Használsz vmiféle hálókat/ketreceket/tárelválasztókat a csomagtérben? Ha igen, van vmi ajánlott, itthon is beszerezhető típus?
Subaru topik - Technika, hobbi, otthon fórum
hozzászólások
örököltem mindent:
- profi kutyarács a hátsó üléssor felett
- gyári térelválasztó hálók. ebből van oldalzsebet csináló (tök jó) és van a csomagteret rekeszekre osztó (ezt szerintem ritkábban fogom tudni értelmesen bevetni)
úgyhogy "sajnos" (szóval szerencsére ) nem tudom, hogy mit és hol érdemes venni
Hehe, úgy akkor könnyű!
Szentem az lesz, hogy lemérem az egyes felfogatási pontok közötti távolságokat, és veszek bele pár univerzális gumis hálót kampókkal, mert most minden szánkázik hátul ide-oda gyorsításkor, illetve kanyarban.
A nagy motor előnye, hogy kb. 10 perc melegedés után szaunázni lehet az autóban, ellentétben a takarékos kis dízelekkel.
Megyünk ma kutyákkal kirándulni, úgyhogy asszonnyal fabrikáltunk néhány gumipókból és vakondhálóból egy ideiglenes dog barriert. Nem egy iparművészeti darab, de a célnak megfelel.
hehe, fogadjunk, hogy a te kocsid eredetileg nem volt kutyás és most kutyásítod. na, én épp fordítva
Így van. A sors iróniája, hogy a két kutya 2 perc alatt lekapta a feltákolt barikád-hálót. Utána azonban tök nyugisan lefeküdtek a csomagtérben, és nem csináltak semmit, amíg oda nem értünk a helyszínre. Szal asszem nem is kell dog barrier.
Elmentünk a Velencei-hegységbe kicsit ebben a szép időben kutyákkal, és ha már ott voltunk, kivittem kicsit a fagyott földutakra az autót. Nagyon vicces, hogy a Passat-tal már az ucsó házak között meg kellett állni, és onnan gyalog menni az Ingókövek felé, mert akkora bakhátak meg huplik, meg sziklák voltak, hogy nem akartam kockáztatni; ez meg úgy ment ott tovább, mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga, és nem ér le se elöl, se hátul és nem vered oda, és felmászik és megy. Nyilván, ha egy rendes terepjáróból ülök át, akkor mindez haloványnak hat, de utcai autós szemmel nézve azokat az utakat egészen más az ember véleménye.
Ezen a képen egy Subarut rejtettünk el.
hehe, ez az outback igazi birodalma, a nevét is innen kapta (ausztrália senkiföldje). de nem is az a durva, hogy ennyire jól hasít itt, hanem az, hogy aztán beviszed az aszfaltra és padlógázzal mész a körforgalomban. piszkosul összerakták a hajtását, működését ennek a cuccnak.
Nincs komfortindex mint a Passatban és nem is állítható be. Így csak hanyag eleganciával 1-et villantva megy a sávváltás.
UnOff. Ph-s tali volt egy, igaz Bögre már eladta az Imprezáját. Amit azóta is bán természetesen.
Amúgy érdemes a Subikulbbot is nézni nyáron velük voltam vezetési tréningen és igen jó árat ki tudtak alkudni.
[ Szerkesztve ]
Természetesen ott is regisztrált tag vagyok, ahogy Parci is, meg klubtag vagy pártoló tag vagymi vagyok. Mint kiderült, van ott egy rakás volt és jelenlegi bringás arc, akik nicknévről rámisertek.
Egyébként tavaly év végén indult el a vezérhangya, amikor jött a semmiből egy vevő a B6-os 2.0 CRTDI Passatomra, hogy akkor most kellene egy erős benzines, aztán nagyon gyorsan nagyon leszűkült a megcélzott autók köre, és utána már konkrétan 3.0R OBK-t szerettem volna magamnak. Innen kézenfekvő volt, hogy töviről-hegyire átolvasom a hazai és külföldi Subi fórumokat.
