üzenetek

hozzászólások


GodGamer5
(addikt)

A vr tartalmak konkrétan tragikusak...
Amúgy egy isten ez a csávó, de inkább azzal kéne foglalkoznia amihez ért... A nextgen engine-ek programozásához. :) Mondjuk kezdetnek visszamehetne az id-hez, vagy esetleg a Crytek-nél is próbálkozhatna.


szmörlock007
(aktív tag)

Inkább hozzá, mint egy senkihez ;)

#14 Zion: pontosan, minden szóval egyetértek. :)

[ Szerkesztve ]


robohw
(aktív tag)

"Észbontó koponya a fazon "

Az bizony! :C


Tigerclaw
(nagyúr)
Blog

Szerintem inkább arról van szó, hogy a magas gépigény, a kétséges végeredmény és a kicsi piac miatt kevés stúdió látott benne fantáziát, hogy minőségi AAA címet adjon ki VR-re.

Nem érte meg nekik befektetni egy nagy rakás pénz, miközben várhatóan anyagi bukás lesz még sikeres fogadtatás esetén is. Szondázás folyt, kicsi pénz, kicsi foci elven. A nagyobb címek mögött vagy külsős támogató volt, mint pl. a Sony, vagy nagy kockázat.


Z10N
(veterán)

Latom csak tapsikolos smileyra futotta a sutnivalodbol, ami ezek alapjan nem sok, de azert fikazol masokat.


kisfurko
(senior tag)

Ja, tragikusak. Mint pl. az Assetto Corsa, a DCS, Project Cars, vagy az Elite Dangerous. :U
Édes istenem...


bot1978
(senior tag)

Ha lefordítjuk dollárra, hogy mennyibe került elkészíteni a DL-hez a VR támogatást, vagy az ED-hez, Dirt-höz stb. akkor ezen az analógián azt is nézhetjük, hogy mennyibe kerül kijönni a konzol mellett a PC-s verzióval is.
És arról szerintem nincs szó, hogy valakinek tényleg van a tulajdonában VR és nem csak gondol valamit róla, kipróbálja a címet, ami a legjobbak között van a kínálatban és mindennek utána azt mondja az elményre pár perc után, hogy számára elmúlt a varázs.
A VR qrvajó, csak sokkal nagyobb grafikus teljesítményt igényel így a bányászláz hosszú kés volt egyenesen a szívébe.

A szemenként egy-egy 4K kijelzőt technikailag ma is össze lehetne legózni, arról meg hogy a gyártók 3 évig nem jöttek ki nextgen VGA-kal nem Carmack tehet. A panelgyártást nem érintette a bányászláz és már 8K panellel jönnének, csak hova?
Két hét lenne Ádámka első lépéseit megvágni mkv-ban, ha feltételezzük, hogy 8K kamerával vetted fel, mert minden letérdel tőle egy mai konfigban.
Mégis fejlesztik a 8K panelt. Az a hw akkor miért kell szerinted? Érted, nincs meg az a következetesség, amiről beszélsz. Ez inkább egy felülvezérelt döntés.

Hogy ne nézzél otthon 4k VR-ban sztrippert, mert otthon nem tudnak lehúzni közben. Érted ez sok embernek nem tetszik. Ne nézzél körül a világban, otthon VR-ban, hanem utazzál. Érted?
Szóval ez túl jó.
Ez vele a baj.
Hogy túl jó.


Joshi
(titán)

"Hogy ne nézzél otthon 4k VR-ban sztrippert, mert otthon nem tudnak lehúzni közben. Érted ez sok embernek nem tetszik. Ne nézzél körül a világban, otthon VR-ban, hanem utazzál. Érted?
Szóval ez túl jó.
Ez vele a baj.
Hogy túl jó."

Miket hadoválsz te itt össze? :Y :O ;]


bot1978
(senior tag)

Mekkora marketing volt mögötte?
Hányszor láttad a TV-ben, hogy Te egyébként megnézhetnéd 360 fokos VR-ban is ezt az angol várat vagy középkori spanyol falvakban sétálgathatnál Peratallada például. Vagy akármilyen VR reklámot? Egy Trivago többet hirdet.
Véletlenül leszedtem egyben vagy 30 sztrippert egy toriban. Na, bumm. Más kérdés, hogy nem vagyok az a típus aki elmegy egy didibárba, de azért már az összes csajt láttam. Csak megnéztem. :) Ha ezeket az öltáncokat egyesével kifizettem volna az már többszörösébe kerül, mint a VR szemüveg ára és akkor tényleg jöttök azzal, hogy drága?

