üzenetek

hozzászólások


GadgetMAN
(csendes tag)

Bocs, én ezt egy kicsit másként látom. Persze igazad is van.
De! Míg más NAS gyártók, valóban szolgáltatást tesznek a hardver köré, úgy a Synology próbál a saját kis medencéjében túlélni... Alacsony képzettségű kereskedelmi menedzser, jó grafika, hangzatos szavak, és máris ők a tuti befutók. Bocs, de beszéljünk a Celeron botrányról. Tudom, itt jöhetne az, hogy a QNAP felhasználóknál volt a ransomware támadás. Amit bocs, de ha csak a kezdeti lépéseket elolvasták volna, már akkor sem következett volna be. Nem hardver hiba volt. Szimplán user-error...
De azzal maximálisan egyetértek, ha valaki valamit ellop, akkor ne fikázza már azt...
De a Synology, évek óta sz@rt sem rak a rendszerébe. Ugyanaz a vacak műanyag, mint évekkel ezelőtt. Ugyanaz a szolgáltatás, mint egy WD NAS esetében. Csak sokkal veszélyesebb, mert olyan alaprendszert kínálnak, ami nyitott mindenfelé, de nincs hozzá magyar támogatás. És most NE arról beszéljünk, hogy a NEON, mit tesz hozzá. Az az Ő saját üzletük. Amit nem is szeretnékelévitatni, hisz' jól csinálják. Én sem adnám ingyen. A QNAP-nál megvan a magyar "helpdesk". Az Asustor dolgozik rajta... A Syno meg újabb és újabb idiótákat vesz fel...

üzenetek