Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


daeyvd44
(tag)

ezt már próbáltam. sajnos a netflix nem nekem kéne (nekem okos tv van, azon van netflix). a szüleimnek viszont nincs és nekik pedig kellene. de mivel idősek nem hiszem, hogy fognak egérrel szórakozni még pluszba.

más megoldás esetleg?


snyper990
(őstag)

Új TV.


Essejó
(veterán)
Blog

Megleped őket Karácsonyra egy új Tv-vel.;]


bb.bocs
(őstag)

kipróbáltam uj telefonkészülékkel ,gyári rövid (talán 2 mtéeres?) kábellel a vonalasat. alapzugása van, talán nem olyan brutális ,de alapzúg ennél a készüléknél. másik telefont nem néztem, gondolom nem az új készülék hibája az alapzúgás. az értékek jók ugye mint mondtátok a modemen, koax nem mocorog. sagemcom F@st 3890V3.


#46824192
(senior tag)

xiaomi tv stick FHD vagy 4K


kis20i
(csendes tag)

Próbáld meg egy darab dróttal leföldelni a modem hátuljában a csavaros csatit, és úgy hallgasd meg.


bb.bocs
(őstag)

erre valahol írták hogy nem a legjobb ötlet :D de majd holnap :D vagy vlmikor :)


snyper990
(őstag)

Nem tudom, ha egy egér vállalhatatlan nekik, akkor egy plusz távirányítóhoz mit szólnának. Nem is beszélve a bemenetválasztásról, ha egyáltalán van rajta legalább 2 HDMI-aljzat. Ha az sincs, akkor azon kívül még egy HDMI-switch is kellene...


#46824192
(senior tag)

Nem érdemes ráalapozni ez egeres netflixre ,mert ma megy ,holnap lehet hogy nem. Bár az tény hogy ez most ingyen megoldható.


snyper990
(őstag)

Ha ma megy, holnap is menni fog. Régebbi verzió nem ment. Ha valamelyik apk-frissítéssel „elrontják”, visszarakom ezt a verziót...

[ Szerkesztve ]


#46824192
(senior tag)

Értsd jól! Egy nem támogatott alapra, nem lehet építkezni. (Ha akarják, biztosan megoldják ,hogy végképp ne működjön.)
Te visszateszed a régit , vagy bármelyiket. A kérdezőnek meg a folyton managelni kell a szüleinél , ha bármi miatt megáll.

Én biztosan a stabilabb utat választanám. Egy mi stick kicsi , egyszerű és stabil. A távirányítója pedig faék egyszerű és szintén bt-s.

Nekem biztosan megérne 15-17 ezret ,hogy egyszer bedugom és jónapot el van felejtve.
Ugyanakkor azt is tudom hogy Te az egeres,nem támogatott verziót erőltetnéd.
Mivel a jóságos telekom megoldotta hogy ez egyáltalán kérdés legyen, így valamilyen input biztosan kell , ez vagy egér vagy egy távirányító.Majd a kolléga eldönti melyik megoldás a legjobb neki.

[ Szerkesztve ]


snyper990
(őstag)

Nem erőltetek én semmit. Írtam, hogy neki ebben az esetben egy új TV lehet talán a következő legegyszerűbb megoldás.