Nem gömbölyű valahogy az a történet, hogy ezt senki meg sem próbálta eladni.
Persze beállíthatsz hülyének, de miket hordtok itt össze kérdezek vissza: Hogy anyagi okok miatt csak 6-12 éveseknek készült lövöldékre éri meg a VR-t használni a szórakoztatóiparban? Komolyan? És ez hihetőbb szerinted? Szerinted nincs benne több?

szerk:
kicsit az über jut eszembe, mert ugye taxisnak lenni kell, az a világ legfontosabb állása, szóval über az ne legyen és addig lobbiztak... Ha így közelítem, akkor erősebben lobbiznak azok, akiknek nem kell a VR, szóval kérdéses a jövője, de hogy kifulladt az szerintem hülyeség. Ez két 4k kijelzővel qrvajó lesz még akkor is ha megmarad ezen a szinten, hogy a fejedre kell húzni ezt a bumszli vackot.

[ Szerkesztve ]


dabadab
(titán)
Blog

Ha jól értem, akkor azt, hogy a Háttérhatalom direkt elgáncsolja a VR fejlődését, mert különben olyan jó lenne, hogy a Háttérhatalom álla felkopna, mert mindenki otthon ülne VR pornóra recskázva.

Ha jól értem.


bot1978
(senior tag)

ha szerinted például egy egyszerű taxist egészséges úgy említeni, hogy ő a "háttérhatalom" akkor mondhatjuk így is, de egy natív 4K VR az nagyon átalakítaná a világot, szerintem jobban, mint a mobilok, de legalább annyira


bot1978
(senior tag)

Van egy pár kollégám, akinek az utazás a dilije és mind teljesen rákattant, amikor meséltem, hogy vannak már magas felbontású kvázi VR képek és végig lehet kattintgatni az utcákon és nem arról beszélek, hogy úgy érdekelte, mint egy izgalmas film, hanem teljesen rákattant, hogy ő hogy megnézné, mert így választaná ki, hogy hová megy el élőben.
Ha éppen el akarom adni a sajátom teszem azt átviszem neki, feltelepítem a GoogleEarthVR-t és10 percen belül eladtam, úgy rákattan az asszonnyal, hogy fel se áll onnan órákig, még ki se kísér csak a gyerek. És ennek a a palinak a mai napig nincs Riftje.
Ezt a terméket nem adták még el. Ez így megállt, nem tudom mi van vele, de nem piaci alapon nincs rá szükséglet, valami más a baj.
Én ebből nagyon sokat el tudnék adni TV reklámmal. Nagyon sokat.


bot1978
(senior tag)

Kicsi a piac? Ha a 28. féle turmixgépet megéri fél órán át tolni a teleshopban a VR-t meg nem akkor igen, de tényleg nem? Biztos ez, hát hogy a toszba már? Ez a Google Earth VR gépigénye:

CPU: Intel i5-6400 equivalent or better
RAM: 8 GB
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1 or later, Windows 10
VIDEO CARD: Nvidia GeForce GTX 970, AMD Radeon R9 Fury equivalent or better
PIXEL SHADER: 5.1
VERTEX SHADER: 5.1
FREE DISK SPACE: 4 GB
DEDICATED VIDEO RAM: 4096 MB

Ez olyan horror? Azt hiszed a nyuggerek nem vesznek egy ilyen mondjuk 3 éves notebookot ami ezt tudja? Főleg nyugatEUban?
Nem értek egyet, szerintem jó TV reklámmal rengeteget el lehetne ebből adni olyan embereknek is, akik egyáltalán nem is játszanak.


arn
(félisten)

az egesz vr kerdes ott van elkefelve, hogy olyan cimek kellenenek, amik exkluzivak. amig az embereknek eleg a jatekelmeny egy monitoron, es a vr egy megkerdojelezheto alternativa, az hype lecsengese utan nincs, ami eletben tartsa. azert ne felejtsuk, a vr nem cel, hanem egy eszkoz - a jateknak kell olyannak lennie, hogy ezt az eszkozt egyedive es eladhatova tegye. ha fut xy masik fele modon, ami eleg az embereknek, akkor a dragabb es maceras alternativa el fog halni, akarmilyen jo is.

de egy ilyen korunk volt mar a 90es evekben... pontosan ugyanide jutott par ev alatt. majd ha kompromisszumok nelkul (felbontas, sebesseg, etc) olcson nyujt jobb elmenyt, piackepes lesz.

