[Re:] [.Szaki.:] Minden autó sz*r - Legalábbis itthon ez a narratíva - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


futo001
(senior tag)
Blog

Pár napja vitatkoztam valakivel az "azokban még volt anyag" miatt. Gyerekkorom óta ezt hallgatom, aztán alig romlik el bármi is a környezetemben, akár használtan vagy újan vettem.

3F: 10 éve vannak Fordjaim, igazi gondom 1 alkalommal volt, milliós tétel de a Ford azt is javította ingyen pedig már garin kívül volt.
BMW: az is van pár éve, semmi gondom vele.
Jaguar tele elektronikával: 1 fals hibajelzés egy rosszul rögzített csatlakozó miatt.
Suzukim is volt régen, az sokkal többet volt szervizben mint a fentiek és hiába volt bele olcsóbb az alkatrész mint akár a biciklimbe, inkább fizettem volna többet kevesebb garázsjáratért.

Sokan mindenből megveszik a legolcsóbbat persze úgy, hogy a legtöbbet akarják aztán pilláznak, hogy minden sz*r.

[ Szerkesztve ]


westcoastog
(veterán)

Ezt nagyon jól megfogalmaztad. Nagyon alacsony a szellemi színvonal a kommenteknél.
Azon szoktam magam felhúzni, amikor bármilyen Dacia-val kapcsolatos dolog alatt a kommentek abból állnak hogy: szőröstalpú román francia szemét, ki vesz ilyen román szart, de hát milyen kopogós műanyag a beltér bezzeg az audi, ennyi pénzért inkább német autót veszek mint szar daciat stb stb..
Nem vagyok dacia-s, csak ez a nagy utálat a márka felé nagyon feltűnő, és fölösleges (igazából bármilyen márkát utálni hülyeség szerintem). Szerintem korrekt közlekedőedények pedig.
De persze minden márkával ez van, Fordos vagyok, már a 3.-at taposom, nagyon jól esik olvasni az elmerokkantak 3f-ezését meg a hasonló magasröptű böfögéseket. :))

[ Szerkesztve ]


UnA
(Korrektor)
Blog

Sőt, ha volna magyar autó, akkor azt még jobban szidnák, mert itthon a saját dolgok lesajnálásában vagyunk igazán profik... ;)


D1Rect
(félisten)
Blog

Valójában minden autó szar, mert egy csomó pénzbe kerül.


Egon
(nagyúr)
Blog

Kivéve a céges autó... ;] :B ;)


kikikirly
(senior tag)
Blog

UnA
(Korrektor)
Blog

Ez leginkább valami személyes frusztráció (megszállottság?) lehet.


icemad
(nagyúr)
Blog

Mi ez a 3f dolog a fordoknál? Sose hallottam róla, de már érdekelne, mert most is van két fordom (c max energi, focus 2006-os), feleségemnek is volt, ő imádta a kis pumát.


Zolás
(addikt)
Blog

Nem a fordoknál 3F. Ford, Fiat, és Francia gyártmány a nagy 3F. Ezek a szar, semmire való autók. Az alfák is a fiat mellé vannak sorolva.


icemad
(nagyúr)
Blog

Ja, így már értem. Köszi. :R


lomposfarkas
(tag)

Nem tudom, 40 éve volt-e reális oka a "3f szabálynak" de ma egyértelműen ostobaság. És ha az "abban még volt anyag" világ kell valakinek, akkor kb. a nagy Polskiig érdemes visszamenni :)


icemad
(nagyúr)
Blog

"Abban még volt anyag" szlogenről nekem az Ural jut eszembe. :DDD


Somatom
(addikt)
Blog

Megmondom, hogy ki vesz ilyen román szart. Pl. Svájcban elég sokat látok, ahogy Nivaból is. Csóró svájciak. :)

[ Szerkesztve ]


westcoastog
(veterán)

Ezt azoknak írd akik folyamatosan fröcsögnek a dacias posztok alatt. :D
Szerintem kiválóak napihasználósnak.


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Tetszet az összefoglalás és az írásod .

Mindig el tudok csodálkozni amúgy , hogy a környezetemben mindig vannak akik majdnem hogy vérre menő harcot intéznek egy adott autó márka védésében. Ezen mindig jót mosolygók.

