Huh, jó. Megpróbálom újra kimérni.
Az az egy 100% biztos, hogy ami a blokkból a gyújtó trafóra megy az 12-14V. Ez az egy fix.
Illetve elől-hátul 12V-os izzók vannak.
Igen, hosszú távon ez a cél:
Teljesen áttérni S51B-re.
Meg akarom venni a kormáy kapcsolókat is. Akksit is, duda is legyen...
Csak egyszerre ez így nagyon sok nekem anyagilag.
Az alapoktól kezdve szeretnék haladni felfele.
Most első lépésként tényleg tudnom kellene, hogy hány V lehet a rendszer... Aztán ha megvan, akkor előbb legyen meg a 12V minden szálon: Tehát a gyújtás alaplap legyen jó, tolja a 12V-ot szépen. Ehhez venném most meg ami kell. Ez lenne az első lépés.
Melyik a kombi tekercs?
Nekem az tűnik idegennek, amit a 2db kereszthornyos csavar fog oda.
Egyébként a motor, váz nyaktábla szerint: S51N. Tehát nem S50N.
Szerk.:
Az izzok elölhtul 12V-osak. Azok kb. semmit nem világítanának 6V-tal, nem?
[ Szerkesztve ]