[ Szerkesztve ]


bot1978
(senior tag)

Szerintem az exkluzív cím rögtön azt a kérdést veti fel, hogy hány tulajdonos van, mert csak az lehet vevő, aki tulajdonos ezért piaci alapon nem megy, csak ha folyamatosan leveszed a felhasználót, pl. havidíj ami nem az a népszerű dolog, amivel lehet operálni ha vevőkört akarsz bővíteni.
Emiatt (ha videojáték) akkor inkább abba az irányba kellene menni, hogy azokban a nagy címekben, ami tömegeket mozgat legyen támogatás. Például egy GTA úgy jelenjen meg és döntsön eladási rekordokat a megjelenés napján, hogy ott legyen a grafikus menüben a VR és jelenthessen előnyt másokkal szemben multiban.
Teljesen elhibázott lépésnek tartom az Oculus store-t, ami még azt a szoftvert is exkluzívvá teszi, ami nem az. Ha most eladnám a Riftet és vennék egy HTC-t állati körülményes lenne használni a programokat, amiket az Oculus Store-ból töltöttem le tehát egy Oculusos fiókhoz van regisztrálva, hogy megvettem…
Ez a Facebookos kapzsiság megvan, tehát az látszik, hogy megvolt az igyekezet és a pénzt is beletolták csak nem a jó irányba. A Rift store-t megcsinálni sem volt olcsó, képzelheted.
Na, most ha azt a pénzt beletolják a GTA6-ba és ezzel a fickóval f@szán megcsinálják hozzá a támogatást (mert meg lehet hozzá csinálni lásd vorpx maroknyi csapata és az ő pici pénzük) és a megjelenés napján mindenütt ezrek mutogatják a millióknak, hogy milyen király VR-ban és ott a GTA6 grafikus menüjében a VR akkor ezzel az egy címmel már meg van oldva az, amit a store soha nem fog megoldani hidd el.
Ehelyett most van egy Oculus store és abban pl. egy Lone Echo meg még pár egyedi játékélményt adó nagyobb cím lényegében szinte teljes titokban, mert akinek nincs meg a hw az nem is tud a létezéséről. Vagy max meg tud nézni egy [ilyen] trailert amiből egyáltalán nem megy át, hogy ez a lebegés mennyire más játékélmény mint idáig bármi.

Olyan teljesen mint egy zrt. Én, mint részvényes kapom az osztalékot (ingyenes alkalmazások) meg az információkat a store-ban, mindenki másnak meg titok az egész. Teljesen el van cseszve. Egy GTA-t elég lenne 2 percben megmutatni valakinek akinek a GTA a kedvenc címe, hogy ez VR-ban amúgy ilyen Carmackkal csináltunk hozzá a supportot. Na, az működne, a GTA népszerűségét egy körben lenyúlni. Nem kicsiben egy ismeretlen címmel egy zárt körű store-ban szerencsétlenkedni.

[ Szerkesztve ]


Alchemist
(addikt)

Számomra már a Wii interaktív hadonászása után érdektelen lett bármilyen nyomogatós kontrolleres játék (függetlenül a grafikától), legfeljebb a VR ad hasonló élményt.


Joshi
(titán)

Az a gond, hogy hiába készítenek AAA VR címeket, mert csak az fogja tudni hogy igazán milyen is ez, akinek van VR eszköze mint pl Oculus S vagy Vive akármi. Szóval még mindig ott tartunk hogy először kell beszerezni egy VR eszközt és csak utána a játékot. Addig ez úri játék lesz amíg ilyen drága és körülményes lesz használni. Azért körülményes, mert drága, kényelmetlen és még akár össze is hányhatod magad. ;] Ja és akkor még meg sem említettem azt, hogy grafikai minőségben még meg sem közelíti a sima 2D grafikai minőséget.


ceia
(őstag)

Szerintem nincs jövője olyan szórakozásnak, amihez szemüveg kell. Egy csomó embert zavar, vagy egyszerűen nem jó a látása. A VR nem a játékok technológiája lesz. Más területeken viszont nagy előrelépést hoz. Gondolok itt az orvostudományra, vagy az építészetre, ipari tervezésre


bot1978
(senior tag)