Arról nem is beszélve , hogy most egy Ssangyong Tivoli van nálam teszt autóként és úgy nézik hogy ez meg miféle márka és szerzemény …
Hozzá tartozó kérdések milyensége és sokasága pedig elmondhatom , hogy pazar . :D

[ Szerkesztve ]


Zolás
(addikt)
Blog

A helyzet az, hogy itthon nem tervezi az ember, hogy 3-4 évente lecseréli. Erre tökéletes a dacia, olcsó, és annyit kibír. Hosszabb távon viszont ezek a 900-1000 köbcentis turbós rettenetek már nem igazán fogják tudni tenni a dolgukat. És elég sok van ismerősi körben is, és van akinek kétévesen rohad a futómű, meg egyéb ilyen finomságok.
Szóval a magyar vásárlónak kellene megvennie a kisköbcentis turbós rozsdásodó verdákat, amiket nem tíz évre terveztek. Elhiszem hogy az eu próbál zöld lenni, csak pont több szemetet gyártunk így, mint előtte.


Narxis
(nagyúr)
Blog

Nem ok nélkül.


PDA_FAN
(tag)
Blog

Jók ezek a felsorolt sztereotípiák a cikkben. Sajnos mindegyik igaz :-)

Minden autó valamilyen szempontból szar, és egy másik szempontból pedig csodálatos. A többség a saját igazát akarja bizonyítani, tehát nem azt a típust fogja köpködni, ami a garázsában áll.
Mindehhez jön még, hogy a magyar fizetőképes kereslet alapján a többségnek csak 15-20 éves autóra futja, de azért mindig akarnak bátrak, akik a nyakukba veszik a bankhitelt. Aztán ha nem bukják el, akkor a futamidő végén ott állnak legatyásodva és megkeseredve egy öreg autóval.


PDA_FAN
(tag)
Blog

Sajna a 10 éves autónak is olyan már az ára, hogy a többség nem engedheti meg magának. 20 évvel ezelőtt egy 11 éves Opelt tudtam venni a félretett pénzemből. 8 évvel ezelőtt hasonló pénzért egy 14 éves Toyotát tudtam venni. Ma kb. ugyanannyi havi jövedelmemből kb. 16-18 éves autóra futná. Úgyhogy idén nem lesz autócsere, hanem spórolok, hogy jövőre egy 11-12 éves autót tudjak venni.
Persze vehetnék fel hitelt, meg félretehetnék havonta nagyobb összeget is, de nekem annyit nem ér egy autó, hogy cserébe zsíroskenyéren kelljen élnem.


Hieronymus
(őstag)
Blog

Németország legértékállóbb autója a Dacia. Az évenkénti értékvesztése a legalacsonyabb. Elég sok autó, már az első évében többet veszít az értékéből, mint egy új Dacia ára. :DD

Azért a Dacia korrekt megítéléshez néhány adat ismerete szükséges.
https://www.adac.de/news/tuev-report/

A német műszakivizsga állomások statisztikái szerint 2020-2021 időszakban.
A vizsgára vitt járművek 18%-a esett ki az első vizsgakörben, a 9,6 millió vizsgából.

A legrosszabb vizsga statisztikát két körben nyerte meg a DACIA Logan. Az első vizsgás 2-3 éves Loganok 11,6%-a bukott meg, A 10-11 éves Loganok 36,8% kapitulált.

Viszonyításként. 2-3 éves autók nyertese 1,5% hibaarányt teljesített A 10-11 éves autó kategóriában ugrott fel 12,5%-ra a győztes aránya.

Azt nem tudjuk, ezeknek mennyi százaléka volt komoly hiba. (4 éve a Focus II azért ismételte a vizsgát, mert a vizsgáztató úgy ítélte, a jobb és baloldali féklámpa nem azonos színnel világít. Az a széria, aminek lámpaburkolata fehér és az izzók vannak festve. A két oldalon nem egyenletesen öregedett el a színbevonat.)

Napi használatra egyértelműen bevállalható a Dacia. Mellette lehet egy státuszszimbólum autó. Vagy lehet bérelni egyet a fontosabb pillanatokra. :DDD

A Dacia felett a Mitsubishi áll a "ranglétrában". Ebben a napi használatra kategóriában értelmes választás lehet.


bambano
(titán)
Blog

lol, elköveted azt a hibát, hogy hozzászólásokat olvasol, de azért mindenki tájékozódjon, vagyis kövessék el ugyanazt a hibát ők is...


bambano
(titán)
Blog

nem, nem azért akarják letolni az útról, mert priusban ül, hanem azért, mert lassan megy. tekerj vissza 8:15-ig.


