Tesla topik - Technika, hobbi, otthon fórum

üzenetek

hozzászólások


schawo
(titán)
Blog

Az alap TM3 a fapad BMW3-nál jobb, a csúcsnál rosszabb. Anyagminőség és szolgáltatások tekintetében például. Múltkor haverommal dekáról dekára egymás mellett összehasonlítottuk az elég fapad idei 3-asa belterét a Model 3-mal, és hát mindketten megállapítottuk, hogy nagyon gyér. De sajnos neki csak a fapad fért bele a vállalati keretbe, és német cégként csak német autót választhatott.


Shadowbull
(addikt)

Értem. Tehát most a tekintélyre hivatkozás az érvelésed alapja.


schawo
(titán)
Blog

Ebben az esetben egyértelműen.


schawo
(titán)
Blog

Nem arról van szó, hogy a csúcs Golf jobb, mint az alap BMW, hanem arról, hogy az alap Tesla3 jobb, mint az alap BMW3.


Shadowbull
(addikt)

Na igen, csak egy fapad 3as az 38e euró, egy fapad TM3 meg 43e.

Bár én azért összehasonlítottam volna gurulás közben is. Mondjuk szélzaj, menetkomfort, kormányzás, ülések, szellőzés komfortja, ilyesmi.

Szolgáltatásokban miben tud többet?


Shadowbull
(addikt)

Nézőpont kérdése.. szerintem nem jobb.


hellomi
(tag)

Egyetertek, ezert is tettem gyorsan hozza ezt a mondatot:
Egy fapad 3as BMW viszont nem ugyanaz mint egy full extras M3, vagy egy 340i individual.

Az uj 3as BMW-hez nem volt szerencsem, elozo szeriabol is jobban felszerelthez, ami egyertelmuen jobb az anyagminosege, mint a Model 3-nak.
Technologiarol egyertelmuen nem eri meg beszelni, mert eg es fold, nem lehet almat a kortevel hasonlitani. :N


hellomi
(tag)

Elektromos auto, vs nem elektromos auto.
Egyelore a TM3-at az i4-hez lehet hasonlitani.

Ebbe az esetbe pedig a TM3 olcsobb. :K

[ Szerkesztve ]


schawo
(titán)
Blog

Természetesen úgy is összehasonlítottuk. A tesla hajátslánca jobb, mint a 320d, a BMW futóműve kicsit kevésbé kemény, és csendesebben jár, az ülése kicsit kényelmesebb a teslának, a szélzaj kicsit jobb a bmw-nél, a tesla szellőzése jobb, a zenei rendszere a teslának sokkal jobb.

Szolgáltatások: Nincs tolatókamera (csak egy nagy fekete képernyő fogad tolatás közben, hogy jól látszon, hogy bakker ezt nem rendelted meg), nem tudja becsukni a tükröket, ezért minden garázsba beállásnál ki kell szállnia kézzel becsukogatnia, nincs első ultrahangos távmérő, nincs fényre automata sötétedő külső tükrök, nincs telefontöltő, . Most hirtelen nem jut több eszembe, pedig volt, még csomó. És nem találtunk egyetlen szolgáltatást sem, ami van a bmw-ban, de nincs a teslában (biztos van azért, de nem találtuk meg).

Tény, hogy 15%-kal olcsóbb volt, mint a legolcsóbb Tesla.


hellomi
(tag)

Tény, hogy 15%-kal olcsóbb volt, mint a legolcsóbb Tesla.
De nem elektromos auto. Ezert sem lehet hasonlitani egyaltalan. :N


schawo
(titán)
Blog

Mivel ez egy szubjektív besorolás, ebben az esetben nincs más lehetőség érvelésre. Ez nem matematika, ott szívesen érvelek neked bizonyításokkal, de itt szubjektív vélemények ütközése van.

Egy általad tekintélynek tartott személy véleménye önmagában nem bizonyíték egy állítás helyessége vagy helytelensége mellett, nem utolsó sorban azért, mert az elismert személy vagy szervezet is tévedhet: alakíthat ki álláspontot téves vagy hiányos adatok alapján ill. helytelen következtetések mentén.

De ettől még egy bizonyíték. Lehet téves, de semmiképp sem attól téves, hogy érvként hivatkoztunk a tekintélyre. Ne keverd.


schawo
(titán)
Blog

És azt nem tettem hozzá, hogy nem teljesen full fapad, inkább közepes fapad volt, mert a konfig olyan 15M körül jött ki. A teljesen full fapad BMW3 egy igazi szégyen.


hellomi
(tag)

A teljesen full fapad BMW3 egy igazi szégyen.

:K :K :K


Shadowbull
(addikt)

"nincs első ultrahangos távmérő"

Hát ez meglehetősen érdekes, mert a konfigurátorban nem lehet külön első és hátsó parkszenzorokat rendelni, csak egyben. A sötétedő, behajtható tükrök 500 euróba kerülnek, az első lépcsős hifi 380. Tolatókamerát nem találtam meg hirtelen.


Shadowbull
(addikt)

Annyira azért nem szubjektív, mert a komplett iparág itt Európában ezt a besorolást használja, ez alapján működnek.


schawo
(titán)
Blog

Lehet, hogy hátsó se volt, 3 hónapja néztük, nekem az első maradt meg memóriában. Tudom, hogy lehet rendelni, de neki nem fért bele a vállalati keretbe. Tolatókamera is van rendelhető, mert bekapcsol a kijelzőre, még a kanyarodás ívét is mutatja az ábra, mintha ott lenne a kamera képe, csak épp nincs. Még olyanra panaszkodott talán, hogy próbált bele rendelni carplayt, de ahhoz valami nagy extrát kellett volna egyben kérni még, amire nem volt szüksége, ezért az se jutott bele. Mert így carplay nélkül elég fapad az entertainment is. De erre nem jól emlékszem, hogy is volt pontosan.

[ Szerkesztve ]


Shadowbull
(addikt)

Elhiszem.

Én mondjuk inkább rendelném kisebb motorral, de ezek azért legyenek benne.

Carplay a Connected Package Professionalban van benne, ami viszont a Live Cocpit része, 2.800 összesen.

[ Szerkesztve ]


Shadowbull
(addikt)

Mondjuk Teslában meg nincs Carplay. Sehogy.


Shadowbull
(addikt)

Ha, és táblafelismerés sincs. Ami mondjuk máshol alap.

üzenetek