Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


kabelmania27
(félisten)

Ez egy jófajta elosztó, ellenőrizd az elosztónál és a modemnél lévő (és ha van toldás akkor ott is) F csatlakozókat, hogy nem lazultak-e ki. Ellenőrizd le, hogy a lakásba bejövő kábel legyen az osztó in bemenetére kötve.
CBN modemet router vagy modem üzemmódban használod?

[ Szerkesztve ]


zsoltapagyi
(friss újonc)

Router üzemmódban használom. Lőttem már le a wifit és azt külön wifi routerrel oldottam meg, egy idő után az sem működött.

[ Szerkesztve ]


pdr755
(tag)

Na akkor ma leadtam a megrendelést.
Amit még kérdeznék attól akinek Telekom hálón keresztül megy: itt is úgy lesz majd mint a Telekomnál hogy a HGW és a settop boxok között nem lehet semmi vagy itt switch ét lehet közbe iktatni?
Másik kérdés hogy írjatok hogy lehet modem és router módban is használni ez a mi esetünkben is így lesz?
A Telekom HGW most a pincében van, a koax kábel oda jön be.
Ezért a HGW wifi router funkcióját soha nem használtuk, a HGW menujében le van tiltva. De a Telekomtól nem kértük hogy más módban működjön a HGW. A vodánál már kell?


kabelmania27
(félisten)

Esetleg próbáld meg átállítani modem üzemmódba a cbn modemet és ideiglenesen vezetékes kapcsolattal használni, modem üzemmódban az első három vezetékesen csatlakoztatott eszközön lesz kapcsolat. Amennyiben modem üzemmódban stabilabb az internet kapcsolat (és szükséged van vezeték nélküli átvitelre) érdemes venni gigabites routert, mert saját router stabilabb mint a modem router része. Modem üzemmódban 192.168.100.1 címen érhető el a modem.

[ Szerkesztve ]


Ledi
(aktív tag)

Köszi a választ!

Nyilván nem fizetem volna, ha van miből csak ugye ilyenkor annak a gombnak szürkének kéne lenni.


ledgeri
(nagyúr)

Pont a mostani csoportos beszedéssel adódó beszélgetésemben merült fel, hogy az újságosnál csak annyi kell hogy X ezerrel tölteném. Szóval ha te azt mondod, hogy pl bankot váltasz, és pl. minden vodafonos, akkor rádobsz 1-2 havi extrát az újságos befizetésre, akkor abból szedik le amíg az kitart, és nem kell azon parázni, hogy az egyik számla leállt, a másik meg még nincs, és mehet az akár picit megcsúszó bankváltás a háttérben.


KBL001
(tag)

Sziasztok!

Ezt írja a böngészős vodafone tv :
Elérted a maximum készülékszámot. Törölj egy készüléket a fiókod alól. (WA204)

De ezt,hogy kéne kiviteleznem?
Fiókomban nincs ilyen opció,szutykos mediaboxom nincs.
Meg amúgyis,eddig semmi baja nem volt a géppel.


kezo0
(addikt)

Ha nincs Vodafone TV boxod, akkor csak a 1270-en kérheted a törlést.


KBL001
(tag)

Remek.... :W

Köszi a választ! :R


gduck
(addikt)

Bocsi, tudom Te vagy a szakember, nem vitatkozni szeretnék ;)

DE! Szerintem ilyen "zimankós" időjárásban, amikor már nekem is max 46-os a feltöltési érték, akkor az 50-es érték az nagyon magas! Szerintem ott valami gond van a hálózattal! Amíg az előfizetőnél keresik a hibát, addig nem lesz megoldva :(


zsoltapagyi
(friss újonc)

Nagyon köszönöm, így stabilnak tűnik, viszont a három készülék nagyon kevés.
Ha jól értem, akkor ha veszek egy gigabites routert, akkor az tudja kezelni a hálózatot a modem meg adja neki a netet? Vezetéken ~7, wifin ~10 eszköz van a hálózatban.