LamerGyuri
(senior tag)

Szarfosfranciám van, abból is a "közvélemény" szerint a legalja, de teszek rá ;]
Megkapja, amit kell, cserébe mindennap elvisz, ahová szeretném :K
[kép]


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Kezdem rosszul érezni magam , mert nekem is Loganom van . :( :)


Hieronymus
(őstag)
Blog

Ne tedd. Nem tudjuk mint buktak el az autók.


8th
(őstag)
Blog

+ Dacia Duster és hasonló olcsó awd autók téli szezon autónak, a család értékesebbik autója közben a száraz garázsban alussza át a telet. Rengeteg ilyen van.


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Lehet butaság , lehetséges hogy ezt láthatom Fehérváron ?

Hieronymus
Igazából , eddig bevált . 2017-es es közel kétszázezer kilométerhez, nincs okom panaszra .

[ Szerkesztve ]


Diabolis
(tag)
Blog

Ami megfogalmaztál, minden témára igaz lett. Autó, telefon, egérszr, politika, oltás, háború, MNIDEN (itt, a PH-n is egyre eszkalálódik...)

A fő probléma a távolsághoz tartozó fotel, amiből írnak a jóképességűek egymásnak. Mivel nem látom a másikat, nem kell tisztelni, nem kell vele emberként bánni, ráboríthatom minden komplexusomat ami kialakul bennem a a munkahelyemen, vagy otthon az asszony miatt.
És mivel nem látom, ezért elég csak olvasni, de javarésze értőolvasásból is harmatgyenge.

Valahol emberi tulajdonságnak tartom, de ettől még szánandó. Régen is jobban ment az üvöltözés a szomszéddal a kerítésen keresztül, vagy fenyegettek névtelen levelekkel. A faszabúk és egyéb kommentplatfromok csak észrevehetőbbé teszik a jelenséget. Bár már inkább divattá...
Pár éve saját fülemmel hallottam amikor két srác azon röhög, hogy hogy kiosztott az egyik valakit a faszabúkon. Aljas voltam, nem bírtam ki, rákérdeztem: Személyesen is megtennéd? Néma csöndben húztak el, pedig egyáltalán nem vagyok nagy darab ember, sőt.

Általában elég arra rákérdezni, hogy mikor találkoztok személyesen. Abból néma kuss és letiltás szokott eredni.


.Szaki.
(őstag)
Blog

Köszönöm! :R

Ezt a Dacia gyűlöletet itthon én sem értem. A hegyekben pl rengeteg Duster fut. Láttam olyat is, hogy a ház kertjében ott állt egy Duster és egy Camaro, a Camaron nem volt rendszám. Ergo a tulaj napi használósnak vett egy Dustert, hétvégente meg átrakja a rendszámot a Camarora és élvezkedik. Nekem sincs Dacia-m nem is volt, Taxiban ültem már, az egyik egy MCV volt, a másik pedig egy Lodgy, egyik sem fájt. Meg is kérdeztem, hogy mik a tapasztalatok, semmi rosszat nem mondott a sofőr, pedig általában a taxisok ezzel kapcsolatban őszinték szoktak lenni, mivel nekik ez egy munkaeszköz és fontos, hogy jó legyen. Ezek az újabb modellek is teljesen rendben vannak, abszolút meg tudom érteni azokat az embereket, akik ezt a márkát választják.

Én rengeteg autót vezettem már, akár csak teszt erejéig, akár hosszútávon, a százezres kategóriától a 30 milliósig nagyon sok márkát és típust, de nekem például a Suzuki az ami olyan kellemes meglepetést okozott egy hosszútávú használat során, hogy azóta most a második Suzukim érkezését várom. :) Komolyabb autót vezettem előtte, ami persze nem az enyém volt, de egyszerűen nekem bőven elég arra, amire használni szeretném. :)

Nagyon egyetértek azzal, amit írtál! :R

UnA

Na igen, a Suzukit is kb. csak azért utálják sokan, mert két típust Esztergomban gyártanak. De ha még visszább megyünk az időben, akkor ugyanezt tapasztalhatjuk az Ikarusokkal kapcsolatban is. A világnak jó volt, nekünk rossz. Ez nagyon szomorú.

