üzenetek

hozzászólások


Redneck
(veterán)
Blog

Igaz is, elnézést, csak nagyvárosban gondolkodtam, ennyivel pontosítanék. :R Tápiószentlapáton és Bivalybasznádalsón nem feltétlenül kéne hogy így legyen.

Legalább az útpálya egy részén jelöljenek ki bringasávokat, a forgalmasabb helyeken. Már az is sokat javítana a forgalom ritmusán.
Jelenleg a rendszerben így van pár potenciális közúti veszélyeztető. Vegyünk egy példát:
Megy a nép a 70-es táblás 2x2 sávos főútvonalon autóval/motorral/teherautóval 70-nel, ahol 25-tel megy a mini kerekes rolleros (főleg nindzsában, mer' lámpa minek?), a kerékpáros mondjuk 30-cal, és max 45-tel az SMKP (ami simán mehetne és folytás nélkül is 70-nel). Így nem igazán halad a két sáv egyszerre, és megnő a balesetek kockázatának esélye.
Az egész abszurd. Az én verzióm szerint, ehelyett lehetne legalább leválasztott sáv a lassabb járműveknek hogy ne a többieknek kelljen kerülgetni őket (ergo ne legyenek forgalmi akadályok), és az SMKP mehessen legalább 60-nal, de inkább 70-nel.

dugo_:
Jó kis statisztika, de e-rollert nem látok benne. Fejsérülésnek számít az is ha nyílik a légzsák és azt fejelem meg, vagy koccanásnál a támlát? Egyik sem jó de nem ugyanaz mint kabin nélküli járművel megfejelni valamit. :U
Szerintem ajánlott a viselése, főleg ha valaki komolyan gondolja hogy ilyen kis fosokkal (e-roller) csapasson a forgalomban. Elég egy kis hiba, és csúnyán szétfejeli az ember a padkát/motorháztetőt/busz hátulját.

üzenetek