Csak azt nem értem hogy kb másfél évig hogy működött ez a hálózat változatlanul ezzel az eszközzel? :)


ztibor
(senior tag)

Ma újra beszéltem az ÜFSZ-el a modem újraindulások miatt. bejelentettem hogy még nem oldódott meg a dolog, mire mondta a srác hogy valami IT-s probléma van nálam és hogy az IT-sek dogoznak a problémámon.
Vissza akartam állíttatni ipv4-re a modemet, de azt se lehetett, mert belezavarnánk az IT-s javításba.
Türelmemet kérte.
Ez most nekem új volt, eddig ilyet nem mondtak, rögtön küldték a technikusokat.


kezo0
(addikt)

Ahogy erről már szó volt itt korábban. A cikk pedig pontosításra szorul, mivel két csatorna azért ki lett véve.


Nordik
(őstag)

Fennmaradt készülék reszletfizetest hogyan tudok intézni? Egy összegben szeretném le tudni a hátralevő néhány hónapot. A honlapon erre nem találtam lehetőséget. :U


CaRlose
(csendes tag)

Sziasztok!
Próbáltam visszakeresni, ahogy látom másnál is előfordul az én problémám, csak megoldást nem találtam rá.
Körülbelül másfél éve szarakodik a netünk, hol szakadozik, hol teljesen elmegy, WIFIn és kábeles csatlakozás esetében is. Ezt persze többször is bejelentettem már, mindig az volt az ügyfélszolgálat válasza, hogy ők nem látnak problémát, ezért lezártnak tekintik a bejelentést...
Minden általuk javasolt teendőt elvégeztem, újraindítottam, frissítették, factory reset, de semmi változás.
A napokban annyira a tököm tele lett ezzel, hogy kihívtam egy technikust. Ő kicserélte ugyan a modemet egy új feketére (eddig a régi UPC-s fehér volt), de mondta, hogy ő sem lát hibát, a routeren ő folyamatosnak látja a kapcsolatot, ellenben ő is tapasztalja és látta is, hogy valóban gond van mind WIFIn mind kábeles csatlakozás esetében is, de ennél többet nem tud tenni.
Azt mondta, elképzelhető, hogy valamilyen eszköz visszapofázik a modemnek és ez megakasztja, vagy valamilyen elektromos hálózati hiba van, vagy törött kábel vagy ilyesmi...
Na most ezzel az új fekete routerrel még rosszabb a helyzet, mint azelőtt volt, percenként szakad meg a net és totál elszáll...kipróbáltam csak telefonnal WIFIre csatlakozni, minden más kábelt kihúztam, aztán fordítva csak kábelesen, kicseréltem a 230V elosztót is, ellenőriztem a koax kábeleket és a csatlakozót is, de semmi...rettenetesen felcsesz agyilag, hogy fizetünk egy valag pénzt egy gyakorlatilag használhatatlan szolgáltatásért, amit meg sem tudnak javítani...

Sajnos nem nagyon vagyok járatos az internet hálózatok meg a router beállításokban, de ha valaki tudna valahogy segíteni azt nagyon megköszönném, mert ez a helyzet már tarthatatlan :(


Pharaoh
(aktív tag)

Az CB modemnél az új felületen hol van a bridge mód? Nem találom sehol, szerződést hosszabbítottam és valahogy átállt modem módba.


pkaresz
(senior tag)

Szia.
A modem mód, a bridge mód, ilyenkor a modem nem sogároz wifit, a saját routered fog.
A 192.168.100.1 en elérhető.

[ Szerkesztve ]


labeda
(aktív tag)

Egyedüli lehetőség kizárólag az üzletben történő fizetés! (Én már túl vagyok rajta! De számomra érthetetlen , hogy csak így lehet.)


woodworm
(veterán)

Szerintem áttettek ipv6-ra. Hívd fel az ügyfélszolgálatot és kérd, hogy rakjanak vissza ipv4-re. A modem újraindulása után lesz modem-mód.

üzenetek