Egon

Fenébe, tudtam, hogy valamit elfelejtettem beleírni a bejegyzésbe, és tényleg, kimaradt a céges autó. :) Ugye ebben az esetben is jellemző, hogy az emberek azt mondják, hogy "jaaa, hát az csak egy céges autó, ingyen betolták a segge alá", de abba nem gondol bele senki, hogy valószínűleg azért kapta azt a céges autót, mert van mögötte teljesítmény.

kikikirly

Ez sajnos pontosan így van és ez tényleg jelen van az utakon. Nem mindegy milyen autóban ülsz, hiába ugyanaz a vezetési stílusod, az emberek előítéletesek.

lomposfarkas

Valószínűleg 40 éve marhaság volt és most is az.

Luck Dragon

Köszönöm, örülök, hogy tetszett! :R

A SsangYongok teljesen rendben vannak, talán most végre sikerül megtalálniuk a számításaikat és nagyobb eladásokat is tudnak generálni, szerintem kifejezetten jó irányba haladnak. Én egy-két éve egy Korando-t néztem meg. :) Nem lennék a helyedben, amikor kérdezgetnek. :)

bambano

Nem értem a felvetésed. A cikkekhez való hozzászólás azért lett kitalálva, hogy az emberek megosszák a véleményüket, tapasztalataikat az adott témával kapcsolatban. A probléma a mentalitással van és azzal, hogy úgy írnak le dolgokat, hogy valójában előtte nem jártak ennek utána. Például csak hogy autós témánál maradjunk, tegyük fel, hogy van egy marha, aki azt mondja, hogy egy új "mekafull" Duster szerinte 11m Forint. Tényként kezeli, lehülyéz mindenkit, aki elmondja neki, hogy nem, a Duster nem lesz 11m Forint ha beleraksz mindent akkor sem, és az úriember nem veszi a fáradságot ahhoz, hogy mielőtt leírná ezt a baromságot, hogy a Duster 11m esetleg felmenjen a Dacia honlapjára és csináljon egy konfigurációt. Én például ezt most is megtettem és pontosan tudom, hogy egy olyan Duster, amibe mindent beleraksz, 7.684.000Ft-ba kerül.

A Priusos videóval kapcsolatban pedig a "lassan vezetés" Magyarországon annyit jelent, hogy betartod az előírt sebességhatárokat, ahogy azt később ő is elmondta. Nem lassan vezetett, hanem szabályosan. Ehhez képest úgy néztek rá a forgalomban, mint valami akadályozó tényezőre, csak azért, mert Priusban ül. Ez itthon abszolút egy létező dolog, olvastam már olyan kommentet is, hogy az illető ha meglát az úton egy Suzukit, akkor teljesen mindegy a forgalmi helyzet, teljesen mindegy MINDEN, de neki meg KELL előznie, mert nem akar a közelében lenni.

LamerGyuri

Remekül megvan csinálva ez a Thalia, nekem tetszik! :) Az a lényeg, hogy Te elégedett legyél vele és boldogan tudd használni. Hogy mások hogyan tekintenek rá, kit érdekel? :) Az se érdekeljen, hogy nekem pl tetszik. :) Sok hibamentes km-t! :R

8th

Ez így van.

Diabolis

Nagyon adom amit írtál. A fenyegetőzésnek már nem vagyok híve (Gyere ki a hóra), úgy gondolom ezzel nem a "vitapartnert" húzzuk fel, hanem mi próbálunk kommunikálni az ő szintjükön, ezzel viszont akkor ők nyernek. A fotelban ülve a személyes találkozóra is írhatja azt a delikvens, hogy ő kemény gyerek és ott lesz. A későbbiekben az olvasók számára úgyse fog kiderülni az, hogy megtörtént-e a találkozó.

Köszönöm, hogy elolvastad! :R


nemlehet
(őstag)
Blog

Ha már itt tartunk valaki el tudná magyarázni nekem a kopogós műanyag vallási kört? Mitől lesz kopogós vagy éppen nem kopogós egy műanyag? Ha kopogós akkor az miért baj?

Minden egyes autós cikkben benne van ez és esküszöm már tikkelek tőle.


doc
(nagyúr)
Blog

Nekem volt Fordom, Franciam, dizelem, benzinesem, oreg autom, uj autom, koreaim is, szoval eleg nagy szeletet lefedem a felsoroltaknak :D
Amugy igen, tokmindegy mit csinalsz, lesz aki elmondja hogy miert vagy nagyon hulye, de ez nem csak autokra, hanem mindenre igaz, Magyarorszagon mindenki mindent jobban tud mindenki masnal...


