144 alatt nem is szabadna monitort árulni. Emberiség elleni bűntett...
[ Szerkesztve ]
144 alatt nem is szabadna monitort árulni. Emberiség elleni bűntett...
[ Szerkesztve ]
Abszolút nincs igazad. Ha nagyon érdekel, hogy miért, keress rá arra a hszre, amiben elmagyarázom.
Egy ilyen cikk elolvasása rád is ráférne. Egy szerver mióta rendereli a játékot? Másrészt a kliensoldali interpolációt mire találták ki? A tickrate a kijelző sebességével semmiféle függőségben nincs a mai játékokban.
Nagyon jó cikk, öröm volt olvasni! Tavaly nyáron a gép cserével együtt vettem egy 1440p 144hz-es G-synces monitort és tényleg olyan, mintha új dimenzióba léptem volna
Igaz, hogy atm nem tolok sok multit hanem single playereket meg néha wowozok (tudom, wowra ilyen monitor mekkora LOL), de basszus még az is sokkal simább 144 hz-en! Nyáron meg a Doom Eternallal nagyot fogok hentelni azt hiszem
Majd egy éve amikor megvettem a Samsung 25col monitort, és azóta itt több fórumban kibeszéltem a témát. [link] Kissé megkésett igy ez a cikk, mert nagyon sok fórumlakó már régebben átlépte ezt a FullHD/60Hz küszöböt. Kibeszéltük és nyugtáztuk... Ha valaki nem látogatja az Nvidia videókártya topikot, vagy nézeget monitor teszteket és a hozzászólásokat nem olvassa végig, akkor most már szépen fel lett világositva. Rendes gamer konfighoz gamer monitor és akkor már egy jó egér is kell...
[ Szerkesztve ]
Nem is allitottam hogy osszefuggesben van. Pont az ellenkezojet mondom. Kenyelmi extra a kijelzo sebessege multiplayerben.
Kliens oldali lag kompenzaciora gondolsz szerintem amit nem szabad tultolni. Interpolacio mint fogalom netkod eseten nem hasznalatos.
Hit registration nem a kliensen tortenik egy normalis jatek eseten ergo ott sem a te fps-ed szamit.
Talán valamelyik topikban már megemlitettem a monitor magas képfrissités eddig kevésbé ismert előnyét a játékokban. FPS játékokban egy alkalmas gamer konfig és a gamer monitor a helyes beállitásokkal nőveli a fegyverek sebzését... Találati pontosság és a percenként leadott lővések javulhatnak, ha nem az alacsonyabb @45-60 FPS környékén játszunk. Nem a saját ötletem, de szerintem müködik.
[ Szerkesztve ]
Valamelyik online BR lövöldés játékban a fegyverek tulajdonságaira ( még a visszarúgásra is... ) lettek figyelmesek a játékosok. Több hardver és gamer oldal foglalkozott a témával (talán az Ipon is cikkezett erről).
[ Szerkesztve ]
Ennél nagyobb baromságot is rég olvastam. Gondolom azért használ MINDEN kompetitív esportoló 144/240hz-es monitort 200+ fps-el mert untig elég a 60fps. Biztos csak divatból nyomják.
Sőt nekem is csak a placebo miatt simább a mozgás az r6 siegeben és nem lett konzisztensebb a célzásom miután 144hz-es monitorra váltottam.
Mert kenyelmi funkcio, mar emlitettem. Nem mellesleg a piaci szereplok hajszoljak egymast a felesleges innovacioba es szponzoralt esportolokon keresztul probaljak eladni a termeket.
Bruce Willis szerinted energiaitallal kel és fekszik? Amióta valamit el akanak adni, azóta így működik a világ.
Próbálj ki legalább egy ilyen monitort, mert látom elképzelni sem tudod, hogy milyen lehet.
CoD 1 ilyen volt hajdanan 600 fps felett nem volt recoil, 900 felett a lepeseknek nem volt hangja.
@Jaffa, probaltam szep volt jo volt de ettol meg mindig 60 esemeny van szerveren jobb esetben, ugyanolyan pinged lesz ugyanaz az update rate-ed marad, az animaciok az engineben ugyanannyi frame-re vannak lebontva.
@Sylvanas: sehol nem allitottam hogy nem latsz kulonbseget, mindenki latja
[ Szerkesztve ]
Nem kell ahhoz se esportolónak se ufónak lenni ahhoz, hogy lásd a különbséget 60hz és 144hz között. Ha én rögtön láttam a különbséget úgy, hogy ezelőtt világéletemben 60hz-es monitoraim voltak (meg a 90-es években volt egy 85hz-es is asszem), akkor másnak is látnia kell. Az más kérdés, ha csak látatlanban szidják az ilyen monitorokat mert ők még nem tapasztalták meg
Szerintem kompetitív játékban a pontosabb célzás nem "kényelmi funkció".
épp ennek a témának akartam utánaolvasni pár napja
a crt-ket én viszont nem szerettem, a szemem kifolyt tőlük, még a 100hz-es is fényévekkel elmaradt a legelső 60hz-es lcd monitoromtól ilyen téren
szerk: anno q3-ban lehetett igen jól megtapasztalni, mennyire számít az fps, sokan meg győzködtek, h a szemünk nem is lássa' 60 felett ( :
[ Szerkesztve ]
Köszi a cikket! Nekem volt szerencsém a barátom monitorjához, amin 180Hz-en játszottam a BO4-et. A jelenlegi 75Hz-es monitoromhoz képest ég és föld volt a különbség. Mivel TN paneles Asus Gamer monitor volt a színei és a betekintési szöge nem tetszett. De ahogy elkezdtem játszani, abban a pillanatban drasztikusan megnőtt a K/D ratio. Szóval, a számomra egyértelmű a különbség.
"Persze itthon sehol nem volt 48ps vetítés"
Volt, én láttam a WestEnd-be Jó rossz volt, mert a filmben így nagyon elütött a díszlet és a CGI és kevésbé hittem el, hogy amit láttam az igazi, szóval tényleg nem kár érte, hogy nincs 48 fps. A HFR csak filmeken kívül jó, ahol nincs CGI és díszlet vagy az egész CGI.
[ Szerkesztve ]
Akkor mit is állítassz? Ha valami növeli a teljesítményed bármilyen sportban, az nem csak kényelmi "extra". Márpedig a magas képfrissítési freki javít szinte bárki teljesítményén. Nekem ez a tapasztalatom, és ez független a szerver tick rate-jétől szerintem.