Viszont nekem is vannak idős/technikához nagyon nem értő rokonaim, tudom, hogy elvesznének pl. a bemenetválasztásban. Ha lenne 2 eltérő androidos rendszerük, azt sem tudnák, éppen melyiknek a képét látják (bár ezt a problémát egy új TV is előidézheti). A távirányítók megkülönböztetése is problémát tud okozni. Egy új távirányító megtanulása is.
Mint fentebb is írtam, régi TV-ken az is lehet, hogy csak 1 HDMI-bemenet van, mint pl a miénken is. Amíg DVD-lejátszót meg egy másik droidos boxot is használtunk, kellett a rendszerbe egy HDMI-switch is, ami idősebbeknél egy újabb bonyodalom lehet. Ezek mind „manageléssel” tudnak járni...
Ehhez képest szerintem még mindig egyszerűbb egy, a távirányítótól azért könnyebben megkülönböztethető egérrel kezelni egy appot egy már meglévő rendszeren belül.
És ha most megy az app, az belátható időn belül biztos, hogy menni is fog.
Nem tudom, ki akarná „megoldani, hogy végképp ne működjön”. A Telekomot köti az Android TV-s licenszszerződés (Operator Tier), nem nyúlhat bele 3rd party dolgokba (ezért sem gondolom, hogy a T miatt ne lenne elérhető a Netflix a Play Áruházból, legfeljebb ha úgy rendelte a boxokat a gyártótól, hogy nem kérte hozzá a Nf-licenszet, vagy nem kapta meg a választott távirányító miatt). A Netflix meg most pont nem úgy néz ki, hogy megengedhetné magának több előfizető elvesztésének a megkockáztatását. A 6.26.1-es verzió még most is működőképes, több mint 3 és fél évvel a kiadása után. Most 8-asnál járnak, az is stabilan megy. Nem kell frissítgetni az apk-t, és kész.
Mindent egybevéve szerintem talán ez járna a legkevesebb „manageléssel”/rokoni tech supporttal a kérdező részéről, az idősebbek új dolgok megtanulására való hajlamát és képességét is figyelembe véve. Ráadásul a legolcsóbb is, főleg, ha van elfekvőben egy vezeték nélküli egér. De ez csak az én véleményem.
Bár ennek a bonyolultsága attól is függ, tudják-e az egeret kezelni. Mondjuk azt pl. nagymamám 80 évesen meg tudta tanulni...
Több dologtól függhet, melyik lenne neki az optimális választás. Ha van több HDMI-bemenet, a TV stick is járható út. Ha nincs, vagy ha már mindenképp új rendszert meg távirányítót is tanulni kell, mint a stick esetén, és belefér a keretbe, új TV. Utóbbival nem nő a távirányítók száma sem.
De ha most kb. minden adott az általam ajánlott módszer kipróbálására, nem értem, miért kell mereven elzárkózni tőle. Elfogadni viszont el tudom, nem vagyunk egyformák

[ Szerkesztve ]


Ronam
(addikt)

Sziasztok!

Rendeltünk egy tv-t a telekomtól, a WSZL intézi a kiszállítást. Kaptam egy levelet reggel, amiben ott a nyomkövetés, és ezt írja: Sofőrünk a csomag kiszállítását megkezdte. A futár számát nem lehet esetleg valahol elkérni? Az oldalukon van egy telefonszám, de az ki van kapcsolva :F

Telekom rendelés esetén: +36 20 479 7249


user12
(őstag)

Szia
Ez a központi számuk: +36 1 421 8505, hívd fel, hátha tudnak segíteni


Kaba
(veterán)

A szállítás napján reggel kapsz értesítést a tervezettt kézbesítési időpontról SMS/Email , amelyben a futár száma is megtalálható lesz.

[ Szerkesztve ]


Ronam
(addikt)

Köszi szépen, megpróbálom őket hívni.

#142255 Kaba: Köszi neked is :)


Ronam
(addikt)

Sikerült elérni őket, fél óra múlva hozzák is a tv-t, köszi még1x!


Essejó
(veterán)
Blog

És meghozták?


enginev3.0
(félisten)
Blog

Írtam nekik chaten még amikor ezt a hsz-t is megírtam, hogy ez most mi? Azt mondták kivizsgálják, azóta sem tudok semmit az esetről, erre most kapom a dokumentumokat hogy újra küldik a 3 boxot, és minden mást

istenem


#46824192
(senior tag)

Végre olyan választ kaptam amit öröm volt olvasni. Pontosabban csak a 2. felét.

1. Lezárják az összes hibajegyem , de biztosítanak arról ,hogy a legjobb szakembereik dolgoznak a droid tv javításán és legyek türelemmel. Ugyanakkor maradnak a boxok.

(Hogy nekem ebben mi a biznisz , azt nem vágom. Nagyon gyenge próbálkozás volt ez és a hátam meg biztosan tollas)

2. Méltányosságból és mert nagyon hűséges efi vagyok küldenek a droid helyett 3db hagyományos iptv boxot.

Nem volt nehéz döntés,hogy melyiket válasszam.
Azt mondjuk sajnálom hogy felvétel opciót már nem lehetett kérni.
Látszólag így teljesen kivezetésre kerül majd egyszer, hogy gombnyomásra átugorjuk a reklámokat (rtl csoport)

@enginev3.0
Néha azért jól is el tud sülni amikor nem tudják merre van az előre.

Anno tv készülék rendelést töröltek mert nem volt készleten. Majd 1 hét múlva vitte a futár. Soha semmi nyoma nem volt a számlákon , vagy a t fiókban a tv-nek.
Kérem a téglákat ezt ne jeletsék , régen volt, már elévült. Meg amúgy is túl volt az óperencián az üveghegyeken is túl , ahol a kurta farkú malac túr.

[ Szerkesztve ]

üzenetek