Gave
(őstag)

Eh oké, biztos van benne valami, de naponta szembesülök vele, hogy ha időt vagy pénzt spórolunk vele akkor itthon bizony konkrétan azt kérik, hogy degradáljuk a minőséget, vagy fordítva eleve durván megnyomott büdzsével várnak olyan specifikációkat ami már szinte teljesíthetetlen. Gondolom ez sok helyen így van, kis ország de az aránytalan és értelmetlen pénztologatás megy nonstop, sok helyen mire eljut a kimenetre egy termék/szolgáltatás addigra jó ha az a fejlesztő/gyártó/szolgáltató a töredékét kapja az árnak. Így lehet azon csodálkozni, hogy az itthonit sarazzák?, egy berögződésnek is van alapja ugye, tehát valamikor-valahol igaz is lehetett, csak idővel sport lett.

Nekünk folyamatosan dobálják vissza a minőség centrikus árajánlatokat, de nemrégiben egy elég komoly 12 hónapos fejlesztésre mondták, hogy túl drága, padló piaci árat kaptak... és bőven volt rá pénzük, csak mire megírtam nekik az alapspect, addigra rájöttek, hogy azért ekkora befektetést még sem ér hobbinak, így csak 3 hetem ment a kukába.. ebből nehéz lesz megint inspirációt meríteni..


LamerGyuri
(senior tag)

Igyekeztem egyedire faragni, minden lehetséges :B
parkolókártya nem ismerős valahonnan? :D

.Szaki.: Köszönöm szépen :R

[ Szerkesztve ]


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Nem ismerős :N
Auchan körforgóban és Sóstói ipari zónában láttam ( elvileg ) :B


Somatom
(addikt)
Blog

Eddig négy Fordom volt, elégedett voltam velük. Franciából is volt pár autóm, azokkal sem voltak különösebb gondjaim. Most is francia autóm van és ha továbbra is ráköltök évente cirka egy millát, akkor sztem ez is működni fog. :)
Egy rövid ideig laktam Spanyolországban, ismerem a mentalitásukat. Úgyhogy én nem veszek olyan országban gyártott autót, ahol szieszta van. :)


LamerGyuri
(senior tag)

Ott dolgozom az Ipari parkban, Holland fasor.


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

:C :R


Jhonny06
(veterán)
Blog

Ez a "francia autók szarok" egy urban legend, sose volt semmi komolyabb alapja.


Diabolis
(tag)
Blog

Semmi erőszak. Azt nem szeretem.
Mindig csak annyit várok el, hogy amit leírt, azt személyesen is mondja el, ugyanazokkal a szavakkal. Zsebre dugott kézzel térfigyelő kamera előtt fogom végighallgatni. Majd ha végzett, ugyanúgy kiröhögöm és megyek a dolgomra.
De még soha nem volt jelentkező....


eldiablo
(addikt)
Blog

Nekem az a tapasztalatom, ha egy szerelő nem szeret egy típust/márkát, akkor hajlamos azt szarnak nevezni. Aki nem ért hozzá az pedig simán hisz neki, hiszen "szakembör".

BMW-s csoportban megy a szájkarate, hogy melyik hathengeres a jobb. Egy szerelőre hivatkozva egyesek kijelentik, hogy az a jobb, mer' a szerelő szerint az jobb, mer nincs láncház és gyorsan megvan a vezérlés csere. Ez szempont egy felhasználónak? A láncházas motorban igaz nem kell láncot cserélni, mert nem nyújtja, a másikban meg könnyű, de kell is 150 ezrenként. :U Ennyire megalapozott a profi, bimmer specialista véleménye. Nem szereti, ezért a másik a jobb. Fent van tecsőn(YT), szóval tuti így van! :C


PDA_FAN
(tag)
Blog

Pontosan. Épp erről írtam nemrég, hogy mindenkinek más a jó autó. A szerelőnek például az, amelyik stabil megélhetést biztosít kevés munkával.

https://logout.hu/bejegyzes/pda_fan/az_gepjarmuvek_tartasarol_magyarhonban.html

Toyota Priust még egyetlen szerelő sem javasolt az ismeretségi körömben, pedig anno az iskolatársaim fele autóbuherátornak tanult.


bambano
(titán)
Blog

"Nem értem a felvetésed": az baj. arról beszéltem, hogy a cikked egyik részében azt sugallod, hogy hozzászólást olvasni helytelen, a másikban meg azt, hogy írjon és olvasson hozzászólást. döntsd már el, hogy akkor most kell vagy tilos hozzászólást olvasni.

a lassú vezetést a kresz a forgalom indokolatlan akadályozásával definiálja. lehetséges példák:
1. lassan mész. aki lassan megy, az 50-es tábla mellett pont 50-nel megy el, rosszabb esetben 45-tel. ÓRA SZERINT. vagyis aki 45-tel megy el óra szerint, az gps-sel mérve megy kb. 40-nel. miközben a közmegegyezés az, hogy 50-es táblánál 65-től mérnek, tehát a forgalomban résztvevők zöme elvárja, hogy legalább 60-nal menjél óra szerint. Tehát aki betű szerint szabályos, az a kapacitás 60-70%-kát használja. amit nem bír el a közlekedés.

