üzenetek

hozzászólások


nutfile
(aktív tag)

pont a héten sikerült egy eGolfot kipróbálni.
munkaügyben Bp-ről kb. 90-re kellett menni, út kb. 2/3-át autópályán.
röviden? nem kéne.
fullra töltve 290 km hatótávot mutatot, mire odaértünk már csak 170-et, pedig mivel először vezettem ilyet, így öregurasan kb. 100-al mentem, reggel még légkondi nélkül.
mivel - tapasztalat hiányában - nem tudtam hogyan reagál az M1-en tapasztalható dugóra és visszafelé néha a gyorsulást is ki akartam próbálni + légkondizni, ezért nem mertem végig lenyomni, hanem kerestem egy gyorstöltőt. az a közelben csak egy ipari parkban volt, ahol aszalódtam a napon egy félórát...

összességében egyetértek, hogy nagyon-nagyon vezetési stílus, forgalom és útviszony függő, hogy mennyit bír egy hosszabb úton. emelkedőn aggasztóan fogyott. városban lehet reális opció, de nem nekem, nem ilyen áron.

ami érdekes volt/tetszett:
1. 3 fokozatban lehetett állítani, hogy ha nem nyomom a gázt, akkor brutál visszatáplálással lassuljon, vagy gyakorlatilag ne lassuljon semmit, csak guruljon (szinte) ugyanolyan sebességgel tovább. (D fokozatban a váltó balra-jobbra lökdösésével. a B fokozat a cikkel elléntétben a meredekebb emelkedőn történő indulásnál javasolt)
2. autópályán tempomattal ha utolértem valamit (leginkább kamiont, mást nem nagyon...), akkor simán, magától beállt mögé és felvette a tempóját. Viszont amint behúzódtam a belsőbe, akkor iszonyat lassan (gondolom gazdaságosan) kezdett visszagyorsítani a beállított értékre, ezért ilyenkor többnyire rendesen oda kellett lépni, hogy hátulról ne nagyon szálljanak belém...

[ Szerkesztve ]

üzenetek