Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


viktorhu
(veterán)

Gördülékeny nem lesz, mert ki vannak szolgáltatva a telekomnak, őket meg kell várniuk, amíg bekötik neked a netet (akkor is, ha már bent van a telekomos net nálad).

Telefonon rendeld, online korábban nem is lehetett, csak visszahívást kérni, az új rendszerben nem tudom, hogy van, de ha alkudni is akarsz, mindenképpen telefon.

Számolj viszont azzal, hogy fizetnek a telekomnak a szolgáltatásért, szóval nincs olyan mozgástér az árazásban, mint saját hálózaton. A rugalmasság aztán nőni fog a szerződésben töltött évekkel (ügyfélmegtartót lehet majd kérni, bár ki tudja, addig mi változik).

A Telekom hozza a madzagot, ami van az utcában (koax vagy optika), a Telekom hálózaton rendszeresített valamelyik hgw-t / ont-t fogod kapni vodás szoftverrel (pl. Sagemcom).

A tévé úgy van, ahogy írod, neten keresztül jön a jel, csak boxszal működik.


pkaresz
(senior tag)

Sziasztok!
Ma már sokadszor nincs net, csak úgy egyszerűen.
Most nem nyúlok semmihez, kíváncsi leszek mikor lesz. :W


pkaresz
(senior tag)

Hát aszt hiszem arra vârhatok.
Ujraindítottam, mert semmi, a modemen nem látni, a ledeken semmit.
Cseréltem egy tápot kínomban, hátha.
Kár pénzt kiadni ezért, lassan így vagyok vele.
Technikus szerint a modem csere jót tesz, mást nem talált.
Ennyi!

[ Szerkesztve ]


Ledi
(aktív tag)

Most, hogy sikerült lemondani a nyaralói előfizetést a legutóbbi számlán jóváírták a kötbért még a július végi hibabejelentésről. Jelenleg van 8245 Ft túlfizetés.

Ami vicc, hogy aktív a Fizetés gomb simán befizethetném azt amit nekik kell visszafizetni. :C

Egyébként tudja valaki hogyan történik ilyenkor a visszafizetés és mikorra várható végszámla? Kártyával szoktam fizetni a MyVodafone fiókban, tehát nem csoportosan.
Felhívtam a 1270-t, de a csaj nem tudta megmondani, megadta a kockázatkezelési csoport számát. :(((


30z.Samu
(félisten)

Sziasztok!

Nálatok minden oké? Nálam azt írja a telefon, hogy csak segélyhívást kezdeményezhetek. Megnéztem két telefonban is a SIM-et, nem a telefonnal van gond. A térerő viszont fullon van.

[ Szerkesztve ]


zzola
(félisten)

Vezetékes telefonon SIM? Térerő?


pkaresz
(senior tag)

Nincs Vodafone mobilom. Nem is lesz. Tragédia az egész!


Nikaré
(őstag)

Szia!
Ez az otthoni szolgáltatások topik.

Nálam minden rendben.
Lehet, hogy a SIM kártyád pukkant ki?!


30z.Samu
(félisten)

Félrement, sorry.


pdr755
(tag)

És mi a teendő ha most van aktív Telekom szolgáltatás a címünkön?
Le kell előtte mondani mint régen az ADSL-nél és utána 1-2 hétig egyik sincs? Vagy majd elég ha utána lemondjuk a telekomot, amikor a vodát már felszerelték?

A díjakat illetően ami árat a honlap kiír (Internet L vario + TV HD Plus vario) az nekem oké.
Ami nem világos h ír valami online kedvezményről amit csak online megrendelés esetén ad, ez vajon telefonon keresztül is elérhető?
Meg a plusz STB bérleti díja Telekom területen 790 Ft/hó, a honlap viszont 1000-et ír hozzá.
Ez a minimum amit érvényesíteni akarok, h annyiba kerüljön a plusz STB mint amennyit a PDF díjszabásuk ír.


kabelmania27
(félisten)

Jófajta ez a csatlakozó csak ehhez érdemes blankolót is venni, mert a kompressziós csatlakozóhoz nem úgy kell blankolni a kábelt mint a csavaroshoz.


moonster
(tag)

Valahogy az éjjel helyreállt a dolog.
Nem értem, hogy miért nem lehet ilyenkor egy
"Elnézést kérünk, a szolgáltatás fejlesztés miatt átmenetleg szünetel" feliratot kitenni.
Csak a nyomorult hibakód és az ember kattintgat mindenfelé, állítgat.
Ergo: működik.


viktorhu
(veterán)

Ennyire nem vagyok naprakész, szerintem kérdezd meg telefonon, hogy milyen árat tudnak adni. Ha olcsóbb online, még mindig rendelheted úgy.