Logaritmikus lenne olyan népjátékkal, mint a GTA. Az elején gyorsan nőne a vevők száma.
Elmagyarázom mire gondolok:
Tulajdonképpen elkezdene működni a termékmarketing. Abban az 5 percben amikor kipróbálnád egy haverodnál, nem egy vadidegen címben szerencsétlenkednél, próbálnál rájönni, hogy egyáltalán mit kell csinálni és hogyan lehet irányítani úgy, hogy ne hányd el magad stb. hanem a kedvenc játékodat látnád, hogy mennyivel jobb VR-ban.

Fiatal felnőttekről beszélünk, akik nem fogják nézni órákat, ahogy a gépükkel vacakolsz, de megengedik, hogy kipróbáld, de azért ez erősen korlátos időben. Ebben az időben kell működnie a marketingnek. Ráadásul Te is inkább kellemetlenül érzed magad, ha totál béna vagy mások előtt, azt sem tudod melyik gomb mit csinál stb.
Ezért (is) tarolt nagyon az autószimulátoros körökben. Egyik érdeklődő sem az ismeretlen címeket kezdte kipróbálni, hanem ment egy kört a kedvenc játékával és azt mondta, hogy ez qrvajó. Vásárló is lett.
Más magabiztosan használni valamit és az előnyeire fókuszálni és más szerencsétlenkedni vele 2 percet és azt mondani a végén, hogy hú ez nem nekem való.

Ahhoz tudom hasonlítani, mint amikor tetszik neked a gondolat és úgy érzed szívesen zenélnél. A gondolat visz be egy hangszerboltba erre ott a kezedbe nyomnak egy millás hangszert. Te meg azt sem tudod hogyan szólaltasd meg, de csak kettő perced van. Ki fogod próbálni? Persze, mert érdekel, de csak zavartan szerencsétlenkedni fogsz vele és utána nem fogod megvenni, mert drága. Sőt lehet, hogy egyenesen elfordulsz tőle azzal, hogy ez nem neked való.
Ha viszont előtte játszottál egy 50k hangszerrel egy évet, akkor magabiztosan a kezedbe veszed és lehet, hogy úgy elájulsz a hangjától, hogy hitelt veszel fel csak hogy hazavihesd. Teljesen más az, ha működik a termékmarketing.


robohw
(aktív tag)

Nem akarlak megbántani, de nagyon rosszul látod ezeket a dolgokat.
Nincs túl sok értelme kifejtened az álláspontodat, mert sajnos már az alapoknál tévedsz.


Interceptor
(addikt)

Persze ne zavarjon, hogy már a 3. ember mondja, hogy valami nem stimmel a hozzá állásoddal, "gondolkodásoddal". Nyomasd csak így tovább a "szakértést".


Joshi
(titán)

Általában olyan ember érdeklődik egy játék eszköz után aki alapvetően játszik. Pl nem vesz kormányt az, aki soha nem játszott autós játékkal. A VR sok játék kategóriában képviseli magát, szóval mindenki megtalálja magának elsőre is azt ami érdekli. De igazság szerint az első ismerkedés a VR-rel nem is arról szól, hogy autós játékban top időt fuss, vagy hogy egy lövöldés játékban kiváló teljesítményed legyen. Pont erre találták ki a demo anyagokat, számtalan van belőle és tökéletesen megfelel arra, hogy elcsábítsa az embert. A lényeg ilyenkor hogy átjöjjön a feeling, átéld ezt a világot. Persze miután lesz egy saját VR eszköze az embernek már sokkal részletesebben szemügyre veszi főleg a hibáit/hiányosságait.

A hangszeres hasonlatod teljesen más, én nem keverném ide.

[ Szerkesztve ]


abéla
(senior tag)

A grafikai megjelenítés terén azért vitatkoznék a kijelentéseddel, szerintem egy oculus S jelenleg hozza a pár évvel ezelőtti gfx szintet, de ami a lényeg hogy kb lesz*rod, mert annyira durva váltás monitorhoz képest.
Múltkor mondtam havernak hogy kb egy shoot 'em up vs. modern fps élmény-különbséghez mérhető az amit megtapasztalsz a VR-t kipróbálva.
Mondom ezt úgy hogy toltam még rendesen Commando-t, Alien Breed-et, végig Doom/ HL/ BF / COD/ ..stb szépen sorban.
És VR-t DK2-vel kezdtem 4 éve, majd nemrég oculus S-sel folytattam (köztes lépést kihagyva).