A kormányszervó motorja kicsit gyíkos, de az előző tulaj a csere költségét magára vállalta, mivel az a hiba még nála jött elő, szal csütörtökön viszem Seibikoba cseréltetni.
Igen-igen, néhány komfortfunkciót megszoktam a Passatban, de ezekről gyorsan és könnyű szívvel le tudtam mondani.
Ma hazafelé a nulláson 95-tel terveztem jönni tempomattal, de aztán jött egy RS Octi, úgyhogy inkább jöttünk együtt végig férfias tempót tolva... szal egyelőre maradt a 12 lityis átlag.
[ Szerkesztve ]
Csak sima user de nem is nagyon vagyok ott aktív. Láttam, hogy lesz vmi évadnyitó ebéd...
Tök más világ a kettő autó. Elvagyok a B6 TDI-vel de igazából nem szeretem annak ellenére, hogy a DPF meg EGR-en kívül még nem volt vele komoly gond, bár a DSG már pl kezd benne rendetlenkedni... Igazából most kéne eladni a francba.
Lesz, 15-én, de mi akkor síelni vagyunk. Illetve asszon síel, én meg iszom majd vmi hüttében. Azt az 5k-t szívesen rááldoztam a klub által üzemeltetett weblap fenntartására, ha már egy rakás infót be tudtam onnan szerezni.
Igen, ez nálam is megvolt, jó kis autó a Passat, de arra van, hogy beülsz, és mész. Sose eszembe sem jutott csak azért kerülőutakat tenni, hogy még kicsit vezethessem. Asszony mondjuk örül a dolognak, mert így mindig kapható vagyok egy kis plusz vásárlásra vagy kiruccanásra. Nota bene, amikor először vezette, kitalálta, hogy neki akkor egy Impreza kell. Nők...
B7-esen lassan érik a kettőstömegű és kuplung csere nálunk is, váltó egyelőre problémamentes.
[ Szerkesztve ]
Jó, az enyémet viheted 3M-ért. Én meg veszek egy H6 Legát.
Hiányozna neki a tartalék, mi?!
Hahu-n láttam egy eladó Lega H6 Spec B kombit. Na abba azért átültem volna...
Amúgy nézed/írod a fogyasztást? Mennyit eszik nálad?
Inkább csak a tudat hiányozna neki, mivel nagyon finoman megy mindig, mindenhol.
Nem szoktam jegyezni a fogyit/tankolásokat, trip avg fogyasztás jelenleg 11.4 lityi, de ez még csak a második tank, és ebben volt finom dombmászás is. Az első 10.8 volt. Ha nem rúgnám el neki néha-néha szentem meglenne a picivel 10 alatti csak M0-on. Nem mintha ez lenne a terv.
[ Szerkesztve ]
Én is 10-11 környékéről indultam, most már nem rugdalom így 8-9.
10 liter a fájdalom küszöböm így pont beférek.
próbálj meg ebből a topikból majd nem kimoderálni
amúgy meg üdv, éljenek a subaruk.
ahogy Jorus írja, nekem is konkrétan az outback 3.0r-re szűkült a keresés, igaz, én egy lexus ls400-ról váltottam, így eleve kukacoskodó voltam. haverom régi outback h6-osával már egyszer voltam síelni, azt tudtam, hogy az a négysebességes automata nem a kedvencem, ötöst viszont nagyon kevés kocsijához rakott a subaru. na mindegy, ma adtam le hardcore tisztításra, ha kész, rakok fel már én is képeket.
kicsit azért ma is ordíttattam s# módban , néztek is az előttem-mögöttem jövők, hogy mi a répa van
[ Szerkesztve ]
azt a 3.0r lega kombit én is láttam (már nincs fent), de nálunk csak automata játszik. most van jó ára ezeknek a gépeknek, pontosabban most lehet még nem csak 250e+ km-t futott, levedlett dögökből választani. sajnos az utódnál a 3,6r motor már fehér holló, a 2,5-ös meg cvt váltót kapott
[ Szerkesztve ]