Subaru topik - Technika, hobbi, otthon fórum

üzenetek

hozzászólások


Jorus
(nagyúr)
Blog

Használsz vmiféle hálókat/ketreceket/tárelválasztókat a csomagtérben? Ha igen, van vmi ajánlott, itthon is beszerezhető típus?


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

örököltem mindent:
- profi kutyarács a hátsó üléssor felett
- gyári térelválasztó hálók. ebből van oldalzsebet csináló (tök jó) és van a csomagteret rekeszekre osztó (ezt szerintem ritkábban fogom tudni értelmesen bevetni)
úgyhogy "sajnos" (szóval szerencsére :DDD) nem tudom, hogy mit és hol érdemes venni :)


Jorus
(nagyúr)
Blog

Hehe, úgy akkor könnyű! :)

Szentem az lesz, hogy lemérem az egyes felfogatási pontok közötti távolságokat, és veszek bele pár univerzális gumis hálót kampókkal, mert most minden szánkázik hátul ide-oda gyorsításkor, illetve kanyarban. :D


Jorus
(nagyúr)
Blog

A nagy motor előnye, hogy kb. 10 perc melegedés után szaunázni lehet az autóban, ellentétben a takarékos kis dízelekkel. :)

Megyünk ma kutyákkal kirándulni, úgyhogy asszonnyal fabrikáltunk néhány gumipókból és vakondhálóból egy ideiglenes dog barriert. Nem egy iparművészeti darab, de a célnak megfelel.


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

hehe, fogadjunk, hogy a te kocsid eredetileg nem volt kutyás és most kutyásítod. na, én épp fordítva :DDD


Jorus
(nagyúr)
Blog

Így van. A sors iróniája, hogy a két kutya 2 perc alatt lekapta a feltákolt barikád-hálót. :D Utána azonban tök nyugisan lefeküdtek a csomagtérben, és nem csináltak semmit, amíg oda nem értünk a helyszínre. Szal asszem nem is kell dog barrier.

Elmentünk a Velencei-hegységbe kicsit ebben a szép időben kutyákkal, és ha már ott voltunk, kivittem kicsit a fagyott földutakra az autót. Nagyon vicces, hogy a Passat-tal már az ucsó házak között meg kellett állni, és onnan gyalog menni az Ingókövek felé, mert akkora bakhátak meg huplik, meg sziklák voltak, hogy nem akartam kockáztatni; ez meg úgy ment ott tovább, mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga, és nem ér le se elöl, se hátul és nem vered oda, és felmászik és megy. :) Nyilván, ha egy rendes terepjáróból ülök át, akkor mindez haloványnak hat, de utcai autós szemmel nézve azokat az utakat egészen más az ember véleménye.

Ezen a képen egy Subarut rejtettünk el. :)


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

hehe, ez az outback igazi birodalma, a nevét is innen kapta (ausztrália senkiföldje). de nem is az a durva, hogy ennyire jól hasít itt, hanem az, hogy aztán beviszed az aszfaltra és padlógázzal mész a körforgalomban. piszkosul összerakták a hajtását, működését ennek a cuccnak.


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Bővüljön akkor a taglétszám: jelentkezem törzstagnak egy Impreza-val. :C

[ Szerkesztve ]


Jorus
(nagyúr)
Blog

:R :R Topictalihoz még kicsit karcsú a létszám. :D


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Nincs komfortindex mint a Passatban és nem is állítható be. Így csak hanyag eleganciával 1-et villantva megy a sávváltás.

UnOff. Ph-s tali volt egy, igaz Bögre már eladta az Imprezáját. Amit azóta is bán természetesen.

Amúgy érdemes a Subikulbbot is nézni nyáron velük voltam vezetési tréningen és igen jó árat ki tudtak alkudni. :K

[ Szerkesztve ]


Jorus
(nagyúr)
Blog

Természetesen ott is regisztrált tag vagyok, ahogy Parci is, meg klubtag vagy pártoló tag vagymi vagyok. :) Mint kiderült, van ott egy rakás volt és jelenlegi bringás arc, akik nicknévről rámisertek. :D

Egyébként tavaly év végén indult el a vezérhangya, amikor jött a semmiből egy vevő a B6-os 2.0 CRTDI Passatomra, hogy akkor most kellene egy erős benzines, aztán nagyon gyorsan nagyon leszűkült a megcélzott autók köre, és utána már konkrétan 3.0R OBK-t szerettem volna magamnak. Innen kézenfekvő volt, hogy töviről-hegyire átolvasom a hazai és külföldi Subi fórumokat.

