Ahonnan én jöttem, abban a "faluban" egy időben francia autó mánia volt, egy ottani (országos szintű) meghatározó nagy cég meg a leánya, ami idő közben különvált csak francia autókat vett és a régebben a nagy cégnél dolgozó helyi oktatódinasztia feje is a franciákra esküdött. Csak azért volt német kisbusza, mert azt kapott olcsón , de tényleg az oktatóautótól a maszek kocsiig minden francia volt nála és még csak nem is egy gyártó.
Én is francián tanultam nála és a kisebb cégnél is olyanokat vezettem. Mivel nem én szervizeltem egyiket sem, ezért nekem teljesen jó tapasztalataim voltak velük .
Kedvencem volt a 2000-cirka 2010 közötti Clio ( talán Campus ?), mint egy pont rád illő ruha, pedig nem vagyok kis darab, de nekem azért volt jó, mert éreztem hol vannak a szélei, nem úgy mint egy frissebb Clióban, amit már indokolatlanul nagynak éreztem kívülről, miközben belül meg nem volt annyival tágasabb, mint a régi és nem is láttam jól hátra benne.
Japán: a régi Swift nekem egy olyan csalódás volt, pláne mikor kicsit behorpasztottam a jobb ajtót , leszedtem a burkolatot az utasoldalról és kézzel kinyomtam. Előtte Trabantunk volt, állítom, annak masszívabb ajtaja volt. (Hiába Duroplast, ami amúgy nem volt egy rossz anyag, ha alatta azért fém volt a Trabi is, bár volt olyan barinő-jelöltem, aki nem hitte el )
Új kocsikhoz meg ritkán van szerencsém, rémülettel figyelgetem a fejlesztéseket és az árakat, hogy mi jut majd, ha kocsit kell cserélni
[ Szerkesztve ]