Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


Shade45
(senior tag)

Más:

Tapasztaltatok már olyat, hogy a modem szerint minden funkció rendben, azonban minden eszközt ledobott a 2.4GHz-es hálózatról? :F

Az éjjel történt ugyanis, hogy kb. 00:30 és 02:30 között minden eszközünk, ami a 2.4GHz-es hálózaton volt "leesett" róla és elérhetetlen volt. Telekom modem szerint minden rendben, 5GHz-en működött is minden szolgáltatás, internet is volt.

Újraindítás nem oldotta meg a problémát; végül áramtalanítottam, majd bekapcsolás után kb 10(!!!) perc kellett neki mire összeszedte magát, ez idő alatt csak a POWER led világított, ami többször átváltott narancssárgára, majd vissza zöldre.
Végül összeszedte magát és azóta újra működik a 2.4GHz-es hálózat is, mintha mi sem történt volna... :W

(A jelenség azért is problémás számunkra, mert ezen a hálózaton van egy kamera, amit bébiőrként használunk, és annyira nem volt megnyugtató, hogy órákon keresztül kvázi vakon voltunk a gyereket illetően. :( )

1 napja sincs bekötve a szolgáltatás, az eddigiek alapján eléggé kapufa a szolgáltató váltás (eddig digi volt, a sávszél miatt szerettem volna cserélni, mert csak a garantált minimumot tudták biztosítani az 1000Mbit-es vonalon). :(

üzenetek