A kormányszervó motorja kicsit gyíkos, de az előző tulaj a csere költségét magára vállalta, mivel az a hiba még nála jött elő, szal csütörtökön viszem Seibikoba cseréltetni.

Igen-igen, néhány komfortfunkciót megszoktam a Passatban, de ezekről gyorsan és könnyű szívvel le tudtam mondani.

Ma hazafelé a nulláson 95-tel terveztem jönni tempomattal, de aztán jött egy RS Octi, úgyhogy inkább jöttünk együtt végig férfias tempót tolva... szal egyelőre maradt a 12 lityis átlag. :D

[ Szerkesztve ]


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Csak sima user de nem is nagyon vagyok ott aktív. Láttam, hogy lesz vmi évadnyitó ebéd... :F

Tök más világ a kettő autó. :K Elvagyok a B6 TDI-vel de igazából nem szeretem annak ellenére, hogy a DPF meg EGR-en kívül még nem volt vele komoly gond, bár a DSG már pl kezd benne rendetlenkedni... Igazából most kéne eladni a francba. :D


Jorus
(nagyúr)
Blog

Lesz, 15-én, de mi akkor síelni vagyunk. Illetve asszon síel, én meg iszom majd vmi hüttében. :) Azt az 5k-t szívesen rááldoztam a klub által üzemeltetett weblap fenntartására, ha már egy rakás infót be tudtam onnan szerezni. :)

Igen, ez nálam is megvolt, jó kis autó a Passat, de arra van, hogy beülsz, és mész. Sose eszembe sem jutott csak azért kerülőutakat tenni, hogy még kicsit vezethessem. :D Asszony mondjuk örül a dolognak, mert így mindig kapható vagyok egy kis plusz vásárlásra vagy kiruccanásra. :) Nota bene, amikor először vezette, kitalálta, hogy neki akkor egy Impreza kell. Nők... :DDD

B7-esen lassan érik a kettőstömegű és kuplung csere nálunk is, váltó egyelőre problémamentes.

[ Szerkesztve ]


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Jó, az enyémet viheted 3M-ért. Én meg veszek egy H6 Legát. :))


Jorus
(nagyúr)
Blog

A jelenleginél gyengébb autót nem szeretne. :( ;]


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Hiányozna neki a tartalék, mi?! :D

Hahu-n láttam egy eladó Lega H6 Spec B kombit. Na abba azért átültem volna... :D

Amúgy nézed/írod a fogyasztást? Mennyit eszik nálad?


Jorus
(nagyúr)
Blog

Inkább csak a tudat hiányozna neki, mivel nagyon finoman megy mindig, mindenhol. :D

Ő volna az?

Nem szoktam jegyezni a fogyit/tankolásokat, trip avg fogyasztás jelenleg 11.4 lityi, de ez még csak a második tank, és ebben volt finom dombmászás is. :) Az első 10.8 volt. Ha nem rúgnám el neki néha-néha szentem meglenne a picivel 10 alatti csak M0-on. Nem mintha ez lenne a terv.

[ Szerkesztve ]


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Én is 10-11 környékéről indultam, most már nem rugdalom így 8-9.
10 liter a fájdalom küszöböm így pont beférek. :D


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

próbálj meg ebből a topikból majd nem kimoderálni ;] ;]

amúgy meg üdv, éljenek a subaruk.

ahogy Jorus írja, nekem is konkrétan az outback 3.0r-re szűkült a keresés, igaz, én egy lexus ls400-ról váltottam, így eleve kukacoskodó voltam. haverom régi outback h6-osával már egyszer voltam síelni, azt tudtam, hogy az a négysebességes automata nem a kedvencem, ötöst viszont nagyon kevés kocsijához rakott a subaru. na mindegy, ma adtam le hardcore tisztításra, ha kész, rakok fel már én is képeket.

kicsit azért ma is ordíttattam s# módban :DDD, néztek is az előttem-mögöttem jövők, hogy mi a répa van :DDD

[ Szerkesztve ]


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

azt a 3.0r lega kombit én is láttam (már nincs fent), de nálunk csak automata játszik. most van jó ára ezeknek a gépeknek, pontosabban most lehet még nem csak 250e+ km-t futott, levedlett dögökből választani. sajnos az utódnál a 3,6r motor már fehér holló, a 2,5-ös meg cvt váltót kapott :(

[ Szerkesztve ]

üzenetek