2. előfordulhat, hogy annyira spórol a sofőr, hogy lassan gyorsít. hogy jöjjenek a szívecskék, csillámpónik a kijelzőre, ne induljon be a belsőégésű motor, stb. a mögötte jövő, aki szeretne még átérni azon a zöldön, meg tépi az agyát, hogy miért nem lehet felvenni a forgalom ütemét.

3. a harmadik (nem állítom, hogy priusra jellemző, de volt ilyen haverom), akkor kezdi el a sebességváltót keresni, amikor már zöld a lámpa. mire sebességbe teszi, elindul, már majdnem sárga. emiatt egy zöldön fele annyi autó se fér át, mint amennyit egyébként át lehetne tolni. ezt megcsinálja minden lámpánál, és utána csodálkozik, hogy szabálytalanul is megelőzik vagy dudálnak rá, mint állat. ezt konkrétan saját magam is láttam.

tehát visszatérve a kérdésedre: ha azt mondja a tesztelő, hogy a priusosok lassan mennek, én elhiszem neki, de ez az oka annak, hogy mindenki le akarja tolni őket. velem két dolog szokott megtörténni:
1. nem érdekel a tankolás költsége
2. soha nem toltak még le.


bambano
(titán)
Blog

megnyomod az anyagot. két dolog lehet:
1. kemény anyagból van, akkor nem tudod benyomni, ha kopogtatod, valóban kopog.
2. puhább anyagból van, akkor benyomódik, viszont nem kopog.

a kopogós műanyag a legalsó minőségi kategória. ha az újságíró nem írhatja le, hogy prosztó ócska a beltér, meg élhetetlen, meg ilyenek (mert nem kapnak többet attól a márkától tesztautót :DDD ), akkor lesz erre az eufémizmus, hogy kopogós.

a magam részéről ezzel a trenddel egyetértek. a beltér anyagai legyenek kellemes tapintásúak, ne kopogósak.


eldiablo
(addikt)
Blog

Nekem ajánlották ezt a motor típust, kezdjek aggódni? :DDD
Viccet félretéve, minden szerelő azt mondta, ezzel a motorral nem sok gondom lesz. Valószínűleg azért (is) adott túl rajta az előző tulaj, mert költeni kellett volna már rá, de legalább áron alul kaptam meg.


Somatom
(addikt)
Blog

Ebből sem lehet általános következtetést levonni. Bízom a szerelőmben, húsz éve foglalkozik puncijellel. De, 2.2 DCI -t nem vállal, mert az a motor egy betegágy, nem vállalja érte a felelősséget.


#21346560
(veterán)

Én a 175 lovas dízellel is szépen finoman megyek, főleg ha látom, hogy belejön a valagamba.
Alap helyzet 50-nél 55-ön a mutató, 90-nél 98-on a mutató.
Ha tol, akkor 49 és 89....

Van egy ladás haver, hát hogy én mennyit hallgatom, hogy "na az a technika", "abban még van anyag", stb. :DDD


#21346560
(veterán)

Amúgy meglepően tetszik a jelenlevők hozzászólása! ritka, amikor ennyire egyetértés van egy fórumban! :C


eldiablo
(addikt)
Blog

Direkt írtam úgy, hogy nekem az a tapasztalatom... ami nyilván nem egy reprezentatív felmérés.


Lenry
(félisten)
Blog

nem az autók szarok, az autós oldalakon kommentelők a parasztok

[ Szerkesztve ]


Lenry
(félisten)
Blog

+1
az arabok a sivatagban átlátszóra koptatják az öreg francia kocsikat, és csak nem akarnak szétesni...

de egyébként a céges autóm nekem is francia (2013-as Peugeot 208 1.4HDi, 64LE, eddig 160.000 km-t raktam bele), oké, nem feszítik szét a lovak a motorteret, de elromlani se nagyon akar...

üzenetek