Subaru topik - Technika, hobbi, otthon fórum

üzenetek

hozzászólások


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

nekem az első tankolás után nem 610 km-t írt ki, hanem kb. 400-at :Y


Jorus
(nagyúr)
Blog

Feltételezem, az az előző tulaj "öröksége" lehetett. :DDD


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

nem biztos, én nem az m0-án mentem 90-nel, hanem a városban. de nem is számítok városban 15 liter alatt semmi jóra :DDD


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

A tankolásmérő erősen pesszimista, nekem is már 0-n volt a mutató úgy imádkoztam, hogy még a kútig eljussak vele a pályán. Aztán kiderült tankoláskor, hogy még kb 8 liter benyó volt benne. :D

Hol tankolsz és mit?


Jorus
(nagyúr)
Blog

Mindenki azt javasolta, hogy simán jó bele a 95-ös, szal azt, és mivel itthon és melóhelynél is Shell van közelben, ezért ott tankolok tizenéve mindig.


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Nekem az nem vált be, legalábbis a sima 95-ös náluk. Nagyon hektikusan fogyasztott. Aztán kiderült egy ott melózó ismerős révén, hogy azért, mert a MOL-os alapbenzinbe ők keverik külön az adalékot és nem mindig sikerült egyformára. Szóval azonos kúton tankolva néha jól néha kevésbé jól fogyasztott. Azonos úton azonos körülmények között iylen 0,5 literes kilengések voltak.

95-ös elég bele, az ECU úgy sem tud mit kezdeni az attól nagyobb oktánszámú benyókkal, ahhoz hozzá kéne igazítani az előgyújtást szoftveresen (chiptuning) hogy erősebb legyen. A több/jobb adalék miatt meg a magasabb égéshő miatt vanank azért poztitív hatásai de menni nem fog tőle jobban.


Jorus
(nagyúr)
Blog

Én nem tudok olyan pengén egyformán vezetni tankról-tankra, hogy észrevegyek fél lityis eltéréseket. :D legalábbis előbb gondolnék arra, hogy biztos többször léptem oda neki, mint az előző tanknál, mint arra, hogy eltérő az üzemanyag minősége.

OMV jön még szóba, mert az van M0-son kettő is. Arról mondjuk eddig mindenki jókat mondott, szal lehet, átállok arra.

Jaja, Subiklubon is ezeket írták, feleslegesen akkor nem locsolom bele a 100-ast. :)

[ Szerkesztve ]


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

668955x voltam már a telken kb szóval a kocsi magától odatalálna. Én sem vezetek koppra azonos módon de fél literes ingadozás nincs mióta máshol tankolok. 50 km autópálya tempomattal aztán 30 km országút tempomattal és az utolsó 20 km kanyargós út, ott nem tempomattal megyek ugyan csak érzésre azonosan de ez alig hat ki az átlagfogyira főleg nem 0,5 literes mértékben.

mod:

Auchan-nál tankolj ha M0-on jársz. Teljesen jó a benzinük és olcsók. Az egyetlen hálózat aki havonta laborban beméretik az üzemanyagikat.

[ Szerkesztve ]


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Mi volt a szervizben?


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

visszakaptam a gépet bőrös viktoréktól (kapott azért egy lámpa polírt is), most már bele lehet ülni huzamosabb ideig is, nem lesz hányingered :DDD (hogy hogyan lehet egy kocsit egyetlen és első tulajdonosként ilyen mértékű dzsuvába taszítani az beyond me)

gyerek lázas (szolid 40,3 fok), esélyem sincs autómosóba menni, aztán megint jön a hideg, szóval... majd csinálok mocskos képeket róla :)

hazafelé levittem a tank átlagfogyiját 14,4-ről 13,8-ra :DDD (csak hogy némi valódi számok is legyenek a topikban, ne csak ilyen m0-n 90-nel vitorlázós kamuságok ;])


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Az elég durva fogyi. Szerettem volna H6-ot de ezúton lemondok róla. :D


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

ez nettó város. időnként emelkedőkkel, időnként pöszmörgéssel a dugóban, időnként lámpák között haladósan. lehetne rosszabb is, ha tényleg dugóban állok. kb. 13-14 literre számítok ilyen agglomerációs ingázós városi közlekedésben.

sajnos ez ennyi, 3 liter + boxer + régi automata, meg 1600+ kg. cserébe azt gondolom, hogy országúton, 110-zel 7 liter körül lesz.


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Úgy nem olyan gáz. Ma tankoltam meg a 2.0 TDI-t és sima városi fogyira 9,23 jött ki. :U


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

na igen, asszony automata k12 nissan micrája is megeszik 8,5 litert így városban


Jorus
(nagyúr)
Blog

Leadtam tegnap rendben, majd telefonálnak. Jelezték, hogy jövő hét elejére lesz meg. Kértem, hogy akkor már állítsanak futóművet, csekkolják a fagyálló koncentrációját, meg nézzék meg az utasoldalon a ventiket, mert az egyik bizonyos forulatszámon nyikorog kicsit.

Tele van ott náluk az utca meg a műhely Subikkal, nagyon jól néz ki. :D Volt ott négy másik Outback 4th gen. , nagyjából olyanok, mint az enyém, csak jellemzően a fapdosabb verziók (2.5-ös moci, manuális váltó, krepp-ülések), de jó volt ilyen sokat egy helyen látni. :)

Parci: enyém szerencsére patika belül, olyan finom bőrillat van benne, mint egy repülőben. :)


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

most már az enyém is :)


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

ez melyik szerviz? hace-car? valamikor én is fordulok arra egyet, nézzék azért át + termosztát csere.


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

na, mindjárt indul a hóteszt, van egy köröm a gyógyszertárba, kell a nehéztüzérség a gyerekhez (40+ fok...)


Jorus
(nagyúr)
Blog

Seibiko


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

a jó válasz a hace-car... ;)

anyhow, ma kimentem picit pörögni egy helyi placcra, így este szerencsére üres volt kb. hát, elég barátságos a kocsi, nem gond azért megindítani a seggét, de pici ellenkormányzásra már egyenesbe áll. persze a régi autómmal már nem tudom összemérni, de aztán egy full havas földúton hazaverettem 60-nal, zéró csúszás

üzenetek