Aktív Telekom szolgáltatás: nem kell lemondani, van lehetőség megszakítás nélküli szolgáltatóváltásra. Ezt a megrendeléskor mondanod kell, hogy így kéred. Így a bekötésig aktív marad a Telekom, aztán a helyére kerül a vodás eszköz, a telekomosat meg leadod egy Telekom üzletben vagy egy postán (fogsz kapni kódot a feladáshoz).


nájtrájder2
(friss újonc)

Üdvözletem mindenkinek!
Elkövettem egy banális hibát amit előre láttam, de voltam olyan idióta, hogy megtegyem.
Szóval a vodafone feltöltőkártyás számomnál van mindig 100mb ingyen mobil net. Nem olyan rég vettem egyszeri 1500 forintért 60 napra 1GB mobilnetet. 38 napom volt hátra és maradt még 0,59.
A fiókba ott volt a szokásos 100 mega is. A fizetett mellett a kikapcsolás ikon. Mondom le kéne tesztelni, hogy kikapcsolom egy-két napra és majd visszakapcsolom. Nem az volt, hogy a szolgáltatás törlése vagy felfüggesztése, bármi. Szerintem, ha kikapcsolok egy tévét, vagy Mindig tévés setboxot, normális, hogy visszalehet kapcsolni.
Szóval ők törölték a szolgáltatást, jöttek az sms-ek. Egyből eltűnt a fiókból. Végül is vagy 900 forinttal megloptak.
Már bocsánat nem az szerepelt ott, hogy a szolgáltatás végleges törlése (amiért fizettem).
Persze én vagyok az idióta, főként mert láttam előre, hogy mi lesz, de nem akartam elhinni, mondom a kikapcsolás az kikapcsolás nem megszüntetés vagy törlés.
Persze nem fogják visszakapcsolni, fenyegetőzhetek nekik fogyasztóvédelemmel, kidobom a kártyákat és visszamegyek másik szolgáltatóhoz, ami így is úgy is megtörtént volna, mert gyalázatos a térerő ahol lakom. Amióta meg ez a tróger cég átvette a upc-től a netet, évtizedes mail címem nyírták ki, a wi-freeről nem is beszélve.
Arról már nem beszélek, hogy soha nem lehet időben kifizetni a netet, korábban jöttek visszaigazolás mailek, most már az se. A upc is tróger volt, de a vodafone az a trógerság királya.
Amúgy nem akarok nekik ötletet adni, ha jobban leakarják húzni az embereket, akkor lehetne az is, hogy aki a telefonján kikapcsolja a mobilnetet mert az otthoni wifit használja, akkor azonnal törli a szolgáltatást, nem számít, hogy előtte fizetett ki több ezer forintot, végül is a szerződés hatezredik kisbetűs sorában fel volt tüntetve.
Gondolom, ha feltöltesz a telefonodra 10000 forintot, ami egy évig felhasználható, de te elutazol külföldre és felfüggeszted a számod egy hónapra, akkor a 10ezret a kedves voda szépen lenyeli.
Amúgy jó lenne, ha a fogyasztóvédelem foglalkozna ezzel a gazember céggel.


nicu71
(addikt)

És képzeld el ,mi várható ha majd a 4IG átveszi az uralmat ezen a káoszon/várhatóan összevonva a Digi romjaival. :(((


Toth_Jani
(őstag)

Ez nem a mobil fórum, de nekem például nem engedték feltölteni a kártyámat, pedig volt még rajta pénz is.
Hát kidobtam !


ledgeri
(nagyúr)

Csak akkor vonnak ha kell, ha túlfizetés van, akkor az a belső egyenlegből lesz véve. Befizetéskor hasonlóképp: majd ha pozitív a befizetendő egyenleg akkor befizeted, és ennyi.

#123174 nájtrájder2 Miért kéne felfüggesztetni egy feltöltős számot? Kiveszed a telóból és kész.

[ Szerkesztve ]


zsoltapagyi
(friss újonc)

Sziasztok!
Láttam már másnál is ilyen problémát gondoltam beállok a sorba.
Folyamatosan szakadozó net, packet loss, ping test első értéke 300ms. Újraindítás ideig óráig megoldja, de egyre hamarabb esik vissza ebbe az állapotba.
Ügyfélszolgálat nem lát semmi hibát, már kétszer küldtek szakit, aki szintén nem látott semmit. Újraindította, esetleg factory reset majd távozott, kb estig jó is volt.
Múlt pénteken újra hívtam őket (a rendszerátállás óta nem tudtam foglalkozni vele, inkább nem játszottam), szintén náluk nincs hiba. Mondom szeretnék akkor egy router cserét mert szerintem az a gond. Csak PÉNZÉRT tud kiküldeni embert, mert náluk nincs gond. Mondtam, hogy előzőleg kétszer sem volt ez probléma, de ő azokat nem látja mert rendszerátállás...

Fekete cbn az eszköz amit hoztak és csatolom a számokat, ha valaki rá tudna nézni hogy ezekkel mi a helyzet azt megköszönöm. (bekötéskor tettek rá egy -6dB-t, azt az egyik szaki levette)


kabelmania27
(félisten)

Üdv!
Modem értékek rendben vannak, 474Mhz-s csatornán több a javíthatatlan hibás csomag, lehet a környéken valahol zajbetörés van a azért vette le a technikus a 6dB-s csillapítót, mert nincs rá szükség, hagyd csillapító nélkül mert így jobbak a modemértékek.
Ha rendelkezel tv előfizetéssel írd meg hogy milyen osztóval van elosztva a koax kábel.
Amennyiben a modem oldalán nem találod a modem üzemmódot ügyfélszolgálattal vagy my vodafone oldalon kapcsold ki az ipv6-ot.


zsoltapagyi
(friss újonc)

Köszönöm a válaszokat.
Csillapító le van véve, csak az értékek miatt néztem meg, hogy azzal mit mutat.
ipv6-ot már tavaly kikapcsoltattam.
Ilyen elosztó van:

üzenetek