üzenetek

hozzászólások


kislaci
(senior tag)

Köszi, kipróbálom


nbwpv9
(csendes tag)

Szerintem hasznos, nyilván nem ezzel beszélget az ember, de egy egy mondatos gyors válaszra tökéletes és gyorsabb mint telefont elővenni, bepötyögni. A buszon lehet furán néznek de minden máshol ahol nincsenek annyira egymás szájában az emberek szerintem nem gáz :)
Én nagyon vártam már ezt a funkciót és remélem másoknak is segítettem.


kicsi007
(tag)

Rendesen műxik, köszönöm!


niklebi
(senior tag)

A pénteki Wearable frissítés végleg betett a S.Pay fizetésnek. Miután települt nem működött rendesen egy két alkalmazás és semmilyen módon a távoli elérés. Mivel 99%-ban így használom nekem fontos, hagytam hogy újraindítsa az órát. Nem gondoltam, hogy ilyenkor törli az S.Pay-ben a megadott kártyát. Így hiába van fenn az órán nem lehet újra aktiválni a Curve kártyát. Hát eddig tartott az órás fizetés. Ez azért szemétség a Samsungtól, hogy az alkalmazásuk frissítéséhez állandóan újra kell indítani (visszaállítani) az órát (minden Wearable frissítés után), hogy az továbbra is úgy működjön ahogy kell.

[ Szerkesztve ]


gaben1117
(senior tag)

Le lehet tiltani valahogy a frissítéseket?


kislaci
(senior tag)

Nekem működik a fizetés, weareable app is frissül állandóan, órám nem nagyon indult újra mostanában.


niklebi
(senior tag)

A play áruház beállításokban kell kikapcsolni az automatikus frissítéseket.

kislaci:
Nekem is működött az esimes órán, csak ahogy írtam is a távoli elérés nem ment miután pénteken frissült a Wearable. Ahhoz hogy működjön újra kell indítani az órát. Ilyenkor törlődik az S.Pay-ban a megadott kártya, újra meg nem lehet megadni, mert a Curve megtagadja az aktiválást. Na azóta S.Pay kakukk. Még próbálkozom, csak nem elérhető az S.Pay support.


nylacika
(aktív tag)

Nekem is frissült és hibátlanul működik azóta is az óra és a Samsung Pay is.... Bár én úgy frissítettem az alkalmazást, hogy az óra ki volt kapcsolva...


radar
(tag)

Samsung pay hiba üzenetet kapok. Regisztráció megtagadva. Eddig müködöt miután nem frissitettem a Wearable alkalmazást.
Valakinek ötlete?


niklebi
(senior tag)

Pénteken a frissítés után, délután még fizettem vele és meg volt a távoli elérés is. Este kikapcsoltam, és szombaton már nem működött együtt az óra és a telefon. BT. kapcsolat is 4-5 próbálkozás után kapcsolódott csak. Nem ment az időjárás, a megkeresés, nem jöttek az üzenetek. Ezért kellett újraindítani az órát. Addig volt egy órám amivel tudtam fizetni, meg telefonálni. Azért ennél több mindenre használtam úgy, hogy kb. 1 év alatt talán csak párszor hagyta el a lakást a telefon. Ha elmentem csak az órát használtam mindenre.


niklebi
(senior tag)

Nem értem. Ha volt regisztrált kártyád az S.Pay-ban akkor milyen regisztrációt tagad meg. Ha nem frissítetted a Wearable alkalmazást akkor működnie kellene. A feletted lévő hozzászólásokban írtam le, hogy nekem miért nem működik már az S.Pay. Lehet, hogy náluk van valamilyen gond, mert nekem azt írja a support jelenleg nem elérhető. Várj egy kicsit hátha rendbe jön.


radar
(tag)

Frissitettem Wearable alkalmazást és azóta nem tudom regisztrálni a curve kártyám a samsung paybe. Mindegy várok, hátha megoldják.


mati12
(senior tag)

Szerintem elég sokan várnak erre. :((


niklebi
(senior tag)

Ha az óra újra indult a frissítés után, akkor törlődött a regisztrált kártya és azt már nem fogod tudni újra regisztrálni, mivel a Curve megtagadja a regisztrációt. Amíg én nem indítottam újra az órát addig látszott és működött az S.Pay-ban a regisztrált Curve kártya.

mati12:
Igen jó sokan ezért igényelték, de addigra bezárult a kiskapu. Remélhetőleg 2020-ban megoldják.


IOX
(tag)

Sziasztok! Van valami jelzés beállítás lehetősége arra, hogy túl sokat vagyunk tétlenek? Pl sokat ülünk, kellene már valamennyit mozogni, vagy valami hasonló. Köszönöm


niklebi
(senior tag)

Igen van. Az S.Health-ban kell beállítani, de hogy az órán vagy a telefonon arra most hirtelen nem emlékszem.


Shader
(aktív tag)

Szombaton szinte egész nap nem volt távoli elérésünk a 2 óránkon. Vasárnap (ma) kb. 1:00-kor magától helyreállt. Sokszor nem a Samu a ludas, hanem a Tkom. A voLTE és a mul5isim szolgáltatás egy új technológia, sokszor frissítgetik a hálózatot (Tkom support info). Távoli elérés nélkül szerintem az Spay nem is nagyon műkszik (cáfoljatok) + ugye egy nem támogatott régióban használjátok, szóval azért ez így nem lesz 100%-os. (Nem is tudom, hogy leszünk-e. Lehet előbb lesz OTP simple Tizenre....)


mati12
(senior tag)

Az esim nélküli verziókon is működik(működött) az Spay és nem kellett,hogy kapcsolatban legyen az óra a telefonnal. Az óra előre letárolt 10 db. "algoritmust" amiket a fizetésnél felismert a rendszer,ezek segítségével működött a fizetés az órával.
Arra meg hogy ismét működjön a Curve kártyás fizetés nem sok esélyt látok. Ez az egész egy biztonsági résnek volt köszönhető amit azóta befoltozott a kártyakibocsájtó cég.


radar
(tag)

Ha ezt tudtam volna, hogy egy biztonsági résnek köszönhetően használhatuk ezt az órás fizetést.
Nem igényeltem volna meg ezt a foss kártyát.

[ Szerkesztve ]


z67
(őstag)

Szerintem a biztonsági rés és az adminisztrációs hiba nem ugyanazt takarja.

üzenetek