Amiben igazad van, hogy az elterjedéshez alacsonyabb ár kell, bár szerintem nyugati/us viszonyok között az oculusok (S / Quest) 400$ -os ára már kezd elég jó lenni--> pörög is a bisznisz odaát.

Az sem teljesen fedi a valóságot, hogy nincs tartalom, valóban 3-4 éve kissé szegényes volt, de beindult rendesen.
Jönnek/vannak jó tartalmak (sztem az alant szereplők mindegyike megállná a helyét nem-vr-ben is, kiváló játékok/élmények -már amelyiket ki tudtam próbálni- és ezek csak az általam kipróbálandók listája):
fps :Arizona Sunshine, Onward, Zero Caliber, Contractors, Robo Recall, Blade and Sorcery, SuperhotVR, Batman Arkham, Spider man,
kaland : Stormland, Asgard's Wrath, Lone Echo I-II, Vader Immortal I-II-III, Fallout/Skyrim VR, In Death, Sacralith, Defector,
doku: Google Earth VR, ISS, Apollo11, Everest, Chernobyl VR, Blue, Jurassic Park, Titanic Vr
ritmus/sport : Beat Saber, Pistol Whip, The Climb, Creed, The thrill of the Fight
szimek: Elite , Asetto Corsa, Project Car, Wingsuit, Dirt Rally, DCS, Aircar, War Thunder
furi, de jóféle : Drunken Bar Fight, Job Sim., Wrench, Hotel RnR,
ami jön (és kell): The Walking Dead (survivor horror/rpg), Medal of Honor: Above and Beyond (nagyon jó hnagulata van eddig)

Szóval látod ez csak az én listám, ezen kívül min. 4-5x ennyi, bőven értékelhető cím van(sőt).

Én magam is szemüveges lévén, nem osztom a szemüveg-kifogás teoriát sem, kb egy szemüveg árának 1/3-1/4-ből (25k) van lencsefeltét (optikus által felírt paraméterekkel).

Ami a gond, hogy az embereknek sokszor nincs ideje, energiája ennyire komoly immerzióhoz.
Na meg a konzol-kanapé effektus: lehuppanok, ne kelljen rákészülnöm, ne kelljen beállítanom, ne kelljen megtanulnom... ne kelljen semmit se. (szerintem ez a stream-twitch közvetítések iszonyat népszerűségének korában egyáltalán nem elhanyagolható szempont)

Na és a kognitiv disszonancia redu: ha nincs mani/idő vagy lusta/punnyadt vagy nyilván ki kell mosdatni magad, ergo a VR meghalt, hülyeség, hányat, nincstartalom. (ált. alany ne magadra vedd)

De jja, néhány órás Onward, meg Elite után én is ide írogatok, ahelyett hogy , nyomnám tovább. (kell a pihi nna :DDD )

[ Szerkesztve ]


eami
(addikt)

szemüvegeseknél is max annak kellhet külön kiegészítő aki közelre nem lát jól. a rövid látóknak nem kellene hogy gond legyen, hiszen ott van a szemük előtt display :D


Necroman_Mk2
(őstag)
Blog

Nem túl bíztató egy ilyen nagy név "lelépése", ugyanakkor abban is igaza van, hogy a VR fejlődése és elterjedése lassabb, mint amire ő is számított. Persze a másik oldalt is meg lehet érteni, mivel sokan még mindig ódzkodnak a technológiától, annak vélt vagy valós ellenokai miatt. Mondjuk én nem vetem meg, sőt, volt szerencsém teremnyi walking attractionben is részt venni - hát, tényleg más úgy lövöldözni kétméteres démonokra, mint egy monitoron át. A múltkor egyébként volt nálunk a cégnél VR bemutató, sokan ekkor tapasztaltak először ilyet. A legnépszerűbb a Richie's Plank Experience volt, természetesen egy valódi deszkával, de volt ott hullávasút, Kitchen Demo meg egy autóverseny is.
A "bazári látványosság" hangoztatóit meg emlékeztetném, hogy annak idején a videojátékok is hasonló bazári látványosságként indultak az árkád termekben. És látjuk, hova jutott a dolog! ;)

(#9) aginor A játékok megítélése ízlés dolga, de a 1990' években készült id Software játékok technikai téren mind-mind nagy előrelépést hoztak , kikristályosítva az FPS műfajt. Sőt, ilyen szempomtból még a Doom 4-t is ide lehet venni, pl. a poly-bump miatt.

