, hogy egy tank benzint rákötve ereszt-e valahol a karburátor vagy sem.
- A tárcsa a baleset során sérült meg. A baleset előtt pont úgy kotyogott ahogyan te leírtad amivel semmi gond sem lenne, viszont átszerelve az új felnire a balesetet követően behúzva a fékkart a kerék tovább forgott 1-2 centit. Nem millimétert, centit. Ezért kellett cserélni úgy gondolom.

Ha van még kérdésed tedd fel nyugodtan,
üdv
Márk

üzenetek