"Én úgy értelmezem, hogy a DM2 bővítése leginkább a NASA számára lenne fontos."
Igen. Eredetileg a Staliner-re tervezték azt, hogy a személyzetes tesztrepülés egyből akár 5 hónapos is lehet, de ott már hónapok óta arra készültek, míg a SpaceX esetén ilyenre nem készültek, csak egy két személyes, néhány napos tesztrepülésre. A Starliner decemberi tesztrepülése előtt olyan terv is volt, hogy az alaposan megnyújtott BoeCFT alatt érkezik az első, menetrend szerinti Dragon 2 a váltó, teljes időtartamra készülő személyzettel.
Valamiért nagyon bíztak a Boeing-ben... Pedig amik a 737MAX ügy kapcsán eddig előjöttek szervezeti szinten, ahhoz képest a fasorban sincs az, amikor Musk nyilvánosan elnyomott egy spanglit... A merész álmokhoz talán az is kell neki Csak azok a belső levelezések a Boeing-nél, amiben az FAA-t oltogatják és a szabályokat kifigurázzák, bőven indok lett volna arra, hogy a most tervezett vizsgálatokat elindítsák. Azon a szinten, mint anno a SpaceX esetén, mert a Boeing-nél ugyanakkor csak egy felületesebb volt.