(#36) Alchemist Játékstílusa váltogatja, de az biztos, hogy egy sport minijáték gyűjteményt után nem fogok kattintgatós módon játszani. A golf esetében ez hatványozottan igaz.

(#39) bot1978 A VR egyik réspiaci túlélését (a vágyott sikerig) én is az autós szimulátorok nagy rajongótáborában látom. Mert TÉNYLEG nem ugyanolyan egy monitoron játszani, mint VR-ban.
Nem lepődnék meg, ha idővel az autóversenyzős e-sport versenyek csakis VR-ban mennének.

(#38) ceia Ha a 3D házi mozi bukására célzol, akkor jelezném: ez picit más. Ott tényleg számított, hogy egy teljesen elsötétített teremben nézed-e a filmet több méteres vásznon, vagy otthon, nem teljesen izolált sötétségben egy max. 2 méteres képernyőn.

(#43) abéla A VR játékok szándékosan "igénytelenebbek" grafikailag a képernyős társaiknál, mivel itt a framerate stablitiása sokkal fontosabb, már csak egészségügyi szempontból is.


bot1978
(senior tag)

Az igazi túlélés a két lábon állás lenne, ha nem az unokáknak vennék, hanem maguknak és ha az unoka ott van akkor játszana vele.
Űrséta, mélytenger, vulkán belseje etc. csomó olyan hely van, ahol élmény lenne körülnézni és nem juthatsz el oda. Az ismeretlen mindenkit érdekel többé kevésbé csak ezekhez magas(abb) felbontás kell, hogy igazi élmény legyen.
Beütött nagyon ez a bányászláz és nem is igazán amiatt, hogy felment a VGA-k ára sokkal inkább amiatt, hogy maga a számítási kapacitás árazódott be, így a jövőre is leárnyékolja az egészet.
Meg nagyon hiányzik az a 3 év, amiből kettőben már ezerrel a több (magos)GPU-t kellett volna fejleszteni, nem az öreg sorozatokat gyártani ezerrel.

Az teljesen nyilvánvaló, hogy csak az az út járható a jó VR felé, ha felszeleteljük a képet és a GPU-k egyenkét egy-egy szeletét számolják csak a képnek, aztán a végén egymás mellé tesszük a megjelenítő előtt. Minden más esetben annyi a pixel, hogy egyszerűen nem lehet egy GPU-val lenyomni 2db 4K kijelzőre 60FPS-t. Csak hát ez még ott tart, hogy most kezdjük a fejünket vakarni, hogy hogyan legyen, mert az elmélet szép, hogy valami több magos GPU, csak aztán a gyakorlatban itt is gond van, meg ott is gond van.


robohw
(aktív tag)

Ezek már életképesebb érvek, de azért az összességében mégis csak megfontolandó, hogy ha egy COMDEX-en nem képes robbantani a technológia.

Már pedig hiba bármiben lehet, egyedül a piacban nem.
Értem ez alatt azt, hogy ha bármit létrehozol és még sem tudod pénzzé tenni, akkor arról nem a vásárlók tehetnek.


Necroman_Mk2
(őstag)
Blog

Nem mélyedtem el a VR programozásban, de szvsz ha az "egy kép feldarabolása" működne, akkor ezt használná mindenki. Valamiért azonban mégis a szemenkénti renderelést használják a fejelsztők, aminek biztosan van valamilyen, nem túlságosan hangoztatott oka.

Amúgy a Facebook helyében, ha van egy kis esze, akkor támogatnám a következő holdmissziókat, cserébe azonban VR kamerát kell fölszerelni a roverre, amivel akár élőben lehet mind a leszállás, mint a jármű mozgását követni. Szerintem megdobná a VR sisakok eladását.


robohw
(aktív tag)

"de szvsz ha az "egy kép feldarabolása" működne, akkor ezt használná mindenki. "

Ez így Igaz.
Egy-egy képkocka hatékony tömörítése egyszerűen nem valósítható meg soronként.

üzenetek