üzenetek

hozzászólások


devast
(addikt)

144 alatt nem is szabadna monitort árulni. Emberiség elleni bűntett...

[ Szerkesztve ]


Yany
(addikt)
Blog

Abszolút nincs igazad. Ha nagyon érdekel, hogy miért, keress rá arra a hszre, amiben elmagyarázom.


Yany
(addikt)
Blog

Egy ilyen cikk elolvasása rád is ráférne. Egy szerver mióta rendereli a játékot? Másrészt a kliensoldali interpolációt mire találták ki? A tickrate a kijelző sebességével semmiféle függőségben nincs a mai játékokban.


Sylvanas
(csendes tag)

Nagyon jó cikk, öröm volt olvasni! :) Tavaly nyáron a gép cserével együtt vettem egy 1440p 144hz-es G-synces monitort és tényleg olyan, mintha új dimenzióba léptem volna :D Igaz, hogy atm nem tolok sok multit hanem single playereket meg néha wowozok (tudom, wowra ilyen monitor mekkora LOL), de basszus még az is sokkal simább 144 hz-en! Nyáron meg a Doom Eternallal nagyot fogok hentelni azt hiszem :DD


#00137984
(őstag)
Blog

Majd egy éve amikor megvettem a Samsung 25col monitort, és azóta itt több fórumban kibeszéltem a témát. [link] Kissé megkésett igy ez a cikk, mert nagyon sok fórumlakó már régebben átlépte ezt a FullHD/60Hz küszöböt. Kibeszéltük és nyugtáztuk... Ha valaki nem látogatja az Nvidia videókártya topikot, vagy nézeget monitor teszteket és a hozzászólásokat nem olvassa végig, akkor most már szépen fel lett világositva. Rendes gamer konfighoz gamer monitor és akkor már egy jó egér is kell... :D

[ Szerkesztve ]


Döglött Róka
(veterán)

Nem is allitottam hogy osszefuggesben van. Pont az ellenkezojet mondom. Kenyelmi extra a kijelzo sebessege multiplayerben.

Kliens oldali lag kompenzaciora gondolsz szerintem amit nem szabad tultolni. Interpolacio mint fogalom netkod eseten nem hasznalatos.
Hit registration nem a kliensen tortenik egy normalis jatek eseten ergo ott sem a te fps-ed szamit.


#00137984
(őstag)
Blog

Talán valamelyik topikban már megemlitettem a monitor magas képfrissités eddig kevésbé ismert előnyét a játékokban. FPS játékokban egy alkalmas gamer konfig és a gamer monitor a helyes beállitásokkal nőveli a fegyverek sebzését... :D Találati pontosság és a percenként leadott lővések javulhatnak, ha nem az alacsonyabb @45-60 FPS környékén játszunk. Nem a saját ötletem, de szerintem müködik. :)

[ Szerkesztve ]


#00137984
(őstag)
Blog

Valamelyik online BR lövöldés játékban a fegyverek tulajdonságaira ( még a visszarúgásra is... ) lettek figyelmesek a játékosok. Több hardver és gamer oldal foglalkozott a témával (talán az Ipon is cikkezett erről). :)

[ Szerkesztve ]


Caboose
(tag)

Ennél nagyobb baromságot is rég olvastam. Gondolom azért használ MINDEN kompetitív esportoló 144/240hz-es monitort 200+ fps-el mert untig elég a 60fps. Biztos csak divatból nyomják.
Sőt nekem is csak a placebo miatt simább a mozgás az r6 siegeben és nem lett konzisztensebb a célzásom miután 144hz-es monitorra váltottam.


Döglött Róka
(veterán)

Mert kenyelmi funkcio, mar emlitettem. Nem mellesleg a piaci szereplok hajszoljak egymast a felesleges innovacioba es szponzoralt esportolokon keresztul probaljak eladni a termeket.


jaffa 2843
(Ármester)
Blog

Bruce Willis szerinted energiaitallal kel és fekszik? Amióta valamit el akanak adni, azóta így működik a világ.
Próbálj ki legalább egy ilyen monitort, mert látom elképzelni sem tudod, hogy milyen lehet.


Döglött Róka
(veterán)

CoD 1 ilyen volt hajdanan 600 fps felett nem volt recoil, 900 felett a lepeseknek nem volt hangja.

@Jaffa, probaltam szep volt jo volt de ettol meg mindig 60 esemeny van szerveren jobb esetben, ugyanolyan pinged lesz ugyanaz az update rate-ed marad, az animaciok az engineben ugyanannyi frame-re vannak lebontva.

@Sylvanas: sehol nem allitottam hogy nem latsz kulonbseget, mindenki latja;)

[ Szerkesztve ]


Sylvanas
(csendes tag)

Nem kell ahhoz se esportolónak se ufónak lenni ahhoz, hogy lásd a különbséget 60hz és 144hz között. Ha én rögtön láttam a különbséget úgy, hogy ezelőtt világéletemben 60hz-es monitoraim voltak (meg a 90-es években volt egy 85hz-es is asszem), akkor másnak is látnia kell. :B Az más kérdés, ha csak látatlanban szidják az ilyen monitorokat mert ők még nem tapasztalták meg :))


dabadab
(titán)
Blog

Szerintem kompetitív játékban a pontosabb célzás nem "kényelmi funkció".


Döglött Róka
(veterán)

Nem is ezt allitottam:)


Chaser
(titán)

épp ennek a témának akartam utánaolvasni pár napja :R

a crt-ket én viszont nem szerettem, a szemem kifolyt tőlük, még a 100hz-es is fényévekkel elmaradt a legelső 60hz-es lcd monitoromtól ilyen téren

szerk: anno q3-ban lehetett igen jól megtapasztalni, mennyire számít az fps, sokan meg győzködtek, h a szemünk nem is lássa' 60 felett ( :

[ Szerkesztve ]


Szellem.
(nagyúr)

Köszi a cikket! Nekem volt szerencsém a barátom monitorjához, amin 180Hz-en játszottam a BO4-et. A jelenlegi 75Hz-es monitoromhoz képest ég és föld volt a különbség. Mivel TN paneles Asus Gamer monitor volt a színei és a betekintési szöge nem tetszett. De ahogy elkezdtem játszani, abban a pillanatban drasztikusan megnőtt a K/D ratio. Szóval, a számomra egyértelmű a különbség.


PuMbA
(titán)

"Persze itthon sehol nem volt 48ps vetítés"

Volt, én láttam a WestEnd-be :) Jó rossz volt, mert a filmben így nagyon elütött a díszlet és a CGI és kevésbé hittem el, hogy amit láttam az igazi, szóval tényleg nem kár érte, hogy nincs 48 fps. A HFR csak filmeken kívül jó, ahol nincs CGI és díszlet vagy az egész CGI.

[ Szerkesztve ]


Caboose
(tag)

Akkor mit is állítassz? Ha valami növeli a teljesítményed bármilyen sportban, az nem csak kényelmi "extra". Márpedig a magas képfrissítési freki javít szinte bárki teljesítményén. Nekem ez a tapasztalatom, és ez független a szerver tick rate-jétől szerintem.


snecy20
(veterán)

Azért emlékszem az első 60Hz-es TFT-mre 2004-ből, hát az valami horrorisztikus volt.
Nem semmi mekkora utat jártak be a monitorok a CRT-k leköszönése óta - mindezt úgy, hogy egy jó pár évig pangott ez a szektor, és az 1080p@60Hz bűvkörében éltünk.

üzenetek